Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، غلامرضا مجیدی نژاد یزدی فرماندار شهرستان چابهار اظهار داشت: اقدامات و پیگیری‌های اولیه برای ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار انجام شده، ولی کندی در کلنگ زنی آن مردم را نگران کرده است.

مجیدی افزود: چابهار با توجه به موقعیت تجاری، اقتصادی و گردشگری جذابیت زیادی برای سفر دارد و می‌طلبد از نظر بهداشتی و درمانی، امکانات پزشکی و پزشک متخصص نسبت به سایر شهر‌های همجوار بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در طول چهار سال گذشته وعده‌های زیادی برای کلنگ زنی بیمارستان جدید ۵۴۰ تختخوابی داده شده، ولی هنوز خبری از کلنگ زنی نیست و مکان یابی آن نیز چندین بار تغییر کرده است.

وی از سازمان منطقه آزاد چابهار برای همکاری و مساعدت به منظور ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی و آمادگی اهدا زمین رایگان قدردانی کرد و افزود: کمک‌های این سازمان در بحث بهداشت و درمان قابل تقدیر است.

فرماندار شهرستان ویژه چابهار بیان کرد: این شهرستان باید به قطب درمانی جنوب شرق کشور تبدیل شود تا بتوان گردشگر درمانی از کشور‌های همجوار جذب کرد.

مجیدی نژاد افزود: چابهار از نظر امکانات بهداشتی، آموزشی، آب، برق، پدیده حاشیه نشینی و زیرساخت‌ها با مشکلاتی مواجه است که با همکاری مسئولان و اولویت بندی در دستور رسیدگی قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: چابهار ظرفیت و موقعیت‌های مناسبی برای ایجاد اشتغال دارد و نباید هیچ یک از افراد بومی بیکار و دچار فقر باشند.

وی ادامه داد: بنادر صیادی رمین، تیس، پسابندر، هفت تیر، گواتر و بریس با مشکلات فراوان از جمله لایروبی نشدن این بنادر مواجه هستند.

وی بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام در حوزه بهداشت و درمان، آموزش، ورزش، راه‌های روستایی، شیلات، برق، آب و طرح هادی شد و خاطرنشان کرد: چابهار از نظر شاخص‌های آب، بهداشت، فضای آموزشی و اجرای طرح هادی در سیستان و بلوچستان رتبه آخر را دارد.

وی ساخت کمربندی و ساماندهی تردد کامیون‌های باری در محدوده بندر شهید بهشتی و کلانتری را خواستار شد و افزود: تعامل و همراهی قشر‌های مختلف مردم به ویژه معتمدان، شورای اسلامی شهر و روستا، روحانیان و جوانان در پیگیری و حل مشکلات بسیار ضروری است.

فرماندار شهرستان ویژه چابهار بر حل مشکلات زیرساخت‌های مرز ریمدان برای جابجایی کالا و مسافر، سهولت در آبرسانی سیار در بیش از ۴۰۰ روستا و توجه به پرداخت خسارت ۲۶۳ میلیارد تومانی بخش کشاورزی چابهار تاکید کرد.

انتهای پیام/ع

ساخت بیمارستان  در چابهار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی فرمانداری چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۷۷۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است

ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: با توجه به پیشینه تاریخی بروجرد، باید باید برای حفظ ابنیه و آثار تاریخی آن و همچنین حفظ آثار فرهنگی در شهرستان اقدامات ضروری انجام شود.

عطا حسن‌پور در جریان سفر به شهرستان بروجرد و دیدار با امام جمعه و فرماندار این شهرستان گفت: پس از نشست و بررسی‌های انجام شده مقرر شد تا ساماندهی، ایمن‌سازی، تامین امنیت و نصب دوربین‌های مدار بسته مخزن بروجرد عملیاتی و سپس مخزن ایمن شهرستان راه‌اندازی شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اضافه کرد: پس از راه‌اندازی مخزن ایمن، اموال فرهنگی مردم شناسی مربوط به دوران معاصر به بروجرد بازگشته و در محل خود قرار می‌گیرد.

حسن‌پور گفت: همچنین با اقدامات انجام شده امین اموال فرهنگی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شده که پس از تایید و طی کردن آموزش‌های لازم در محل مستقر می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان در ادامه سفر به شهرستان بروجرد، ضمن بازدید از بنای تاریخی مسجد امام خمینی (ره)، بیان کرد: این بنای تاریخی با مشکلات و آسیب‌هایی همراه است که مقرر شد با هماهنگی و همکاری اداره اوقاف و امور خیریه، جهت رفع خطر و مرمت آن اقدام شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • روستاییان وعشایر جنوب سیستان وبلوچستان خوشحال از باران‌ها اخیر
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • توسعه زیرساخت‌ها در بنادر امری ضروری است
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • آمادگی تاجیکستان برای ساخت محوطه لجستیکی در بندر چابهار
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه