Web Analytics Made Easy - Statcounter

پندار خمارلو روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، از احتمال اینکه در ۲۰ خرداد در خصوص پرونده جنجالی محرومیت پرسولیس اعلام رای بشود و اینکه امکان دارد با توجه به رایزنی های مسئولان پرسپولیس فیفا حکم به بخشیده شدن پرسپولیس از پنجره انتقالاتی بدهد صحبت به میان آورده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پندار خمارلو نسبت به محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاشیه محرومیت نقل و انتقالات پرسپولیس همچنان داغ است، پنـدار خمارلو در خصوص محرومیت نقل و انتقالاتی توضیحاتی ارائه داد.

پندار خمارلو در واکنش به این مسئله که شنیده شده پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس توسط فیفا باز شده است و محرومیت این تیم تمام شده عنوان کرد:

هنوز هیچ رای قطعی‌ از طرف فیفا به باشگاه پرسپولیس نیامده. همانطور که آقای گرشاسبی هم قبلا گفتند از زمان حضور ایشان در سوئیس تا ۲۰ روز بعد حکم نهایی صادر می‌شود و تا امروز هیچ خبری در این خصوص وجود ندارد. ما پیش بینی می‌کنیم در نیمه اول خرداد رای نهایی از سوی فیفا صادر شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فیفا پرسپولیس تهران فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۷۴۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت

به گزارش ورزش سه، مهرداد محمدی ستاره تیم فوتبال استقلال اگر در دیدار مقابل ذوب آهن کارت زرد دریافت کند بازی حساس این تیم مقابل فولاد خوزستان را از دست خواهد داد و به دلیل چهار کارته شدن محروم خواهد بود.

محمدی در بازی با مس رفسنجان در هفته هفتم لیگ برتر در دقیقه 25 اولین کارت زرد خود را دریافت کرد، دومین کارت زرد او به هفته سیزدهم لیگ برتر باز می‌گردد که در دقایق پایانی مسابقه از داور دریافت کرد.

مهاجم استقلال هفته گذشته در بازی با تراکتور هم کارت زرد دریافت کرد تا در آستانه محرومیت قرار بگیرد و در بازی با ذوب آهن باید با تمرکز و احتیاط بیشتری به میدان برود تا بتواند استقلال را در هفته های پایانی همراهی کند.

او به همراه گوستاوو بلانکو زوج هجومی خوبی تشکیل داده اند و غیبت محمدی در مسابقات حساس پیش رو می‌تواند یک چالش جدی برای نکونام و استقلال تبدیل شود، البته استقلال پیمان بابایی و آرمان رمضانی را در اختیار دارد و در صورتی که این بازیکن محروم شود می‌تواند از آنها بهره بگیرد.

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • از فیفا 94 تا امروز؛ روند دیدنی تکامل ضربات آزاد
  • ۲ دوپینگ جدید در کشتی پهلوانی!
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • 110 سال محرومیت، مجازات پیرمرد سپاهانی!
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • بارش باران طراوت بی‌نظیری به هوای بجنورد بخشیده است