Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@18:37:21 GMT

رهنمودهای ولایت فقیه باید محور همه تصمیمات کلان کشور باشد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۷۱۸۲۴

رهنمودهای ولایت فقیه باید محور همه تصمیمات کلان کشور باشد

قم- ایرنا- جامعه مدرسین حوز علمیه قم،با صدور بیانیه ای ضمن اعلام حمایت از مواضع متقن و محکم رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای «مدظله العالی»، تاکید کرد که باید در تصمیمات کلان، محور ولایت فقیه باشد.

دراین بیانیه که شنبه شب نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفته، آمده است: ولایت مطلقه فقیه یک مدیریت سازنده و موفق در هدایت و راهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسائل مهمی چون عزّت و آبروی ملّت ایران، اعتلای فرهنگ و اخلاق، تحکیم و حفظ بنیان خانواده، تکثیر و تربیت نسل مومن و انقلابی، ساماندهی اقتصاد و معیشت، عدالت فراگیر، وحدت و دوری از اختلاف از جمله مواردی است که بارها با توجه به نیازهای کشور توسط رهبر معظم انقلاب به مسئولان توصیه شده است.
دربخشی از این بیانیه اشاره شده که مروری بر راهبردها و توصیه‌های معظم له درموارد مختلفی چون «توجه به ظرفیت‌های داخلی، معیشت مردم، تولید، اشتغال، اقتصاد مقاومتی، مبارزه با فساد، دشمن شناسی و....» نشان می‌دهد مسئولان، قوی و تاثیرگذار وارد میدان نشده‌اند.
بیانیه از دیگر موارد را، مذاکرات هسته ای ، سند 2030 ، پیام رسان های بیگانه و هجوم کالاهای وارداتی عنوان کرده و آورده است که مذاکرات هسته ای و نقض عهد‌های مکرر طرف‌های خارجی، برجام را به توافقی ضعیف و بی‌خاصیت تبدیل، و با بردن کشور به مرحله ای چالش‌زا منجر به کاهش سرعت رشد و پیشرفت کشور شده است.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه خود تاکید کرده است: مسئولان بدانند و آگاه باشند ملت انقلابی نظاره‌گر وعده‌ها و کارکردهای آنها هستند و انحراف از اصول انقلابی را بر‌نمی‌تابند.
بیانیه حاکیست: درمیدان دیپلماسی که حقیقتا میدان جنگ و مبارزه است تنها با حفظ جهت‌گیری‌های اسلامی، انقلابی و توجه به مبانی و اصول، می‌توان پیروز و سربلند بود لذا ذره‌ای عدول از این رویکرد، کشور را با خسران مواجه خواهد کرد.
دربخش دیگری از بیانیه با اشاره به اینکه اروپا و دیگر دوستان آمریکا مانند آمریکا غیر قابل اعتماد هستند آمده است: باید قاطعانه‌ و بدون‌ هیچ ملاحظه‌ای دشمن را شناخت و به تحلیل و عمل انقلابی پرداخت و یک دیپلماسی هوشمندانه را دنبال کرد.
در ادامه بیانیه آمده است:امید است در پناه دعا و توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) پرچم عزت و اقتدار ایران اسلامی بر بلندای قله‌های پیشرفت و سربلندی به اهتزاز درآید و ما نیز در تحقق این امر عظیم و پر اجر از بذل جان و مال خویش دریغ نخواهیم نمود.
7404/ 6133/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي جامعه مدرسين بيانيه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۷۱۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میمند همچون نگینی در فیروزآباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد

 حبیب اله جمشیدی در همایش بزرگداشت هفته گردشگری میمند با بیان اینکه میمند همچون نگینی در شهرستان فیروز آباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد، گفت: امیدواریم با هم افزایی مسئولان و همراهی متولیان و بکارگیری توانمندی‌ها در آینده توسعه خوبی را برای این منطقه شاهد باشیم.

او ادامه داد: تقاضا داریم سرمایه در گردش گلاب گیران به عنوان یک موضوع مهم مورد توجه واقع شود و تسهیلات سرمایه گذاران بوم گردی و گردشگری می‌تواند باعث رونق در این منطقه شود.  

تسهیل در امر صادرات محصولات گل و گلاب، تشویق و حمایت از صنعت شیشه گری در جهت پویایی صنعت گردشگری پویا و مکمل از دیگر موضوعات مطرح شده توسط فرماندار فیروز آباد بود.

جمشیدی در پایان سخنان خود بر افزایش اعتبار در حوزه زیرساختی شهرداری‌های این شهرستان به خصوص شهر میمند و اختصاص ردیف‌های اعتباری توسط وزارت میراث فرهنگی تاکید کرد.

باید در این برهه از زمان به میمند توجه ویژه کرد/میمند دچار تنش تولید است

امام جمعه میمند در این همایش با بیان اینکه میمند دارای قدمت تاریخی و شهری کهن و مزین به گل محمدی است، گفت: زمانی شهر میمند جایگاه ویژه‌ای در میان شهر‌های استان و کشور داشت، اما با نگاه عده‌ای از مسئولان در برهه ای، شهر‌های دیگر دوشادوش این شهر حرکت کردند، اما پس از مدتی باعث تضعیف جایگاه میمند شد.

حجت الاسلام و المسلمین عباس بهزادی با اشاره به جایگاه شهر میمند، خواستار نگاه ویژه به این شهر شد و اضافه کرد: کم توجهی برخی از مسئولان، میمند را به قهقرا برده است از این رو باید در این برهه از زمان به آن توجه ویژه کرد.

امام جمعه شهر میمند نام گذاری سال ۱۴۰۳ به نام جهش تولید با مشارکت مردم توسط رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار داد و مطرح کرد: مردم پای کار هستند، اما متاسفانه میمند دچار تنش تولید است و کارخانه‌ای که میخواهد در این منطقه جهش تولید داشته باشد با موانع روبرو می‌شوند بنابراین باید همفکری باید انجام شود تا ظرفیت بیشمار میمند به جایگاه حقیقی خود برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • توجه اصلی به جنایات صهیونیست‌ها معطوف باشد
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • میمند همچون نگینی در فیروزآباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • کارگران مایه رشد و شکوفایی کشور هستند
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند