Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@15:16:18 GMT

عزم دولت برای تامین ارز ۴۲۰۰ تومان

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۷۷۳۳۳

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: در جلسه غیرعلنی امروز معاون اول رئیس‌جمهور از عزم دولت برای تامین ارز مورد نیاز کالاهای اساسی با نرخ ۴۲۰۰ تومان سخن گفت و اعلام کرد که قرار است تا پایان امروز مقدار ارز داده شده به افراد به صورت رسمی اعلام شود.

شهباز حسن پور در گفت‌وگو با ایسنا، در توضیح جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی وضعیت بازار ارز گفت: مجلس امروز با حضور آقای جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، کرباسیان وزیر اقتصاد، سیف رئیس کل بانک مرکزی و معاون اقتصادی رئیس‌جمهور و جمعی از مقامات دولتی برای بررسی آخرین وضعیت نرخ و بازار ارز تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق توضیحات آقای جهانگیری دولت مصمم است ارز مورد نیاز مردم را براساس نرخ ۴۲۰۰ تومان تامین کند. این ارز برای کالاهای اساسی اختصاص داده می شود.

حسن پور افزود: همچنین گزارش جامعی درباره مقدار ارزی که تا به امروز به بازار تزریق شده است، اعلام شد. بعد آن رئیس مرکز پژوهشها و جمعی از نمایندگان به صورت شفاف به بیان مسائل و مشکلاات پرداختند.

وی در پایان با تاکید براینکه ارز ۴۲۰۰ تومان داده می‌شود، گفت: قرار شد در پایان امروز گزارشی از میزان ارزی کمه تاکنون به افراد داده شده است، به صورت رسمی اعلام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بازار ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۷۷۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، سید کریم حسینی با تذکر به وزارت نیرو به جهت قطع برق صنایع و چاه‌های کشاورزی در فصل گرما که ضرر‌های اقتصادی فراوانی به دنبال دارد، گفت: در ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم به وزارت نیرو این دولت ساخت نیروگاه‌ها به منظور تامین برق کشور گوشزد شد چراکه طی دهه گذشته کمتر به این موضوع توجه شده بود، لذا عدم توسعه نیروگاه‌ها تهدیدی برای صنعت کشاورزی و صنایع به شمار می‌آید.   وی افزود: تامین برق صنایع فولادی و حتی محدودیت‌های پیرامون برق این کارخانجات تاثیر بسیار منفی در تولید داشته و ارزش‌افزوده را به شدت کاهش می‌دهد هرچند طبق قانون صنایع می‌تواند با احداث نیروگاه برق مورد نیاز خود را تامین کنند، اما بخش خصوصی نیاز به حمایت بیشتری جهت به نتیجه رساندن چنین پروژه عظیمی دارد.   نماینده اهواز در مجلس با تاکید بر اینکه وزارت نیرو باید با افزایش تولید برق محدودیت برق صنایع در تابستان را کاهش دهد، گفت: در شرایط فعلی راحت‌ترین استراتژی و راهبرد برای مدیریت برق، صرفا قطع آن است چراکه راهکار‌های دیگر زحمت بسیاری دارند.

دیگر خبرها

  • کشمکش بر سر سه هزار میلیارد تومان؛ دولت برنده است یا مجلس؟
  • تامین سبد غذایی مردم با رویکردی عقلانی
  • احیا قنات‌ها در قم بی‌وقفه دنبال می‌شود
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • سهم ۶۰ هزار میلیاردی اصفهان در مولدسازی
  • پروژه نهضت ملی مسکن از مرز ۲میلیون و۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست