Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-04@21:24:17 GMT

بازار ارز معاون اول رییس جمهور را به مجلس کشاند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۷۷۱۱۷

بازار ارز معاون اول رییس جمهور را به مجلس کشاند

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛    فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران  درمورد برگزاری این جلسه غیرعلنی گفت : اسحاق جهانگیری، مسعود کرباسیان و ولی الله سیف به ترتیب معاون اول رییس جمهوری و وزیر اقتصاد و دارایی و رییس کل بانک مرکزی قرار است در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت بازار ارز در کشور به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت : همچنین در ادامه این جلسه رییسان کمیسیون‌های تخصصی مجلس دیدگاه‌های خود را درمورد وضعیت بازار ارز مطرح می کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: در ادامه این جلسه از کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس، وزارت امور اقتصادی و دارایی و نیز بانک مرکزی دعوت شده است.
وضعیت بازار ارز به واسطه اخلال برخی دلالان و سفته بازان ارزی مدتی است دستخوش تلاطم شده و گفته می شود بهای هر دلار آمریکا در بازار غیررسمی افزون بر هفت هزار تومان است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مجلس بازار ارز معاون اول رییس جمهور ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۷۷۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سیدمحمد آقامیری، استاندار قم امروز در جلسه شورای اداری استان با اشاره به سفر رئیس جمهور به قم در روز بیستم اردیبهشت جاری، گفت: در قالب سفر دوم رییس جمهور با تصویب مصوبات متعدد تلاش خواهیم کرد تا بخشی از کمبود اعتبارات موجود را برطرف کنیم.

وی با تاکید بر اینکه پیگیری مصوبات سفر دور نخست طی سفر دوم ریاست‌جمهوری دنبال خواهد شد، افزود: ۶۴ درصد مصوبات سفر دور اول رییس جمهور اجرایی شده و ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از مجموع چهارهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر دور اول جذب شده‌است.

استاندار قم ادامه داد: اولویت سفر دوم رییس جمهور به استان‌ها، تصویب اعتبارات جدید برای تکمیل مصوبات و طرح‌های نیمه‌تمام دور نخست سفرهاست و در خصوص تعیین اولویت و پروژه‌ها نیز استان‌ها اختیارت چندانی ندارند.

وی افزود: تکمیل و بهره‌برداری از مونوریل و فرودگاه ۲ طرح اولویت‌دار دولت سیزدهم در استان قم است و با اقدامات انجام شده هم اینک مشکل حقوقی فرودگاه و تامین برق مونوریل قم، حل شده‌است.

آقامیری با اشاره به نظارت بر ادارات دولتی تصریح کرد: یک تیم ۳۰ نفره با هماهنگی استانداری به‌صورت مرتب و نامحسوس عملکرد ادارات و مدیران را رصد و پایش می‌کنند و نقاط ضعف و کم‌کاری را گزارش می‌دهند.

وی با اشاره به نزدیکی به فصل گرم سال، اضافه کرد: با دستگاه‌هایی که در موضوع مصرف انرژی عملکرد درستی نداشته باشند، برخورد خواهیم کرد.

آقامیری همچنین گفت: فساد خط قرمز مجموعه مدیریت استان است و هیچگونه مماشاتی با انواع فساد اداری، مالی و ... نکرده و برخورد قاطعانه می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • انحراف آب هیرمند توسط طالبان به شوره زارهای افغانستان | افغانستانی‌ها آب شیرین را تلخاب می کنند! | واکنش معاون رئیس‌جمهور به این اقدام عجیب طالبان
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان
  • اعتراض دانشجویان دنیا از مقاوت ملت ایران برخواسته است