Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@00:14:01 GMT

بازی با آینده گلر ایرانی!

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۷۸۲۵۲

بازی با آینده گلر ایرانی!

به گزارش پارس نیوز، 

علیرضا حقیقی درباره جدایی ناگهانی‌اش از تیم ساندسوال به سایت SVT سوئد گفت: اهالی لیگ برتر سوئد مرا به خوبی از فصل گذشته با تیم اسکیلستونا می‌شناسند. 3 بازی اول را به دلیل مصدومیت از دست داده بودم اما پس از آن بهترین بازی‌ها را از انجام دادم. آنها (باشگاه ساندسوال) می‌دانستند چه دروازه‌بانی را خریداری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی مرا جذب کردند اطلاع داشتند که که نیاز به زمان و بازی برای همراهی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه دارم. در این شرایط هیچ فرصتی برای نمایش خودم نداشتم.

 

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: آنها به من قول بازی داده بودند. من قرارداد کوتاه‌مدت امضا کردم. حتی پیشنهادی دیگر در لیگ‌های بهتر از سوئد با درآمد بیشتری به من پیشنهاد شده بود که قرار بود دروازه‌بان ذخیره این تیم‌ها باشم. ساندسوال را به این دلیل انتخاب کردم که فرصت بازی داشته باشم. چندین بار با جول (سرمربی ساندسوال) صحبت کردم و شرایط خود را برای او توضیح دادم. او هیچگاه به من پاسخ روشنی نداد و الان هم می‌گوید دلیل بازی نکردنم انتقال دیرهنگام من به تیم ساندسوال بود. حتی پاداشی که باشگاه می‌توانست بابت حضورم در جام جهانی 2018 روسیه از فیفا دریافت کند فواید بسیاری داشت.

 

علیرضا حقیقی درباره بحث لفظی پیش‌آمده با سرمربی ساندسوال می‌گوید: این صحبتی میان من، جول و دو دستیارش بود. آن‌طور که در رسانه‌ها نوشتند درگیری لفظی و آتشینی نداشتیم. به هم دست دادیم و جدا شدیم. متاسفانه جول و دیگر مدیران باشگاه ساندسوال هیچ‌کاری برای من انجام ندادند. آنها به من دروغ گفتند و با آینده من بازی کردند.

سرمربی تیم ساندسوال نیز در واکنش به اتهام دروغگویی او و مدیران این باشگاه از سوی علیرضا حقیقی گفت: این آزاردهنده است که می‌گوید من دروغ گفتم. حقیقی توانایی مدیریت خود در این شرایط را نداشت. ناامیدی او بابت غیبت در جام جهانی 2018 روسیه را می‌فهمم اما به هیچ بازیکنی قول بازی نمی‌دهم. چنین روش کاری‌ای ندارم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سوئد لیگ برتر بازی تیم ملی فوتبال درآمد جام جهانی روسیه فیفا دروغگویی فوتبال تیم لیگ پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۷۸۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابغه والیبال جهان دیگر به ستاره ایرانی پاس نمی‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، لوسیانو دچکو پاسور سی و شش ساله اسطوره ای تیم ملی والیبال آرژانتین، پس از چند فصل حضور در تیم لوبه از این تیم جدا شد. 

باشگاه لوبه ایتالیا با انتشار عکسی از او در اینستاگرام خود، از زحمات او در تیم تشکر کرد و برای ادامه دوران حرفه ای او آرزوی موفقیت کرد. دچکو در آستانه توافق با باشگاه مودنا است تا جایگزین برونو رزنده در این تیم شود. جالب است که وقتی دچکو به لوبه پیوست نیز جانشین برونو رزنده برزیلی در این تیم شده بود.

پوریا حسین خانزاده دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران که برای فصل آینده راهی لوبه ایتالیا شده‌است،  فرصت هم بازی شدن با دچکو را از دست داد تا از پاس های بی نظیر او بی بهره شود. 

سانتیاگو اوردونای ایتالیایی آرژانتینی پاسور اول لوبه برای فصل آینده خواهد بود. باشگاه لوبه برای فصل آینده دچار تغییرات زیادی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مورایس: حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • تساوی در سیرجان؛ زور گل‌گهر و شمس‌آذر به هم نرسید
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسایل اخلاقی قابل تحسین است
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی
  • رکورد داران خطای پنالتی در تاریخ لیگ برتر فوتبال
  • نابغه والیبال جهان دیگر به ستاره ایرانی پاس نمی‌دهد!
  • تولد ستاره خوشتیپ پرسپولیسی در کنار پدرش + عکس
  • دستیار آینده مسعود شجاعی از حالا مشخص است!
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند