Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@04:21:59 GMT

کشف سلاح قاچاق توسط یگان محیط زیست الموت غربی

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۷۷۲۹۷

کشف سلاح قاچاق توسط یگان محیط زیست الموت غربی

جمشید کاووسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مامورین اجرایی یگان حفاظت محیط زیست الموت غربی در اجرای گشت و کنترل شبانه روزی و جلوگیری از تخلفات شکار و صید وحفظ حراست از اکوسیستم طبیعی استان، یک قبضه اسلحه شکاری پنج تیر قاچاق را در منطقه الموت غربی کشف و ضبط کردند.

کاووسی بیان کرد: متخلف بومی منطقه است و پس از تشکیل پرونده حقوقی وسیر قانونی آن برای رسیدگی به مراجعه قضایی ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین در پایان گفت: از مردم تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلفات زیست محیطی مراتب را با همکاران ما با شماره تلفن ۱۵۴۰ درمیان بگذارند.

کد خبر 4294978

منبع: مهر

کلیدواژه: سلاح محیط زیست قزوین بوشهر گرگان کرمانشاه شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه شهرکرد برجام یاسوج بارش باران کهگیلویه و بویراحمد اشتغال مشهد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۷۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی

علیرضا حسین زاده بابایی گفت: با صدور حکم قضایی یک بنای غیر مجاز به متراژ ۵۰ متر مربع تخریب و زمین ملی به حالت اولیه بازگردانده شد.   

 جانشین اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فومن به همراه اداره منابع طبیعی  برای برخورد با تخلفات ساختمانی این ساختمان غیر مجاز را با حکم قضایی و همکاری نیروی انتظامی تخریب کردند.

وی در پایان از مردم درخواست نمود که هرگونه تخلف محیط زیستی و هرگونه تصرفات غیر مجاز در مناطق حفاظت شده را به ادارات حفاظت محیط زیست یا با سامانه ۱۵۴۰ اطلاع رسانی نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • درخشش عکاس محیط زیست آذربایجان غربی در جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • حضور یک قلاده پلنگ در شهرستان کوهسرخ مشاهده شد
  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • ثبت نخستین حضور پلنگ در کوهسرخ
  • مشاهده و ثبت پلنگ برای نخستین بار در شهرستان کوهسرخ
  • سرشماری سمندرهای کوهستانی در آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • وضعیت خوب بارندگی‌های امسال و غنی شدن پوشش گیاهی
  • کشف و جمع آوری تورهای متخلفین صید غیرمجاز در تالاب نوروزلو میاندوآب
  • سلامت مردم و محیط زیست در رأس دغدغه‌ها و نیاز جامعه