Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ استاد دانشگاه بروکسل گفت: هر بار تروریسم داعشی در هیات تازه‌ای ظاهر می‌شود و واقعا کنترل و شناسایی آن سخت است.
سباستین بوسوآ در مصاحبه با فرانس ۲۴ گفت: این نوع سوءقصد‌ها باعث فشار روانی در جامعه می‌شود. این شیوه حمله با چاقو ما را همچنین به یاد شیوه مشابه در اسراییل می‌اندازد که اخیرا در بیت المقدس ناآرامی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور در یک محله گردشگری مانند محله اپرا و در ادامه استفاده از چاقو برای حمله به مردم؛ این خیلی نگران کننده است که داعش می‌تواند اکنون از خدمات این نوع افراد برخوردار باشد که به ناگهان با چاقو در یک خیابان پر رفت و آمد حاضر می‌شوند. بدون آنکه سازماندهی خاصی داشته باشند. با توجه به شهادت‌ افراد حاضر در محل، فرد اخیر حالت ماجراجویی داشت و به هر صورت می‌خواست در محل کشته شود و جانش را در این ماجرا گذاشته بود.
بوسوآ درباره نحوه مقابله با این تهدید گفت: من طرفدار پیشگیری هستم. دسته بندی افراد بر اساس پرونده‌هایی که درباره آن‌ها تشکیل می‌شود، در درازمدت می‌تواند کارایی بیشتری داشته باشد. بی شک نمی‌توان با هر پرونده پیشگیرانه تشکیل شده یک نیروی پلیس را مامور به پیگیری آن کرد. در نهایت مشکل بزرگ در حال حاضر عناصر تکرو است که ظاهر و رفتار آن‌ها خیلی وقت‌ها مطابقتی با جهادی‌ها ندارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بروکسل تروریسم بین الملل داعش روانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۷۶۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت خشونت آمیز استاد دانشگاه اموری آمریکا

بازداشت خشونت آمیز استاد دانشگاه اموری آمریکا

دیگر خبرها

  • مراقب باشید بیماری ترانه علیدوستی را نگیرید | این افراد در معرض «سندرم DREES» هستند
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • اظهارات تازه وکیل توماج صالحی درباره پرونده موکلش
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • کاشی، استاد دانشگاه: این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ این وضعیت همه را می ترساند/ جامعه دارد خودش را به نحو تازه ای، تعریف می کند/ ما در یک نقطه آغاز قرار داریم؛ این نقطه آغاز به مراتب رادیکال تر و مهم تر از عصر مشروطه است
  • بازداشت خشونت آمیز استاد دانشگاه اموری آمریکا
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • پیش‌بینی ایلان ماسک از بروز جنگ داخلی در غرب