Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@21:24:22 GMT

همایش طلایه‌داران تبلیغ در خراسان شمالی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۷۵۷۲۶

همایش طلایه‌داران تبلیغ در خراسان شمالی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام علی خادمی با بیان اینکه همایش طلایه داران تبلیغ سه شنبه هفته جاری در بجنورد برگزار می شود، اظهار کرد: برگزاری این همایش به صورت توجیهی آموزشی پیش از اعزام مبلغان به مساجد شهری و روستایی استان ضرورت دارد که در محل مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار می‌شود.

حجت الاسلام خادمی افزود: ماه مبارک رمضان امسال یک هزار و ۴۰۰ مبلغ بومی و غیر بومی به مساجد روستایی و شهری استان اعزام می شوند که از این تعداد ۴۰۰ نفر در همایش طلایه داران حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همایش طلایه داران با هدف سازماندهی مبلغان اعزامی به مساجد و هیئت های مذهبی استان در ماه رمضان، ارائه سرفصل‌های تبلیغی و ایجاد وحدت رویه در بین روحانیان مبلغ، تبیین بایدها و نبایدها در امر تبلیغ و تحقق شعار سال و ارائه سازوکار و دستورالعمل اجرایی و موضوعات تبلیغی به مبلغان برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: ماه مبارک رمضان  امسال برنامه‌های عبادی و مذهبی در یک هزار و ۱۷۶ مسجد و حسینیه و ۱۵۴ امامزاده و بقعه متبرکه در شهرها و روستاهای استان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام خادمی در ادامه بیان کرد: همچنین ماه مبارک رمضان امسال از برخی روحانیون همچون آیت الله حسینی خراسانی، آیت الله رحمانی، آیت الله ابراهیمی، آیت الله دهقان و آیت الله حسینی آملی به منظور تفسیر قرآن در شهرستان های مختلف خراسان شمالی دعوت شده است.

کد خبر 4294886 الهام یزدان پناه