Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@12:59:03 GMT

۸ مشکل اساسی تولید اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۷۶۷۸۴

۸ مشکل اساسی تولید اعلام شد

به گزارش جهان نيوز، کریم یاوری مقام مسئول وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با تشکیل کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید در کشور و کارگاه‌های استانی مشکلات بنگاهای مشکل دار کم شده است.
  وی گفت: مشکلات اقتصادی یک امر غیر طبیعی نیست. اما نیاز است تا با همکاری همه دستگاه ها این مشکلات برطرف شود.
یاوری با اشاره به تشکیل کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید در استان‌ها گفت: ریاست این کارگروه ها به عهده استاندار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با تشکیل کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید در کشور و کارگاه‌های استانی، مدت‌زمان رسیدگی به وضعیت بنگاه‌های اقتصادی مشکل‌دار کاهش‌ یافته است.

یاوری درباره آمار‌های منتشر شده مبنی بر شناسایی 1400 بنگاه اقتصادی مشکل دار گفت: در این خصوص کارگروه‌های رفع موانع تولید در سطح استانی و ملی تشکیل شده است تا مشکلات بنگاه‌های شناسایی شده در هر استان در سطوح ملی و استانی بررسی شود.
وی گفت: این مشکلات در دو قسمت درون سازمانی و برون سازمانی قابل بررسی است.

یاوری افزود: این بنگاه‌های اقتصادی عمدتاً با مشکلاتی از جمله سرمایه در گردش، تعویق در پرداخت حقوق کارگران، مشکل در فروش محصول، تجهیزات فرسوده و عدم توانایی رقابت در بازار مواجه هستند. به این مشکلات باید رکود، تحریم و قوانین دست و پا گیر را هم اضافه کرد.

 وی با اشاره به حمایت از نیروی کار هم گفت: توانمند سازی بنگاه ها در جهت صیانت از نیروی کار و پایداری از تولید و حمایت از کارآفرینان در دستور کار همیشگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارد و اقداماتی هم انجام شده است.

منبع:تسنیم پیام رسان سروش پیام رسان ایتا پیام رسان بله اینستاگرام

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۷۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری درباره شروع مشکلات ساپینتو و فتح‌الله‌زاده گفت: در زمان ساپینتو اگر مشکل مدیریتی نداشتیم هر سه جام را می‌توانستیم بگیریم، مشکلات زیادی داشتیم و چندین ماه بود که بازیکنان پول نگرفته بودند، مدام مدیرعامل عوض می‌کردیم و مدیرعامل ها با ساپینتو مشکل داشتند، زمانی که فتح‌الله‌زاده به تیم اضافه شد و برای بازی سوپرجام آمد همان‌جا با هم به مشکل خوردند. از همان روز اول، یک سری چیزها به ساپینتو گفته بودند و یک‌سری چیزها هم فتح‌الله‌زاده می‌دانست و با هم به مشکل خوردند.

حیدری ادامه داد: در بازی سوپرجام که بازی با نساجی بازی داشتیم، فتح‌الله‌زاده و ساپینتو را آشتی دادم، او به من گفت که اجازه نمی‌دهم ساپینتو روی نیمکت بنشیند و خودت روی نیمکت بشین که به او گفتم حاج آقا عجله نکن! دنبال این بودم تا آنها با یکدیگر رابطه خوبی داشته باشند و در نهایت هم رابطه خوبی پیدا نکردند و فتح‌الله‌زاده از تیم رفت و مدیرعامل جدید آمد.

ویدئو: 330812

حیدری درباره مشکلاتی که بابت دفتر کمپ ناصر حجازی اتفاق افتاد گفت: تا روز آخر مشکلات آنها وجود داشت و مشکلات بزرگتر می‌شد، آقای ساپینتو دفتر حاضر در کمپ را می‌خواست که در اختیار او باشد و بازیکنان را برای تماشای فیلم بازی‌ها به آنجا ببرد چون جایی نداشتیم و آقای فتح‌الله‌زاده می‌گفتند این دفتر من است و به او نمی‌دهم.

حیدری درباره مشکلات حجت کریمی با ساپینتو گفت: او می‌خواست قرارداد ساپینتو را تمدید کند و ما شانس قهرمانی در جام‌حذفی را داشتیم، ما بازی‌ای که هفت گل به تراکتور زدیم هواداران توقع داشتند که تمدید شود اما در باشگاه همه دوست داشتند که او برود و دنبال بهانه بودند، مشکلاتی که بین ساپینتو و هواداران پرسپولیس اتفاق افتاد او را روز پنجشنبه محروم کردند و اعلام کردند که 4 ماه محروم شده و باشگاه اعتراضی نکرد و همانجا فهمیدم که می‌خواهند او را کنار بگذارند.

حیدری درباره اخلاقیات ساپینتو گفت: او مربی فنی و خیلی خوبی بود ولی از لحاظ اخلاقی مشکلش این بود که خیلی زود عصبی می‌شد.

دیگر خبرها

  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • بارندگی یزد به درستی مدیریت شد
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • بررسی مشکلات خبازان خندابی در کارگروه آرد و نان
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو