Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@16:08:47 GMT

آغاز ثبت‌نام تاکسی برلیانس از امروز

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۷۵۴۶۸

آغاز ثبت‌نام تاکسی برلیانس از امروز

ساعت24 - مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، گفت: تفاهم نامه ورود تاکسی برلیانس به ناوگان حمل و نقل عمومی را با شرکت سایپا نهایی کرده‌ایم.

مرتضی ضامنی با بیان اینکه ثبت نام تاکسی "برلیانس" از امروز آغاز می‌شود، اظهارکرد: متقاضیان دریافت این تاکسی برای ثبت‌نام می‌توانند از طریق دو سامانه‌ "توسعه ناوگان تاکسیرانی" و " یکپارچه نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری" اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامانه توسعه ناوگان تاکسیرانی تعریف شده است و سازمان‌های تاکسیرانی متقاضیانی را که قصد دریافت تاکسی برلیانس را دارند در این سامانه ثبت نام می کنند.

سامانه "یکپارچه نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری" به زودی
وی ادامه داد: همچنین متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه "یکپارچه نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری" نیز برای ثبت نام این تاکسی اقدام کنند که به زودی فعال خواهد شد.
ضامنی در این باره توضیح داد: سامانه "یکپارچه نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری" آماده است و به وزارت صنعت اعلام آمادگی کرده‌ایم تا آنها نیز اقدامات خود را انجام دهند تا بتوانیم فراخوان ثبت نام را اعلام کنیم و نوسازی ناوگان فعال شود.

نحوه واگذاری خودروهای برلیانس
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در ادامه به نحوه واگذاری خودروهای برلیانس اشاره کرد و گفت: یکی از مزیت های این طرح نسبت به طرح های دیگر این است که سخت‌گیری‌ها در حوزه تضامین بانکی برطرف شده است و رانندگان با دادن چک به صورت اقساط شش ماه به شش ماه می‌توانند خودروی جدیدشان را تحویل بگیرند. همچنین به فراخور مدت بازپرداخت و مبلغ وامی که راننده تقاضای استفاده دارد، نرخ سود متفاوت و میانگین آن حدود 16 درصد است.
وی به زمانبندی تحویل این خودروها نیز اشاره کرد و گفت: زمانبندی تحویل این خودروها سیر صعودی دارد؛ به طوری که در ماه اول خرداد 100 خودرو و در ماه‌های بعدی به ترتیب 400 و 1500 دستگاه تحویل داده خواهد شد و این تعداد در ماه‌های بعد افزایش خواهد داشت.

قیمت خودروی تاکسی برلیانس حدود 43 میلیون تومان
ضامنی همچنین با بیان اینکه قیمت خودروی برلیانس حدود 43 میلیون تومان است، اظهارکرد: برای افرادی که قصد دارند از تسهیلات تاکسیرانی استفاده کنند نرخ خودرو این قیمت است، ولی به افرادی که متقاضی دریافت خودرو به صورت نقدی باشند مبلغ 20 میلیون ریال تخفیف داده خواهد شد.
 

منبع:ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تاکسیرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۷۵۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود اولین سری اتوبوس های برقی به چرخه حمل و نقل عمومی کشور؛ ایستگاه اول کرج

تین نیوز

معاون امور شهرداریهای سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از اجرای اولین پروژه برقی سازی عملیاتی در مد حمل و نقلی اتوبوس های برقی در کرج برای نخستین بار خبر داد.

​آغاز برقی سازی اتوبوس ها و تاکسی ها برای کاهش آلودگی هوای شهرها

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سید سجاد انوشه با اعلام خبر ورود ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل به چرخه حمل و نقل عمومی در کرج، افزود: مراسم اجرایی این اتوبوس های برقی امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در کرج برگزار می شود.

وی با تأکید بر اینکه برای این اتوبوس های برقی ۶ جایگاه شارژ خودروهای برقی در کرج در نطر گرفته شده است، اظهار کرد: اتوبوس های برقی قرار است در خطوط بی آر تی در کرج مورد استفاده قرار گیرد.

بنابراین گزارش، پیش از این نیز مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور در گفت وگو با ایسنا از بهره برداری خط اختصاصی اتوبوس های برقی کرج همزمان خبر داده و در تشریح روند بهره گیری از اتوبوس و تاکسی های برقی در کشور گفته بود: سیاستی که دولت ترسیم کرده، استفاده از خودروهای برقی در حوزه ناوگان حمل و نقل عمومی شهری است. بر همین اساس در دو بخش اتوبوسرانی و تاکسیرانی اقداماتی در مجموعه وزارت کشور انجام شده است.

وی اعلام کرده بود: در ابتدا به منظور شناسایی ناوگان مناسب دو کمیته فنی اختصاصی خودروهای برقی در بخش تاکسی و اتوبوس شکل گرفت؛ محصولاتی که شرکت های تولیدکننده معرفی کردند هم در حوزه اتوبوس و هم حوزه تاکسی مورد بررسی قرار گرفت، به شکلی که محصولات چند شرکت مورد پذیرش قرار گرفت.

ضامنی افزوده بود: انتظار داریم بتوانیم بخشی از ناوگان تاکسیرانی را در سال آینده برقی کنیم و هدف ما در این بخش این است که بتوانیم مسیر را درست طی کنیم؛ به طوریکه محصولات مناسب انتخاب کنیم و مهم تر از همه به موازات ورود ناوگان به حوزه خدمت رسانی بتوانیم زیرساخت های شارژ در همه شهرهایی که متقاضی هستند را فراهم کنیم؛ چرا که خودروهای برقی صرفا با ورود ناوگان امکان بهره برداری ندارند و حتما باید زیرساخت های برقی برای آنها دیده شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ورود اولین سری اتوبوس های برقی به چرخه حمل و نقل عمومی کشور؛ ایستگاه اول کرج
  • نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده است
  • نوسازی ۲۶۰ هزار واحد در کشور آغاز شده است
  • جایگزینی تاکسی های فرسوده تهران با تاکسی های برقی کرمان موتور / ارائه تسهیلات ویژه برای خرید خودرو
  • تاکسی‌های برقی کرمان موتور در خیابان های تهران
  • خبر خوش بیمه‌ای برای تاکسیرانان قزوینی
  • شهرداری تهران چطور می خواهد مشکل کمبود اتوبوس را حل کند؟
  • امضای موافقت‌نامه برای جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی
  • فصل جدید در نوسازی ناوگان پستی کشور
  • ناوگان حمل و نقل استان نیازمند نوسازی