Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@18:50:26 GMT

قهرمانی دختران کاراته کای ایران در آسیا

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۷۶۱۱۶

قهرمانی دختران کاراته کای ایران در آسیا

کاراته‌کاهای جوان دختر با کسب ۲ طلا، یک نقره و یک برنز بر سکوی قهرمانی آسیا ایستادند.

به گزارش مشرق، پیکارهای رده سنی جوانان دختر در هفدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در اوکیناوای ژاپن در حالی به پایان رسید که تیم ملی کشورمان با کسب 2 مدال طلا توسط نگین آلتونی و فاطمه خنکدار، یک نقره مبینا حیدری و یک برنز حدیثه جمال بر سکوی قهرمانی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


در وزن 53- کیلوگرم، فاطمه خنکدار دراولین مبارزه خود مقابل گوینت گویان از ویتنام به تساوی یک بر یک رسید که با استفاده از قانون سنشو برنده تاتامی شد. خنکدار در دومین دیدار 9 بر صفرآبینارا راجنراین از هند را مغلوب کرد. سپس 5 بر صفر دیلدورا آلیکولاوا نماینده ازبکستان را از پیش رو برداشت و فینالیست شد. او در فینال سوچاواله کولاوانیچ از تایلند را 5 بر صفر برد و مدال طلا را بر گردن آویخت.

در وزن 59- کیلوگرم، مبینا حیدری در گام نخست 5 بر صفر ون لین از ویتنام را مغلوب کرد. سپس 6 بر یک کاویتا کاویتا از هند را برد. در ادامه با نتیجه 12 بر 2 کوکورو ساکاجی از ژاپن را شکست داد و به فینال راه یافت.حیدری در فینال به مصاف نرانوچ تانگلینگ از تایلند رفت و 2 بر یک نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره این وزن رسید.

در وزن 59+ کیلوگرم، نگین آلتونی 4 بر 2 روشتی سونیل از هند را برد. در ادامه 3 بر یک سارا الامری از امارت را برد و سپس 3 بر 2 مقابل هرا ایرناندا از اندونزی به پیروزی رسید.
آلتونی در فینال ساکورا ساواشیما از ژاپن 3 بر یک برد و مدال طلای این وزن را از آن خود کرد.

در کاتای انفرادی جوانان، حدیثه جمال ابتدا با نتیجه 3 بر 2 ون چو از چین تایپه را شکست داد. در دومین مبارزه 3 بر 2 مقابل پونگ نئون از ویتنام شکست خورد و به دیدار رده بندی راه یافت. او در مبارزه رده بندی به مصاف مان سوملو از هنگ کنگ رفت و با نتیجه 5 بر صفر به برتری رسید و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 48- کیلوگرم، لیلا برجعلی در اولین مبارزه 7 بر 2 مقابل رینکا تاهاتا از ژاپن شکست خورد و در جدول شانس مجدد در مبارزه اول 6 بر صفر فی وانگ از چین را برد و در رده بندی 4 بر صفر مقابل آیکا اوکازاکی از تایلند شکست خورد و به مدال نرسید.

منبع: فدراسیون کاراته

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه خروج آمریکا از برجام حمایت از کالای ایرانی تیم ملی ایران دختران قهرمانی قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۷۶۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی

رضا جلیلی رئیس هیات بوکس استان قزوین گفت: مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور از ۵ تا ۱۰ اردیبهشت ماه در سالن ۳ هزار نفری شهر ملایر استان همدان برگزار شد.

وی افزود: پیکار‌های این تورنمنت حکم انتخابی تیم ملی نوجوانان را داشت که با حضور بوکسور‌های تمام استان‌های کشور انجام شد.

رئیس هیات بوکس استان قروین اضافه کرد: از استان قزوین نیز تیمی متشکل از ۷ بوکسور، یک سرپرست و یک مربی در این مسابقات شرکت کرد.

جلیلی به نتایج کسب شده توسط بوکسور‌های قزوینی اشاره کرد و گفت: در این رویداد ملی سید محمد میری در وزن ۴۶ کیلوگرم، امیر علی محمدی در ۵۲ کیلوگرم، امیر حسین آقاجانی در ۶۶ کیلوگرم و ابوالفضل کاظمی در ۷۰ کیلوگرم برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

وی بیان کرد: در پایان این تورنمنت، سید محمد میری و امیرعلی محمدی توانستند دو مدال برنز مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان را کسب کنند.

رئیس هیات بوکس استان قزوین گفت: ماه آینده نیز بوکسور‌های رده نونهالان و جوانان قزوین نیز به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا