Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-05@07:36:16 GMT

فرهنگ سازی و کیفی سازی لازمه حمایت از کالای ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۷۴۸۹۸

فرهنگ سازی و کیفی سازی لازمه حمایت از کالای ایرانی

صادق پور، مسئول بسیج مهندسین استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به صادق پور، مسئول بسیج مهندسین استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به ظرفیت های بسیج مهندسین برای تحقق شعار سال مبنی حمایت از کالا و تولید ایرانی؛ گفت: همان طور که می دانید حمایت از تولیدات و کالای ایرانی که تدبیر حضرت امام خامنه ای به عنوان شعار سال جدید قرار گرفت، مستلزم دو بحث عمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس حمایت از کالای ایرانی نیازمند فرهنگ سازی در بین مردم و اقشار مختلف بوده و از طرفی نیز نیازمند کیفی سازی محصولات داخلی است.

 

مسئول بسیج مهندسین استان آذربایجان شرقی  با اشاره به لزوم فرهنگ سازی برای خرید کالای ایرانی و اقدامات بسیج مهندسین در این خصوص تصریح کرد: متأسفانه طی چند سال اخیر شاهد بودیم که  فرهنگ استفاده صحیح و درست از کالای داخلی جا نیفتاده و از طرفی دیگر کیفیت محصولات داخلی چندان قابل دفاع نیست.مجموعه بسیج مهندسین در سطح استان آذربایجان شرقی تدبیری اندیشیده است تا کارگروه حمایت از کالای ایرانی و داخلی را تشکیل دهد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۷۴۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی

اولین مرحله از اردوی تیم ملی کبدی بانوان  از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت به میزبانی تهران در حال برگزاری است و کبدی کاران برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی کبدی جوانان جهان در هندوستان آماده می‌شوند.

در این مرحله یاسمین فریدی و ثنا عبدی به عنوان نمایندگان استان آذربایجان شرقی حضور یافته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • (ویدئو) سیل در شبستر آذربایجان شرقی خودرو‌ها را با خود برد
  • تصاویر وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی
  • مافیا از هر اتوبوس داخلی چند هزار یورو به جیب می‌زند!  | «یک فرد خاص مانع ورود اتوبوس برقی به ایران شده ...»
  • عرضه دو تک نگاری خبرنگار ایرانی از افغانستان در نمایشگاه کتاب
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • تقویت بنیه تولید داخلی کشور لازمه توسعه اقتصادی است
  • از پوستر رویداد ملی «وعده صادق در آئینه هنر» رونمایی شد