Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@13:50:59 GMT

خیابانی در گرگان با عنوان ظریف نامگذاری شود

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۷۶۲۸۹

خیابانی در گرگان با عنوان ظریف نامگذاری شود

گرگان – ایرنا – عضو شورای اسلامی شهر گرگان خواست که در راستای حمایت و قدردانی از تلاش های وزیر امور خارجه؛ یکی از خیابان های مرکز استان گلستان با عنوان دکتر ظریف نامگذاری شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا حسین ربیعی در نشست شصت و چهارم شورای شهر گرگان اظهار کرد: تلاش دکتر ظریف و تیم همراه وی در بحث برجام باعث شد تا وجهه و جایگاه ایران در دنیا تغییر و حقانیت کشور ما به اثبات برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ظریف با دیپلماسی خردمندانه در مذاکرات خدمات زیادی به کشور کرد و پیشنهاد می کنم به منظور تلاش از زحمات وزیر امور خارجه، خیابانی در گرگان به نام وی نامگذاری شود.
در ادامه نشست که به ریاست یوسفی نایب رییس شورا اداره می شد لایحه وارده از سوی شهرداری با موضوع بخشودگی عوارض احداث خانه سالمند توسط یکی از شهروندان مطرح شد که به علت مغایرت با قانون و ضرورت بررسی بیشتر برگشت خورد.
شهر گرگان مرکز استان گلستان افزون بر 350 هزار نفر جمعیت دارد.
7333/1648

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شوراي شهر نامگذاري خيابان گرگان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۷۶۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق

اولین نشست مجازی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با کارکنان سراسر کشور برگزار گردید.

این نشست با حضور دکتر محمود تبریزی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره، دکتر اسلام کریمی رئیس هیئت مدیره، مدیران و روسای ستادی و با حضور وبیناری همکاران مناطق ۳۲ گانه کشور در محل سالن جلسات شهدای سلامت ستاد مرکز این صندوق برگزار گردید.


در ابتدا دکتر محمود تبریزی ضمن عرض تبریک بمناسبت اعیاد گذشته به ارائه گزارش از وضعیت صندوق پرداخته و از زحمات کلیه کارکنان این صندوق در ستاد و مناطق تشکر کردند.
سپس دکتر اسلام کریمی به بیان نکاتی در رابطه با اهمیت نیروی انسانی در سازمان‌ها پرداختند.

در انتها همکاران استان‌ها به صورت وبیناری و برخط با مدیرعامل به پرسش و پاسخ پیرامون برنامه‌های آتی صندوق پرداختند و همچنین از زحمات همکارانی که در برپایی نمایشگاه دستاورد‌های بنیاد حضور داشتند تقدیر و تشکر کردند.

دیگر خبرها

  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • کمی مهربان باشیم (بررسی زندگی و آثار دکتر هروی)
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • کاهش بافت فرسوده گرگان با افزایش نوسازی
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • گردهمایی موسسات مردمی گلستان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن امروز در گرگان