Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب قهرمان پرتاب وزنه کلاس F42 جهان، پارالمپیک 2016 و قهرمان بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: به پیشنهاد تابعیت قطر و آذربایجان پاسخ منفی دادم.

سجاد محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: هر چند امکانات اینجا کم است اما به عشق مردم و برای بالا بردن پرچم کشورمان با جان و دل تمرین می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قبل از پارالمپیک ریودوژانیرو از چند کشور ازجمله قطر و جمهوری آذربایجان پیشنهاد داشتم که با نام این کشورها در رقابت‌های بین‌المللی شرکت کنم، اضافه کرد: این پیشنهادها را رد کردم و به عشق مردم و پرچم ایران جنگیدم و نایب قهرمان ریو شدم.
محمدیان در پاسخ به پرسشی که مبلغ پیشنهاد آنها چقدر بود؟ گفت: با خودم و مربی‌ام مصطفی بهرامی صحبت کردند و قطری‌ها گفتند تا کسب سهمیه پارالمپیک سه میلیارد تومان هزینه می‌کنند و در صورت کسب مدال هم پاداش ویژه می‌دهند.
این ورزشکار لرستانی تأکید کرد: از نپذیرفتن این پیشنهادهای تابعیت هرگز پشیمان نیستم و افتخار می‌کنم که سرباز کوچکی برای ایران بزرگ هستم و می‌توانم با نام کشورم افتخار کسب کنم.
وی بیان کرد: امیدوارم مسئولان ورزشکاران را حمایت کند تا به چنین پیشنهادهایی فکر نکنند.
محمدیان گفت: برای بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا آماده می‌شوم و چون رکورددار دوره قبلی این رقابت‌ها در اینچئون هستم می‌خواهم در این دوره هم خوش‌رنگ‌ترین مدال را کسب کنم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بازیهای پارالمپیک 2016 ریو سجاد محمدیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۷۹۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی

با حکم عباس اورسجی، صدیقه خادم به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون کبدی منصوب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با حکم عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی صدیقه خادم به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان این فدراسیون منصوب شد.

خادم دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی بوده و پیش از این معاونت امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان را در کارنامه خود دارد.

پیش از این منصوره ابوجعفری به مدت 3 ماه سرپرست نایب رئیسی کبدی بانوان بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • حماس: به زودی به پیشنهاد صلح اسرائیل پاسخ می‌دهیم
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • رژیم صهیونیستی پاسخ پیشنهاد حماس را با اصلاحات به مصر داد
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است
  • پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات