Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@06:59:32 GMT

خروج قطعی هافبک استقلال از این تیم

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۷۹۲۱۴

هافبک تیم فوتبال تیم استقلال که در جریان دیدار رفت مقابل ذوب‌آهن رباط صلیبی پاره کرد، در هفته جاری نیز زیر تیغ جراحان قرار می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داریوش شجاعیان هافبک تیم فوتبال تیم استقلال که در جریان دیدار رفت مقابل ذوب‌آهن رباط صلیبی پاره کرد، در هفته جاری نیز زیر تیغ جراحان قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پیگیری از اعضای کادر فنی استقلال زمان پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت شجاعیان بیش از 6 ماه خواهد بود و او بعد از اینکه از حضور در رقابت های جام جهانی باز ماند به دیدار های جام ملت آسیا هم نخواهد رسید چرا که شجاعیان پس از 6 ماه زمان زیادی لازم دارد تا تمرین کند و به این ترتیب به شرایط ایده آل برسد.

اما برخی شنیده ها حاکی از این دارد که استقلالی‌ها نام او را در نیم فصل اول لیگ هجدهم از فهرست خود خارج خواهند کرد تا جا برای جذب یک نفر جدید باز شود.

منبع: برنا

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۷۹۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک استقلال زیر تیغ جراحی می رود

 هافبک استقلالی‌ها صبح روز سه‌شنبه زانوی خود را جراحی خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدی‌پور که در بازی استقلال مقابل مس رفسنجان دچار مصدومیت شدید و پارگی رباط صلیبی شده بود، چند روزی به یخ درمانی پرداخت تا تورم زانویش کاهش پیدا کند.

او بعد از مشورت با پزشکان قرار است صبح روز سه‌شنبه با توجه به کاهش تورم در زانو، رباط صلیبی خود را یه تیغ جراحی بسپارد و وارد دوران نقاهت شود.

مهدی‌پور امروز عصر در بیمارستان بستری شده و قرار است صبح فردا زانوی خود را جراحی کند. او باید چند ماهی را دور از میادین سپری کند و به نظر می‌رسد از اواسط نیم فصل اول لیگ آینده بتواند به میادین فوتبال برگردد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه مصدومیت شدید مهدی مهدی پور (فیلم) هافبک استقلال فصل را از دست داد؟

دیگر خبرها

  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • حریف سپاهان از هند نیروی کمکی گرفت!
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • مهدی مهدی‌پور زیر تیغ جراحان رفت
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • هافبک استقلال زیر تیغ جراحی می رود
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت