Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-08@18:28:26 GMT

لژیونر ایرانی بین 10 خوش تیپ جام جهانی+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۷۰۸۹۰

لژیونر ایرانی بین 10 خوش تیپ جام جهانی+ عکس

به گزارش وانانیوز، 

جام جهانی فوتبال تقریبا یک ماه دیگر شروع می‌شود و برترین بازیکنان جهان در روسیه گرد هم خواهند آمد تا در بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی جهان حاضر باشد. در این بین دیدن بازیکنان جذاب برای تماشاگران و بیننده‌های تلویزیونی از جذابیت بالایی برخوردار است. در این بین ۱۰ بازیکن جذاب و شیک پوش جام جهانی معرفی شدند که به شرح زیر هستند:

 

۱- جرارد پیکه

مدافع قدبلند تیم ملی اسپانیا، یکی از بازیکنانی است که خارج از مستطیل سبز نیز بسیار فعال است و همیشه به جذاب و خوش پوش بودن خود اهمیت می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدافع با ۱۹۴ سانتی‌متر قد برای تیم ملی اسپانیا و بارسلونا مهره اصلی محسوب می‌شود. 

 

 

۲- اولیویه ژیرو

این مهاجم فرانسوی در سال ۲۰۱۵ به عنوان جذاب‌ترین بازیکن لیگ برتر انتخاب شد و همیشه اعلام کرده که الگوی او در همه زمینه‌ها دیوید بکام است. ژیرو معمولا در فعالیت‌های خارج از فوتبال در عرصه مدلینگ حضور فعالی دارد. او در یورو ۲۰۱۶ هم در تیم ملی فرانسه بازی کرد.

 

 

۳- متس هوملس

مدافع بلندبالای تیم بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان هر چند در لیگ قهرمانان همیشه با بدشانسی روبه‌رو شده و برابر تیم‌های اسپانیایی شکست خورده است ولی او در دوره قبل جام جهانی توانست قهرمانی را به دست بیاورد. او با ظاهر آراسته خود همیشه پیشنهادات زیادی برای حضور در تبلیغات تلویزیونی داشته است.

 

۴- فدور اسمولوف

نمی‌توان بازیکنی را از کشور میزبان انتخاب نکرد. چهره فدور اسمولوف در جام جهانی می‌تواند در این دوره از رقابت‌ها بیش از پیش جلب توجه کند. او قراردادهای تجاری زیادی با شرکت‌های مختلف برای تبلیغات دارد و در دنیای مد تجارت گسترده‌ای دارد. 

 

۵- کریستیانو رونالدو

برترین بازیکن جهان صاحب مارک تجاری برای لباس‌های ساخت شرکت تحت پوشش خود نیز است و فعالیت گسترده‌ای در این زمینه دارد. البته او تمرکز خود را هیچ‌گاه از دست نداده و در زمین فوتبال نیز بارها نشان داده است که بهترین است و این موضوع را در رئال مادرید و تیم ملی پرتغال اثبات کرده است.

 

۶- کریم انصاری‌فرد

بازیکنی با اصالت آذری شاید معروف‌ترین مهاجم تیم ملی ایران نباشد ولی دو بار تاکنون آقای گل لیگ ایران شده است و از سال ۲۰۰۹ نیز در تیم ملی ایران بازی کرده است. او در کنار بازی برای المپیاکوس و تیم ملی ایران، فراموش نمی‌کند که عکس‌های جذاب خود را در اینستاگرام در معرض نمایش قرار دهد. 

 

۷- خامس رودریگس 

این مهاجم کلمبیایی در دوره قبل جام جهانی نامی برای خود دست و پا کرد. گل‌های زیبای او باعث شد تا کلمبیا یکی از شگفتی‌سازهای جام لقب گیرد ولی همه چیز به توانایی فوتبالی او بر نمی‌گشت و جذابیت و چهره او باعث شد تا خامس به عنوان پسر زیبای جام معرفی شود. 

 

۸- نیمار

این بازیکن برزیلی نیز خرج زیادی را صرف البسه و جواهرآلات خود می‌کند و صفحه اینستاگرام او ۹۳ میلیون فالور دارد و علاقه‌مندان به فوتبال همیشه منتظر دیدن عکس‌های او در محافط مختلف هستند. نیمار علاقه زیادی به تبلیغات دارد و برای شرکت های مختلفی تبلیغ کرده است.

 

 

۹- گرانیت ژاکا

انتخاب یک بازیکن از تیم ملی سوییس خیلی دشوار است ولی در این بین گرانیت ژاکا را می‌توان انتخاب کرد که در شرکت تبلیغاتی همسر خود نیز بسیار فعال بوده است.

 

۱۰- آرنور تریستاسون

تریستاسون مثالی از یک مرد جذاب اسکاندیناوی است که در تابستان باید در روسیه خود را اثبات کند. او از محبوبیت زیادی هم بین تماشاگران برخوردار است و هنگام تشویق ایسلندی بعد از بازی در صف جلو قرار می گیرد.

 

 

 

 

منبع: وانا

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه پیکه نیمار کریم انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۷۰۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ فعالیت هیجان‌انگیز در دبی که نباید از دست بدهید

دبی یکی از مدرن‌ترین شهرهای خاورمیانه به حساب می‌آید. از بلندترین برج دنیا گرفته تا انواع و اقسام مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری که اکثر آن‌ها به دست انسان ساخته‌شده است را می‌توانید در شهر دبی ببینید.

برخی از تفریحات دبی گران هستند و لازم است برای امتحان کردن آن پول زیادی را خرج کنید؛ اما برخی دیگر آن‌قدر هم هزینه‌بر نیستند و با صرف مقداری پول می‌توانید آن‌ها را انجام دهید. در این مقاله ۵ تا از تفریحات هیجان‌انگیز دبی را به شما معرفی می‌کنیم. در میان آن‌ها هم تفریحات گران‌قیمت و هم ارزان‌قیمت وجود دارد.

اگر دوست دارید سفری هیجان‌انگیز به شهر دبی داشته باشید این مقاله را تا انتها بخوانید تا درک کلی نسبت به تفریحات هیجان‌انگیز دبی به دست آورید.

چتربازی

یکی از مهیج‌ترین تفریحاتی که می‌توانید با خرید پرواز خارجی و سفر به دبی امتحان کنید؛ چتربازی یا اسکای‌دایوینگ (sky diving) است. چتر بازی یکی از جذاب‌ترین تفریحات دبی به‌خصوص برای علاقه‌مندان به ارتفاع است. البته یکی از تفریحات گران‌قیمت دبی به حساب می‌آید. قبل از پرواز تمامی آموزش‌ها به شما داده می‌شود و شما به همراه یک مربی با هم از هواپیما به پایین می‌پرید.

شهربازی­های دبی

اگر دوست دارید نهایت هیجان و آدرنالین را در سفرتان به دبی تجربه کنید به سراغ شهربازی‌های این شهر بروید. تمامی دستگاه‌هایی که در شهربازی‌های دبی وجود دارند با تکنولوژی‌های روز دنیا توسط مهندسان ماهر ساخته‌شده است. پس خیالتان از بابت امنیت این دستگاه‌ها مطمئن باشد و تا می‌توانید جیغ بزنید و لذت ببرید. در ادامه نامه شهربازی‌های دبی را مشاهده می‌کنید:

شهربازی لگو لند

در این شهر بازی کودکان می‌توانند انواعی از وسایل مختلف را درست کنند یا با ماشین‌های لوگویی رانندگی کنند و با شخصیت‌های فیلم‌ها و انیمیشن‌های لگو مووی بازی کنند.

شهربازی هاب زیرو

اگر عاشق بازی‌های کامپیوتری هستید و دوست دارید ساعت‌های بیشتری را مشغول بازی با دستگاه‌های مختلف دیجیتالی شوید، شهربازی هاب زیرو مناسب شما است. از بازی‌های سه‌بعدی و واقعیت افزوده گرفته تا بازی‌های نوستالژی آتاری و سگا را می‌توانید در این شهربازی امتحان کنید.

شهربازی آی ام‌جی

یکی از جذاب‌ترین شهربازی‌های دبی که با خرید پرواز دبی می‌توانید از آن استفاده کنید، شهربازی آی ام‌جی است. از بخش مارول گرفته تا پارک ژوراسیک، لحظات لذت‌بخشی را برای شما و کودکتان به وجود می‌آورد.

شهربازی مادهش ورد

انواعی از دستگاه‌هایِ بازیِ مختلف، از چرخ فلک و ماشین بادی گرفته تا بازی‌های کامپیوتری را می‌توانید در این شهربازی امتحان کنید.

گشت و گذار در پارک های دبی

در شهر دبی پارک‌های جذاب و متنوعی وجود دارد که با سر زدن به آن می‌توانید لحظات لذت­بخشی را سپری کنید. به طور مثال می‌توان به جنگل بارانی دبی اشاره کرد که یک پارک مصنوعی است. در این پارک ۳ هزار گونه گیاهی و جانوری وجود دارد که قطعاً بازدید از آن‌ها لحظات هیجان‌انگیزی را برای شما به وجود می‌آورد.

از دیگر پارک‌های جذاب دبی می‌توان به پارک صفا اشاره کرد که در آن انواعی از امکانات تفریحی مختلف وجود دارد. باغ معجزه نیز یکی دیگر از جذاب‌ترین پارک‌های دبی به حساب می­آید. در این باغ ۴۵ میلیون شاخه گل تازه و زیبا وجود دارد. این باغ یک باغ گیاه‌شناسی است. در میانه آن نیز یک باغ دیگر به نام باغ پروانه وجود دارد که در آن ۲۶ گونه مختلف پروانه زندگی می‌کند.

یکی دیگر از پارک‌های جذاب دبی پارک «زعبیل» است که در آن امکانات مختلفی برای تفریح کردن وجود دارد.

بازدید از آکواریوم های دبی

اگر عاشق دنیای زیر آب هستید و دوست دارید موجودات آبی را از نزدیک ببینید، حتماً به آکواریوم‌های دبی سر بزنید. در شهر دبی ۲ آکواریوم جذاب و دیدنی وجود دارد. یکی از آن‌ها آکواریوم دبی است که بیش از ۱۴۰ گونه مختلف آبی در آن وجود دارد. یکی از امکانات هیجان‌انگیز این آکواریوم این است که می‌توانید در قفس بروید و در کنار کوسه‌ها غواصی کنید.

«آکواریوم لاست چِمبِرز» یکی دیگر از آکواریوم‌های شهر دبی است. این آکواریوم بخشی از مجموعه هتل‌ها و اقامتگاه‌های تفریحی آتلانتیس به حساب می‌آید. در این آکواریوم حدود ۶۵ هزار جاندار دریایی وجود دارد. می‌توانید در کنار آن‌ها شنا کنید و یا به آن‌ها غذا بدهید.

پارک‌های آبی دبی

اگر عاشق هیجان هستید، حتماً به پارک‌های آبی شهر دبی سر بزنید. ازجمله پارک‌های آبی این شهر می‌توان به نام‌های زیر اشاره کرد:

پارک آبی آکوا ونچر پارک آبی لگو لند پارک آبی وایلد وادی

در پارک‌های آبی شهر دبی انواعی از سرسره های هیجان‌انگیز، برج‌های آبی، غارهای آبی و انواعی از رستوران و کافه وجود دارد که هم برای شما و هم کودکتان مناسب است. اگر کودک شما عاشق لگو و انیمیشن‌های لگو مووی است، حتماً او را به پارک آبی لگو لند ببرید.

تفریحات ساحلی دبی

از دیگر جذاب‌ترین تفریحاتی که می‌توانید در شهر دبی امتحان کنید، تفریحات ساحلی این شهر است. شهر دبی ۶۴ کیلومتر خط ساحلی دارد. انواعی از امکانات تفریحی مختلف در این خط ساحلی برای گردشگران تعبیه شده است. از پارک‌های آبی گرفته تا جزایر مصنوعی را می‌توانید در این سواحل مشاهده کنید. در ادامه نام مهم‌ترین سواحل دبی را مشاهده می‌کنید:

ساحل لامرد ساحل کایت ساحل الصفا ساحل جمیرا

ازجمله تفریحات جذابی که می‌توانید در سواحل دبی امتحان کنید، می‌توان به موج‌سواری و جت اسکی اشاره کرد. همچنین در سواحل دبی امکانات دیگری نظیر رستوران، کافی‌شاپ، مرکز خرید، مرکز ماساژ، مسیرهای مخصوص دویدن، پارک اسکیت و زمین‌های ورزشی وجود دارد.

جمع‌بندی

شهر دبی یکی از جذاب‌ترین شهرها برای سفر کردن است. در این شهر انواعی از امکانات و خدمات تفریحی وجود دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به شهربازی، پارک‌های متنوع و جذاب، پارک‌های آبی، آکواریوم و سواحل زیبای آن اشاره کرد. می‌توانید در سفرتان به دبی چتربازی، غواصی، جت اسکی، موج‌سواری و دیگر ورزش‌های هیجان‌انگیز را نیز امتحان کنید.

دیگر خبرها

  • یادداشت| اینوتکس؛ صحنه‌ای جهانی برای نوآوری ایرانی
  • ۵ فعالیت هیجان‌انگیز در دبی که نباید از دست بدهید
  • آماده‌ترین نسخه این لژیونر در خدمت تیم ملی و پائز
  • جذاب ترین مسابقات فوتبال در سال 2024 (تاکنون) / فیلم
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • لحظاتی جذاب از جادوی لوکا مودریچ در مستطیل سبز / فیلم
  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • دیپلمات‌های طالبان در تهران میزبان تیم ملی فوتسال افغانستان
  • حقایق مهم و جذاب درباره سلامتی بدن