Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@03:37:26 GMT

ملی‌پوشان هندبال فردا به اردو می‌روند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۷۶۴۵۴

ملی‌پوشان هندبال فردا به اردو می‌روند

تهران- ایرنا- اردوی تیم ملی هندبال ایران برای شرکت در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، از فردا (دوشنبه) در تهران آغاز می شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، پس از مدت ها وقفه و کش و قوس، سرانجام «زوران کاستاراتوویچ» به عنوان سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران مشخص شد و دیروز (شنبه) هم قرارداد خود را با رئیس فدراسیون امضا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فدراسیون هندبال در حالی اسامی 26 بازیکن را برای شرکت در نخستین اردوی این تیم اعلام کرده که مشخص نیست چه کسانی و بر اساس چه معیاری، این بازیکنان را برگزیده است.
در این مرحله از اردو، هیچ کدام از بازیکنان شاغل در باشگاه های خارجی به تیم ملی دعوت نشده اند و نام هیچ دستیاری هم برای کاستاراتوویچ اعلام نشده است.
علی رحیمی، میلاد مسائلی، مجتبی حیدرپور، مهدی موسوی، بهرام رستمی، مهرداد صمصامی، سامان بربط، سعید برخورداری، محمدعلی قاسمی، شهاب صادق‌زاده، جلال کیانی، میثم نوروزی، وحید مسعودی، سعید پورقاسمی، کامیار طاهری، حسین صالحی، محمد سیاوشی، فرزاد رستمی، یاسین کبیریان، مجتبی کرمیان، امین کاظمی، فرهاد شفیعی، عباس اسدزاده، علی مهدی‌زاده، مهدی بیجاری و احسان ابویی 26 بازیکن دعوت شده به این اردو هستند.
نخستین اردوی تیم ملی هندبال تا 31 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
بازی های آسیایی 2018 جاکارتا از 27 مرداد آغاز می شود. تیم ملی ایران در بازی های آسیایی 2006 دوحه برنز گرفت، 2010 گوانگجو به مدال نقره رسید و در 2014 اینچئون در رده چهارم ایستاد.
ورزشی ** 2024**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش هندبال تيم ملي هندبال جاكارتا 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۷۶۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن یزدانی مرد ۹ مداله المپیک و جهان کشتی ایران، به دلیل ادامه روند توانبخشی در این مرحله از اردوی آزادکاران حضور نخواهد داشت.

یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند. بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد.

کد خبر 6087489 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • ۱۵ کشور آسیایی که سریعترین روند کاهش جمعیت را دارند
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • ۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند
  • اعزام تیم هندبال نوجوانان ایران به ترکیه
  • دعوت ۶ هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به تیم ملی
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند