Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-16@22:28:38 GMT

انتصاب نخستین شهردار زن در استان قزوین

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۷۲۰۷۸

انتصاب نخستین شهردار زن در استان قزوین

به گزارش ایسکانیوز، "مریم نخستین" به‌عنوان نخستین شهردار زن در استان قزوین فعالیت خود را به‌عنوان شهردار محمدیه آغاز کرد.

در مراسم معارفه شهردار محمدیه، داوود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس، امیر بیدادی فرمانده لشگر 16 زرهی قزوین، رضا گروسی فرماندار شهرستان البرز و جمعی از مدیران استانی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این مراسم ضمن تشکر از مافی سرپرست سابق، مریم نخستین به عنوان شهردار جدید محمدیه معرفی شد.

عضویت در شورای شهر قزوین از جمله سوابق فعالیت‌های مریم نخستین به شمار می‌رود.

شهردار زن قزوین

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شهردار زن قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۷۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در قزوین اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سرهنگ سید علی آسیایی، رئیس پلیس راهور استان قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور اجرای مناسب مراسم رژه ۲۹ فروردین، محدودیت‌های ترافیکی در محدوده خیابان‌ها و مسیرهای منتهی به محل برگزاری این مراسم در شهر قزوین اعمال خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس، محدودیت های ترافیکی در بلوار شهید بهشتی حد فاصل میدان قدس تا میدان نصر و بالعکس، دوربرگردان انتهای خیابان پادگان به سمت لشگر ۱۶ زرهی و زیر گذر پل نصر به سمت میدان ارتش.

سرهنگ آسیایی گفت: شهروندان و رانندگان می توانند جهت تردد از مسیرهای جایگزین از جمله خیابان فلسطین، خیابان پادگان، بلوار مدرس و... استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور استان قزوین با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح روز چهارشنبه ۲۹فروردین آغاز و تا پایان مراسم ( حدود ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه) ادامه خواهد داشت، از کلیه شهروندان خواست: ضمن رعایت محدودیت های ترافیکی اعلامی و همکاری با پلیس، حتی‌الامکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895896

دیگر خبرها

  • انتصاب مدیر جدید ارتباطات مردمی شهرداری قم
  • محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در قزوین اعلام شد
  • مشعل المپیک ۲۰۲۴ پاریس روشن شد
  • نخستین مستند شهید آوینی پس از ۴۴ سال رونمایی شد
  • نخستین مدیر زن ایستگاه فضایی فعالیت خود را آغاز کرد
  • برخورد هئیت فوتبال قزوین با تیم متخلف جام رمضان محمدیه چه بود؟
  • فعالیت عادی بازار و مردم در قزوین
  • هشدار؛ فعالیت‌های دریایی را تعطیل کنید!
  • آغاز احداث تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • آغاز احداث تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس-نسیم شمال- اقبالیه