Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@06:24:13 GMT

عکس/ آقای شهردار؛ لطفا با گل‌های تهران مهربان‌تر باشید

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۷۹۸۲۶

اواسط مهرماه سال 94 تعدادی از پیکرهای پاک شهدای حادثه منا وارد فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز شده و مورد استقبال جمعی از مسئولان استان قرار گرفت.

به گزارش مشرق، اما ماجرای این استقبال نیز در جای خود جالب و تشریفاتی که در این استقبال تدبیر شده بود کانون توجه غالب کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تصویری که از استقبال استاندار سابق فارس (محمدعلی افشانی _ شهردار جدید تهران) با جمعی دیگر از مسئولان استان فارس در شبکه های اجتماعی منتشر شد، گل هایی از ریشه چیده شده برای استقبال در اختیار استقبال کنندگان قرار گرفته بود.

این تصویر با متنی با این عنوان که مسئولان فارس با گل های چیده شده از باغچه فرودگاه به استقبال حجاج جان باخته استان در منا رفته اند در گروه های مختلف شبکه های اجتماعی دست به دست شد. اولین واکنش رسانه ای به این اقدام مدیران ارشد فارس را احمدرضا سهرابی، کاریکاتوریست خوش ذوق شیرازی در روزنامه عصر مردم از خود بروز داد. محمدعلی افشانی استاندار سابق فارس و جمعی دیگر از مسئولان استان محمدعلی افشانی، شهردار جدید تهران و شاخه گلهای جنجالی محمدعلی افشانی، شهردار جدید تهران و شاخه گلهای جنجالی

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه خروج آمریکا از برجام حمایت از کالای ایرانی افشانی حادثه منا شهردار تهران شهرداری تهران فرودگاه محمدعلی افشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۷۹۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال مردم مهریز از کشتی‌گیرقهرمان ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید ابوالفضل حسینی کشتی گیر قهرمان ایران و مسعود نصیریان سرمربی وی که موفق به کسب مقام قهرمانی شد به گرمی استقبال کردند.


سید ابوالفضل حسینی کشتی گیر مهریزی حریفان نامدار خود را از تهران و مازندران شکست داد و به مسابقات آسیایی راه یافت.


سید ابوالفضل حسینی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.


وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.
مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • واکنش گل محمدی به یک خبر: بحث تعهد در میان نیست/لطفا گمانه زنی نکنید
  • نگاه واقع‌گرایانه به آسیب‌های اجتماعی داشته باشید/ مسئولان منفعل توبیخ می‌شوند
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • استقبال مردم مهریز از کشتی‌گیرقهرمان ایران
  • استقبال یک میلیون خانوار اصفهانی از کالابرگ الکترونیک
  • مراقب وزش باد خیلی شدید در تهران باشید + جزئیات
  • اتوبان شهید خرازی باز شد
  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند