Web Analytics Made Easy - Statcounter

درحالی که فاصله کمی به دیدار برگشت استقلال و ذوب‌آهن زمان باقی است، سرمربی آبی‌پوشان مطمئن نیست قادر به استفاده از امید ابراهیمی هست یا خیر.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شفر و استقلالی ها بر سر دوراهی قرار دارند. آنها نه دوست دارند روی دیدار حساسشان مقابل ذوب آهن ریسک کنند و نه دوست دارند روی سلامتی بازیکن بزرگی مثل امید ابراهیمی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید ابراهیمی هافبک میانی و ملی پوش تیم استقلال را بی‌تردید باید یکی از موثرترین بازیکنان این تیم دانست. بازیکنی که بود و نبودش در میدان برای آبی‌ها کاملا مشهود است و غیبت این بازیکن اگر غیرقابل جبران نباشد، به سختی و با زحمت جای خالی اش پرخواهد شد.

امید ابراهیمی/ل در دیدار رفت دو تیم استقلال و ذوب آهن که با برتری یک بر صفر و شکننده تیم میزبان به پایان رسید دچار آسیب دیدگی نسبتا شدیدی شد و حدود یک نیمه هم با پای آسیب دیده در زمین بازی کرد. وی بلافاصله بعد از پایان بازی به تهران منتقل شد تا درمان پای آسیب دیده‌اش را آغاز کند. روند درمانی وی تاکنون ادامه داشته اما هنوز مشخص نشده آیا شرایط بازی برای روز سه شنبه را پیدا می کند یا خیر.

شفر که تیمش را در آستانه صعود به جمع ۸ تیم برتر آسیا می‌بیند، دوست ندارد در دیدار برگشت موثرترین بازیکنش را در اختیار نداشته باشد. سرمربی آبی پوشان بهتر از هر فرد دیگری می‌داند غیبت ابراهیمی در دیدار برگشت مقابل ذوب آهن چه تاثیر منفی می‌تواند در سرنوشت این بازی تاثیر بگذارد. اما خود ابراهیمی و مدیران باشگاه و حتی خود شفر هم دوست ندارند روی سلامتی این بازیکن ریسک کنند. آن هم در حالی که روز به روز به آغاز رقابتهای جام جهانی نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم. فشار آوردن به ابراهیمی می‌تواند منجر به تشدید مصدومیت وی و از دست رفتن جام جهانی برای این بازیکن باشد.

استقلالی‌ها فصل گذشته و درست در همین مرحله و در دیداری مشابه مقابل العین غیبت ابراهیمی را تجربه کردند و ضرر آن را هم تحمل کردند. تلخ ترین شکست تاریخ باشگاه استقلال به همین شکل پدید آمد و شفر با داشتن چنین دیدگاهی دوست ندارد ابراهیمی را برای این بازی در اختیار نداشته باشد.

با اعلام تیم پزشکی آبی پوشان فردا تست نهایی از ابراهیمی گرفته می شود تا وضعیت وی مشخص شده و شفر هم بداند که آیا برای دیدار برگشت با ذوب آهن می‌تواند روی ابراهیمی حساب کند یا خیر.

دیدار برگشت دو تیم استقلال و ذوب آهن از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۴۵ روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود. دیدار رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسیده بود.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال تهران امید ابراهیمی تیم فوتبال استقلال سرمربی استقلال لیگ قهرمانان آسیا وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۷۵۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه ویژه ژاوی برای پاریس: حمله با ستاره محبوب

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا سه‌شنبه شب در چارچوب دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان پاری سن ژرمن خواهد بود تا تکلیف تیمی که به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کند مشخص شود. 

آنها موفق شدند در بازی رفت در ورزشگاه پارک دو پرنس با نتیجه 2-3 به پیروزی برسند و امیدوار هستند که بتوانند این برتری را در بازی برگشت با حمایت تماشاگران‌شان هم حفظ کنند و پس از چند سال دوری به جمع چهار تیم نهایی این مسابقات راه پیدا کنند. 

ژاوی تمام توانش را به کار خواهد گرفت تا بتواند با بهترین برنامه ممکن از سد لوئیس انریکه و تیمش عبور کند و روزنامه اسپورت مدعی شده است که این مربی جوان تصمیم دارد که پدری را از ابتدا در ترکیب تیمش به کار بگیرد تا قدرت هجومی بیشتری داشته باشد. 

ایلکای گوندوگان و فرانکی دی یونگ در این دیدار نقش دو هافبکی که نزدیک‌تر به خط دفاعی قرار دارند را بازی خواهند کرد و پدری از آزادی عمل هجومی بیشتری برخوردار است تا بتواند بین خطوط حرکت کند و به حملات و ضد حملات بارسا در جریان بازی کمک کند.

دیگر خبرها

  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • سپاهان دربی اصفهان را برد/ ذوب آهن به مسیر باخت برگشت
  • ادعای ستاره اتلتیکو: همه از این وضع خشمگینیم
  • «الشمال» در حضور امید ابراهیمی متوقف شد
  • دی یونگ: ضربه محکمی خوردیم
  • امید ابراهیمی و رفقا مانع از قهرمانی یک تیم
  • ایوان راکیتیچ: دیدار بارسلونا مقابل رم، بدترین بازی دوران حرفه‌ای من بود
  • غایب بزرگ دورتموند برابر اتلتیکومادرید
  • نقشه ویژه ژاوی برای پاریس: حمله با ستاره محبوب
  • داور سرشناس برای بازی برگشت سیتی-رئال