Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمید باباخانی عصر چهارشنبه در دومین جلسه شورای اداری سال ۹۷ شاهرود طی سال جاری به میزبانی فرمانداری این شهرستان بابیان اینکه اضافه شدن یک پایه در هنرستان، آموزش‌وپرورش را با موضوع کمبود دو هنرستان دخترانه پسرانه در شهر مواجه کرده است، ابراز داشت: مسئولان باید برای رفع این مشکل در جذب تجهیزات و نیروی انسانی تلاش کنند تا این مشکل برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به جذب پنج خیر شاهرودی برای بازسازی و مرمت مدارس شهرستان اشاره کرد و افزود: با ورود خیران به این بخش، یک هنرستان در حال ساخت است که با تکمیل این پروژه بخش عمده‌ای از نیاز شاهرود به فضای آموزشی برطرف خواهد شد.

مدیر آموزش‌وپرورش شاهرود ضمن بیان اینکه باهدف گذاری در آینده می‌توانیم مشکلات را برطرف کنیم، ابراز داشت: کمبود نیروی انسانی در دوره ابتدایی از جمله مشکلاتی است که با آن مواجه هستیم که قطعا توجه ویژه مسدولان امر به زیرساخت‌های آموزش می‌تواند در تربیت نسل آینده اثربخش باشد.

باباخانی بابیان اینکه ۳۰ هزار دانش‌آموز در ۱۷۶ آموزشگاه تحصیل و از خدمات آموزش‌وپرورش استفاده می‌کنند، تصریح کرد: مدارس بسیاری در سطح شاهرود وجود دارد که نیازمند بازسازی و مرمت هستند که کمک مسئولان به بهسازی مدارس می‌تواند شرایط تحصیل دانش آموزان را در فضای استاندارد فراهم کند.

وی بابیان اینکه دو هزار و ۸۰۰ فرهنگی شاهرودی طی هفته معلم مورد تقدیر واقع شدند، افزود: اخلاق، معنویت، مهارت و خلاقیت چهار کلیدواژه آموزش‌وپرورش محسوب می‌شود که توجه به هریک از این عناصر می‌تواند نسلی را پرورش دهد که از همه نظر توانا هستند لذا این ارکان باید در همه مدارس نهادینه شود.

کد خبر 4294773

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان جلسه شورای اداری حمید باباخانی فرمانداری شاهرود بوشهر کرمانشاه گرگان شیراز خرم آباد شهرکرد خطبه های نماز جمعه بارش باران یاسوج کهگیلویه و بویراحمد برجام اشتغال مشهد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۷۱۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله حبیبی ظهر امروز یکشنبه در نمایشگاه هفته مشاغل که به منظور آشنایی دانش‌آموزان با مشاغل مختلف در هنرستان حضرت آمنه اهواز برپا شد، اظهار کرد: در هفته مشاغل قرار داریم و یکی از وظایف آموزش و پرورش در این زمینه، توسعه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان افزود: در خوزستان ۵۵۱ هنرستان فنی و حرفه‌ای وجود دارد و همچنین هفت هنرستان به عنوان هنرستان در جوار صنعت‌ها و شرکت‌های خوزستان قرار دارند.

وی گفت: هنرستان‌ها وظیفه دارند که استعدادهای دانش‌آموزان را در زمینه‌های مهارتی تقویت کنند تا فضای لازم فراهم و استعدادهای دانش‌آموزان بر اساس توانمندی‌هایشان شکوفا و زمینه اشتغال آن‌ها در بازار کار و آزاد فراهم شود.

کد خبر 6084650

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه وبویراحمد
  • بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • نواختن زنگ سلامت در مدرسه دخترانه رشت
  • جذب ۶۴ مراقب سلامت در آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • چوب معلم گل نیست | تنبیه بدنی تا کی؟