Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 هفته سی و هفتم لوشامپیونه با برگزاری 9 بازی به صورت همزمان پیگیری شد.

با پاین یافتن این هفته بجزو سن‌ژرمن که قهرمانی خود را قطعی کرده بود تیم های اول تا چهارن همچنان شانس در رقابت برای کسب عنوان نایب قهرمانی هستند.

نکته جالب اینکه بر اساس خبر توییتر رسمی لوشامپیونه با پایان یافتن هفته سی و هفتم 1000 گل در یک فصل از خط دروازه ها عبور کرده که این رکورد در نوع خود در 35 سال اخیر فوتبال فرانسه بی نظیر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته سن ژرمن قهرمان به تنهایی با مثلث آتشین خود 108 گل به ثمر رسانده است.

 

انتهای پیام/ک

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۷۴۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: میزان آسفالت انجام‌شده در طول هفته سی و هفتم ۵۰ هزار و ۳۶۸ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۷ هزار ۱۹۷ تُن بوده است؛ بنابراین گزارش؛ عملیات تراش و ترمیم پروژه بزرگراه سرلشکر شهید استوار توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری و لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۷ و ۹ صورت گرفته است.

روکش آسفالت در معبر آسفالت قدیمی در فرعی‌های کوچه ۴۵ قصر دشت در منطقه یک، فرعی‌های بلوار استقلال و فرعی‌های خیابان صنعتگر و فرعی‌های خیابان گلبرگ در منطقه ۴ و فرعی‌های کوچه ۵۳ بلوار سرداران شهید در منطقه ۱۱ و روکش آسفالت در معبر خاکی فرعی‌های بلوار بهشتی در منطقه یک و خیابان هنر ۳ و فرعی‌های خیابان سفیر امید شهرک آرین در منطقه ۱۰ و سایت میدان مرکزی از پروژه‌های سازمان عمران و بازآفرینی شهری انجام‌شده است.

همچنین طی ۳۷ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، تاکنون یک‌میلیون و ۷۴۳ هزار و ۹۸۳ مترمربع از معابر مناطق شیراز میزان ۲۱۹ هزار و ۳۵۳ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • آمار طلاق در دو سال اخیر کاهش یافته است
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • این استان رکورد دار آمار حیوان گزیدگی در کشور
  • وارد آمدن خسارت به ۱۰۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایری استان ایلام
  • رکورد بی‌نظیر آنتونی ادواردز در تاریخ NBA
  • آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!
  • بارش باران اخیر در پاوه از مرز ۱۰۰۰ میلی‌متر گذشت
  • مایه دلگرمی آرسنال؛ رکورد بی نظیر بوکایو ساکا در پنج لیگ معتبر اروپایی‌