Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: قهرمان سالخورده و سابق بیسبال آمریکا پس از سال ها بی خبری با یافتن گواهینامه تولدش فهمید پسر رییس جمهوری ترور شده کشورش است.

داستان جالب زندگی این بیسبالیست بازنشسته این روز ها نقل محافل دنیاست. جیم پالمر (Jim Palmer) قهرمان 72 ساله بیسبال آمریکا، پس از یافتن گواهینامه تولدش در نیویورک و یافتن نام "کِنِدی"، به این راز بزرگ پی برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پالمر میگوید: همیشه یک حسی درون او به او اطمینان میداده که خون او متعلق به خانواده ی پالمر، خانواده ای که او را به فرزندی قبول کرده اند، نیست، ولی هیچگاه نتوانسته بود این موضوع را ثابت کند تا اینکه یک گواهینامه قدیمی که مربوط به یک بیمارستان در نیویورک بود، از داستان جالب زندگی وی پرده برداشته است.

به گزارش روزنامه دیلی میل؛ همسرِ جیم با مشاهده نام کندی در این گواهی و البته شباهتی که بین او و رئیس جمهور ترور Assassination شده آمریکا وجود داشت، به این قضیه شک می‌کند و یک نمونه تست DNA جیم را به موزه مشاهیر نیویورک برده و تقاضا میکند که با DNA جان اف. کندی مقایسه شود. اقدامی که با توجه به شناخته شده بودن جیم پالمر مورد موافقت خانواده کندی قرار می‌گیرد و همان جواب های اولیه آزمایش، تایید می‌کند که جیم پالمر فرزند جان اف. کندی رئیس جمهور اسبق آمریکا و احتمالا یکی از معشوقه هایش است که بعداً از طریقی به خانواده پالمر سپرده شده است و این راز با مرگ پدر و مادر خوانده جیم پالمر همواره مسکوت مانده است.

پس از تایید صحت این نسبت، خانواده کندی رئیس جمهور اسبق آمریکا به این قهرمان کهنسال پیشنهاد داده اند که نام خانوادگی کندی را برای خود برگزیند، که او این پیشنهاد را رد کرده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز وحشیانه به دختر جوان تهرانی در کلاس عرفان / مرد شیطان صفت در زندان کرج اعدام شد

5 روز مانده به عروسی ماجرای رفت و آمد عروس سرشناس با یک مرد بازگیر لو رفت + عکس

عکس وحشتناک از گیرکردن مردی داخل ماشین مچاله در اتوبان قم + جزییات

۱۱ ایرانی در حمله رژیم صهیونیستی به سوریه شهید شدند + جزییات

فوری / لحظه صاعقه زیبا در فرودگاه مهرآباد تهران + فیلم

زنده ماندن جوان اعدامی بعداز انداختن طناب دار دور گلویش/در اندیمشک رخ داد

اعضای این قبیله به جای پا سُم دارند + عکس های باورنکردنی

شوک سوزانده شدن سومین دختر قربانی آزار شوم!

این 2 مرد را تا به حال دیده اید؟ / کارگر نمایشگاه ماشین با خودروهای فروشی در خیابانهای تهران پلیس بازی می کرد + عکس بدون پوشش

نوعروس 16 ساله به خاطر اجبار در روابط زناشویی شوهرش را کشت / حکم اعدام نورا صادر شد+عکس

تجاوز راننده تاکسی به زن جوان در اتوبان / مسافر نیمه شب او بودم!+عکس

تجاوز خشونت آمیز مرد شیطان صفت به سه دختر 17 ساله + عکس

دردسر ازدواج پسر دانشجوی ایرانی با دختر افغان!

محاکمه دانشجوی ارشد انرژی هسته ای به خاطر قتل در کرج + عکس

قیچی کردن موی دختر دبستانی در یک مدرسه آبادان / معاون پرورشی اخراج شد

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت اخبار حوادث پسر گمشده آمریکا گواهینامه ترور عکس دختر قتل ایران آمریکا فیلم جوان جسد پدر زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۷۲۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری ظهر چهارشنبه همزمان با روز معلم در دیدار با خانواده معلم شهید ترور «نادر تقی پور» که فرزند این شهید بزرگوار از کارکنان اداره کل صمت است با گرامیداشت یاد و خاطره ۵۵ شهید ترور گیلان اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا پاسداری از ارزش‌های انقلاب است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، گفت: خانواده‌های شهدا با ایثارگری‌هایی که در حق ما انجام داده‌اند تکیه گاه معنوی جامعه ما به شمار می‌روند.

وی ضمن تکریم صبر و صلابت خانواده متدین شهید تقی پور تصریح کرد: حفظ شأن شهدا و جایگاه رفیع آنها در درجه اول توسط خانواده‌های ریشه‌دار و اصیل آنها انجام می‌شود که به حق ستودنی است و تربیت فرزندان صالح توسط همسر مومنه شهید نیز افتخار آفرین و شایسته تحسین است.

پورحیدری با آرزوی سلامتی و سعادت خانواده مکرم شهید تقی‌پور ادامه داد: مهمترین درس معلم شهید خلوص ایمان و آزادگی است یادشان همواره گرامی و نامشان در تاریخ ایران ثبت و جاودانه است.

گفتنی است، شهید معلم نادر تقی‌پور در روز ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۵ توسط منافقین کوردل در شهر آستانه اشرفیه مورد سو قصد قرار گرفت و با اصابت گلوله به فیض شهادت نائل شد.

کد خبر 6094187

دیگر خبرها

  • پشت پرده ماجرای مفقود شدن یسنا دختر گمشده
  • پشت پرده ماجرای یسنا دختر گمشده
  • «یسنا» دختر گمشده در کلاله گلستان پیدا شد (عکس)
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • فیلم| «یسنا»، دختر گمشده ی گلستانی پیدا شد
  • یسنا سالم پیدا شد
  • کودکان گمشده غزه؛ در حسرت دیدار پدر و مادر
  • فیلم عملیات هوایی برای یافتن دختر گمشده در گلستان بعد از ۵ روز
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است