Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسا تنها دو بازی دیگر تا به اتمام رساندن لالیگا بدون شکست فاصله دارد.

طرفداری- از هفته سی و ششم لالیگا، دو تیم بارسلونا و لوانته فردا (یکشنبه) به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

مشخصات بازی زمان بازی ساعت بازی محل برگزاری بازی یکشنبه، 23 اردیبهشت (13 می 2018) 23:15 به وقت ایران ورزشگاه استادی سیوتات ده والنسیا

پیش بازی

لوانته: میزبان که با 43 امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار گرفته، نه ترسی از سقوط دارد و نه امیدهای چندانی به رسیدن رتبه های بالاتر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان خوزه لوپز فرناندز در فصل جاری صاحب 10 پیروزی، 13 تساوی و 13 شکست شده اند. آمار لوانته در خط دفاع و حمله بسیار ضعیف بوده است. آن ها تنها 37 گل زده اند و 50 گل دریافت کرده اند. تیم رده شانزدهمی در بازی رفت با 3 گل مقابل بارسلونا تن به شکست داد. لوانته در 5 بازی اخیرش فوق العاده کار است. آن ها 4 بازی اخیرشان را در لالیگا برده و تنها یک بار طعم شکست را چشیده اند. همین نمایش بی نظیر باعث شد آن ها از منطقه سقوط فرار کنند و در لالیگا باقی بمانند. احتمالا جیسون در خط حمله کنار امانوئل بواتنگ به میدان برود. رودریگز و پوستیگو نیز به احتمالا فراوان در قلب خط دفاع به کار گرفته خواهند شد.

بارسلونا: برای فاتح دو گانه داخلی اکنون تنها یک هدف و انگیزه وجود دارد و آن تمام کردن فصل بدون شکست است. آبی اناری ها تا اینجا صاحب 29 پیروزی و 9 تساوی شده اند. تنها دو بازی دیگر در لالیگا باقی مانده و مردان والورده تلاش می کنند در این بازی ها نیز شکست نخورند. اگر این اتفاق رخ بدهد، آن ها تبدیل به اولین تیم تاریخ لالیگا می شوند که فصل را بدون شکست به پایان می رساند. خط حمله زهردار بارسلونا در این فصل 94 گل به ثمر رسانده. مهاجمان بارسا مطمئنا می خواهند مقابل لوانته ای که عملکرد چندان خوبی در خط دفاعی نداشته، این آما را بهبود ببخشند و به رکورد 100 گل زده برسند. اوضاع بلوگرانا در خط دفاعی نیز مطلوب است. آن ها تنها 24 گل دریافت کرده اند و پس از اتلتیکو مادرید (20) دومین خط دفاع برتر لیگ هستند. بارسلونا این شانس را دارد تا با پیروزی در دو دیدار باقی مانده اش، لیگ را با 96 امتیاز به پایان برساند. تیم والورده در 5 بازی اخیرش یکی در میان به پیروزی رسیده و متوقف شده است. اگر همین روال ادامه داشته باشد، بازی باید با نتیجه تساوی به پایان برسد. در غیاب سرجی روبرتوی محروم، به احتمال بسیار زیاد نلسون سمدو در سمت راست خط دفاعی قرار گرفت. ساموئل اومتیتی نیز که از مصدومیت رنج می برد، جای خود را به توماس فرمائلن خواهد داد. پس از نمایش بسیار خوب مقابل ویارئال، والورده به احتمال فراوان عثمان دمبله را در ترکیب اصلی قرار بدهد.

ترکیب احتمالی دو تیم و مقایسه آماری ترکیب‌ها

غایبان بازی

لوانته: میزبان در این بازی دوکوره و تونیو را به دلیل مدومیت در اختیار ندارد.

بارسلونا: سرجی روبرتو به دلیل محرومیت در این بازی غایب است. اومتیتی نیز به دلیل مصدومیت در این بازی حضور ندارد.

وضعیت دو تیم در جدول 

 

رتبه نام تیم برد مساوی باخت زده خورده امتیاز فرم پنج بازی اخیر دو تیم 1 بارسلونا 27 9 0 94 24 87 برد - مساوی - برد - مساوی - برد 16 لوانته 10 13 13 37 50 43 باخت - برد - برد - برد - برد پنج تقابل اخیر دو تیم

بهترین بازیکنان دو تیم تیم بهترین بازیکن از لحاظ نمره بهترین گلزن بیشترین پاس گل بارسلونا لیونل مسی (8.73) لیونل مسی (34) لیونل مسی (12) لوانته جفرسون لرما (7) خوزه لوییز مورالس (9) خوزه لوییز مورالس (6) نکات آماری بازی بارسلونا در 43 بازی اخیر شکست نخورده است. (لالیگا) بارسلونا در 22 بازی اخیر مقابل لوانته شکست نخورده است. (همه رقابت ها) بارسلونا در 9 بازی اخیر حداقل 2 گل به ثمر رسانده است. (لالیگا) میانیگن گلزنی بارسلونا در 7 بازی اخیر بیش از 2.5 بوده است. (لالیگا) بارسلونا در 7 بازی از 10 بازی اخیر، در هر دو نیمه به پیروزی رسیده است. (لالیگا) بارسلونا در 6 بازی از 7 بازی اخیر مقابل لوانته، حداقل 3 گل به ثمر رسانده است. (همه رقابت ها) لوانته 4 بازی اخیر خانگی اش را برده است. (لالیگا) بارسلونا در 5 بازی از 6 بازی اخیر، هر دو نیمه را از لوانته برده است. (همه رقابت ها) لوانته در 4 بازی اخیرش با تفاضل گل 1+ به پیروزی رسیده است. (لالیگا) بارسلونا در 3 بازی اخیر خارج از خانه، حداقل 2 گل دریافت کرده است. (لالیگا) پیش بینی هواسکورد از نتیجه بازی لوانته 2-1 بارسلونا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۷۱۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است

تنیسور شماره ۷ جهان خاطراتش از نخستین بازی با رافائل نادال اسپانیایی در فینال مسابقات ATP-۵۰۰ بارسلون (اسپانیا) در سال ۲۰۱۸ را بیان کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از یورو اسپورت؛ استفانوس سیتسیپاس با اشاره به حضور دوباره رافائل نادال در تورنمنت‌های تنیس گفت: نادال در زمین بازی بی‌رحم است. نخستین بار زمانی که با او در بارسلونا بازی کردم، این را احساس کردم. انرژی و نگرش مصمم او را به یاد دارم. انگار ورزشگاه متعلق به اوست. من آن را در مسابقات با تنیسورهای دیگر احساس نکردم.

تنیسور شماره 7 جهان افزود: از برخی جهات نادال واقعاً ترسناک است. قبل از بازی فینال تورنمنت بارسلونا در سال 2018 عادت نداشتم چنین احساساتی را تجربه کنم، بنابراین این خاطرات هنوز با من هستند. انطباق با این امر زمان برد. البته من با تماشای نادال بزرگ شدم. من پوستری از او در اتاقم آویزان کرده بودم. بنابراین در ابتدا مقاومت در برابر او دشوار بود، او قهرمان دوران کودکی من است.

اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال

استفانوس سیتسیپاس در ادامه اظهار داشت: چندین مسابقه طول کشید تا این حس از بین برود. از این گذشته، من رافا را در مادرید در سال 2019 شکست دادم. این یک دستاورد بزرگ بود. فکر می‌کنم این یکی از بهترین پیروزی‌های من مقابل اوست. من به رافا احترام می‌گذارم، زیرا او کاری کرد که هیچ‌کس به جز فدرر و جوکوویچ انجام نداده است. این سه بازیکن ورزش ما را به نهایت رساندند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم
  • واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا