Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اوضاع پای امید ابراهیمی حکم ایستادن بر لبه تیغ را دارد. او در دیدار با ذوب‌آهن آسیب دید ولی با همان وضعیت تا پایان در زمین ماند و با غیرت در خدمت تیمش بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امید ابراهیمی هافبک دفاعی استقلال که در روزهای پایانی هفته گذشته اخبار نگران کننده‌ای درباره شرایط آسیب‌دیدگی‌‌اش منتشر می‌شد ته دل همه استقلالی‌ها و البته کی‌روش در تیم ملی را خالی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه فرمانده وینفرد شفر به بازی سه‌شنبه در تهران مقابل ذوب‌آهن می‌رسد یا نه (!) ظاهراً مشخص شده ولی موضوع مهمتر این است که امید ابراهیمی دوست ندارد با ریسک به میدان برگردد.

او که دور قبل جام جهانی‌ را هم به خاطر اختلاف نظر زلاتکو کرانچار با کی‌روش از دست داد تا بختیار رحمانی به جای او راهی برزیل شود، حالا با تکرار دوباره کابوس تماشای جام جهانی‌ از خانه مواجه شده است. یکی از نزدیکان کادر فنی استقلال در این ارتباط  گفت:

«شفر به شدت به وجود ابراهیمی در دیدار برگشت نیاز دارد و می‌خواهد هرطور شده او در دیدار برگشت در آزادی به میدان برود ولی کادر پزشکی استقلال هنوز جواب قطعی در این باره را نداده است».

البته شنیدیم جواب قطعی کادر پزشکی استقلال به خاطر مصدومیت ابراهیمی نیست چراکه مشکل او برطرف شده و می‌تواند در دیدار با ذوب‌آهن به میدان برود ولی این حضور همراه با ریسکی است که ظاهراً ابراهیمی درباره‌‌اش با مسئول اول کادر پزشکی استقلال حرف زده است. او متوجه شده استخوان مچ و کف پایش نه شکسته و نه حتی مو برداشته است. در واقع استخوان پای ابراهیمی هیچ آسیبی از این نظر ندارد بلکه دچار ضرب‌دیدگی با شدت بالا شده است. یکی از اعضای ارشد کادر پزشکی استقلال در این باره به خبرورزشی گفت: «وضعیت امید طوری است که بازی کردن در دیدار این هفته او را بر سر دوراهی تیم باشگاهی و ملی قرار داده است. از یکسو ممکن است او ۹۰ دقیقه به میدان برود و هیچ مشکلی هم برایش به وجود نیاید و از طرفی این احتمال هست که او بعد از ۹۰ دقیقه متوجه شود صدمه جدی به استخوان مچ یا کف پایش وارد شده و از یک جهت حتی این امکان وجود دارد که با یک برخورد شدید او به مدت دو ماه از میادین دور شده و رؤیای رفتن به جام جهانی‌ را برای دومین بار از دست بدهد!». ناگفته نماند ابراهیمی هر روز به کلینیک می‌رود و روز گذشته هم یک نوبت (صبح) با دستگاه‌های مخصوص کار کرد تا مچش را تقویت کند.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی امید ابراهیمی استقلال استقلال امید ابراهیمی تیم ملی جام جهانی هافبک دفاعی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۷۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!

سرمربی و کادر تیم قهرمان آسیا با گذشت حدود دو ماه از سال جدید هنوز قراردادی با فدراسیون امضا نکرده اند اما همچنان اصولی رئیس بخش فوتسال فدراسیون مشغول مانور تبلیغاتی برای خود و روسایش است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ جدای از اینکه در فاصله سه ماه تا مسابقات جام جهانی فوتسال هنوز قرارداد سال 1403 وحید شمسایی و دستیارانش امضا نشده، همچنین از فروردین سال 1401 که فعالیت کادر فعلی در تیم ملی فوتسال آغاز شد، مربیان در بهمن 1402 دستمزد 20 ماه فعالیت خود را گرفتند و حدود 19 ماه بدون پول کار کردند! 

با توجه به شرایط خوب فنی  تیم ملی فوتسال و امکان کسب سکو در جام جهانی ازبکستان، فدراسیون فوتبال بهتراست قراردادهای جدید رادراسرع وقت منعقد نموده، حقوق عقب مانده پرداخت شودو هچنین پاداش‌هایی متناسب با تیم‌های دیگربرای قهرمان آسیا  درنظر یگیرد تا انگیزه های این تیم درجام جهانی پیش رو دوچندان شود. 

دیگر خبرها

  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • موزه نادر، خانه‌ای برای ادب‌ورزی/ مهمانی هر روز هفته با یار مهربان
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی