Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-29@01:03:36 GMT

جوان انقلابی نسبت به عزت کشورش غیرتمند است

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۷۶۱۹۶

پیمان دل‌زنده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قزوین در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه جوان انقلابی غیرتمند است، اظهار داشت: جوان مسلمان و انقلابی نسبت به عقایدش غیرت دارد، نسبت به دین و مقدساتش غیرت دارد، جوان انقلابی به کشورش غیرت دارد، نسبت به حفظ عزت و استقلال کشورش غیرت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از دیگر شاخصه‌های جوان انقلابی از دیدگاه مقام معظم رهبری برشمرد و گفت: جوان انقلابی منظم و سازمان پذیر است، آزاد اندیش، وظیفه شناس، متعهد، فعال، آرمان گراست و بر روی محیط خود اثر میگذارد و با کسی بر سرحق معامله نمیکند.

دل زنده در پایان افزود: جوان و دانشجو باید عدالت را بخواهند و پرچم این گفتمان باید دست جوان انقلابی باشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۷۶۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع غیرت در محکومیت جنایت صهیونیستی ها در مازندران برپا می شود

محمدعلی باقری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در محکومیت جنایت سربازان شیطان صفت صهیونیستی در غزه وهتک حرمت به نوامیس مسلمین، هیئات مذهبی مازندران قهرمان، فریاد هیهات من الذله سر می‌دهند.

باقری افزود: هیأت‌های مذهبی در سراسر استان مازندران با هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تجمعات اعتراض آمیز برگزار و جنایات رژیم منحوس صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

وی خواستار برخورد قاطع مجامع بین المللی بااین ارتش شیطان صفت شدند و با تاکید بر آیه سوره حج، از آزادی خواهان عالم خواست به کمک مردم مظلوم غزه بشتابند.

باقری تصریح کرد: در حقیقت شهادت کودکان، زنان، کادر درمانی و پزشکان در بمباران هوایی ارتش صهیونیستی در غزه، فقط یک جنایت جنگی نیست، بلکه نمادی از مرگ تفکر و تمدن غرب و نظام مدرنیته‌ای است که امثال بایدن و نتانیاهو از دست‌پروردگان اندیشه‌های سیاسی آن است و سازمان‌های عریض و طویل حقوقی و سیاسی بین‌اللملی بی‌خاصیت و تحت قیمومیت آمریکا و صهیونیست‌ها از نتایج نهادی آن است.

رئیس شورای هیئات مذهبی مازندران ادامه داد: این جنایت جنگی برآمده از شر مطلقی چون رژیم غاصب، در حقیقت پایه و بدعتی مکارانه و جنایت‌کارانه است که حتی در دو جنگ جهانی اول و دوم نیز سابقه نداشته است. اینجا باید سخنان امام موسی صدر را به یاد آورد که فرمود: «اسرائیل شرّ مطلق است». اسرائیل ضد اسلام، ضد مسیحیت، ضد ایمان، ضد قومیت عربی، ضد انسانیت و ضد میهن است. بدتر از اسرائیل در جهان وجود ندارد. ما اسرائیل را شرّ مطلق می‌دانیم.
و امامین انقلاب بر از بین رفتن اسرائیل تاکید و باید این رژیم منحوس در برابر جنایات ضد انسانی محاکمه شود.

وی افزود: هیئات مذهبی استان مازندران ضمن اعلام آمادگی خود در حمایت و کمک به مردم غزه و محکومیت این جنایت وحشیانه و همدردی با مردم مظلوم غزه و حمایت از مقاومت ملت و رزمندگان فلسطین در برابر جنایات جنگی صهیونیست‌ها، از همه آزادی خواهان و انسان‌های عدالت‌طلب و تمام نهادهایی که می‌توانند حامی مظلوم و خصم ظالم باشند می‌خواهد که از هیچ کمک و اقدامی برای تسریع در سقوط این رژیم جعلی دریغ نکنند.

کد خبر 6062579

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس چه زمانی به ایران باز می‌گردد؟
  • قیمت گوشت قرمز امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • ستاره فوتبال فلسطین به تیم ملی کشورش می‌پیوندد
  • مهمترین تفاوت نمایشگاه قرآن ۱۴۰۳ نسبت به سال‌های قبل چیست؟
  • راه اندازی پویش خانه دوست کجاست در شهرستان زارچ
  • جشن ازدواج آسان ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد برگزار شد
  • رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند
  • گلزنی ستاره ازبک پرسپولیس مقابل هنگ کنگ
  • تجمع غیرت در محکومیت جنایت صهیونیست ها در مازندران برپا می شود
  • تجمع غیرت در محکومیت جنایت صهیونیستی ها در مازندران برپا می شود