Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@09:20:23 GMT

امسال تمامی پروژه‌های مسکن مهر به پایان می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۷۹۹۰۳

امسال تمامی پروژه‌های مسکن مهر به پایان می‌رسد


قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: امسال تمامی پروژه‌های مسکن مهر به پایان می‌رسد. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، احمد اصغری مهرآبادی در سفر به شهرستان اهر اظهار کرد: تاکید رئیس جمهور بر اتمام تمامی پروژه‌های نیمه تمام مسکن مهر در سال 97 است و همه‌ی دست اندرکاران در تلاش هستند با همراهی ادارات ذیربط شاهد اتمام این پروژه‌های نیمه تمام مسکن مهر تا پایان سالجاری باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
اصغری مهر آبادی گفت: در برخی پروژه‌های مشکل‌دار مسکن مهر طول کشیدن دوران مشارکت باعث افزایش سود بانکی و هزینه اضافی شده و مشکلات عدیده‌ای را در این خصوص برای اعضای این تعاونی‌ها  به وجود آورده است که امیدواریم این پیگیری‌ها منتج به نتیجه شود.   قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر ضمن حضور در محل اجرای پروژه‌ی مسکن مهر اهر و شنیدن مشکلات، گفت: با تهاتر و واگذاری زمین مناسب و رایگان به شهرداری اهر، شهرداری موظف شده نسبت به آماده سازی محوطه مجتمع‌های مسکونی مسکن مهر اقدامات لازم را انجام دهد. 
وی همچنین با اشاره به توافقات انجام شده با دستگاه‌های خدمات رسانی از جمله آب و فاضلاب و برق اظهار امیدواری کرد این ادارات نیز با بهره گیری از امکانات و اعتبارات داخلی نسبت به حل مشکلات این پروژه ها اقدام کنند. 
وی افزود: متاسفانه در گذشته بدون فراهم‌ سازی امکانات زیربنایی و محوطه‌سازی لازم، پروژه‌های مسکن مهر را به مردم تحویل داده‌اند و این امر موجبات نارضایتی ساکنان این مجتمع‌ها شده است. 


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 آب و فاضلاب آذربایجان شرقی زمین مسکن مهر وزیر راه و شهرسازی موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۷۹۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور

داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و‌نقل جاده ای، اظهار کرد: از ۸۸۷ نقطه پرحادثه مصوب با پلیس راه، ۴۰۰ نقطه پرحادثه در سال گذشته رفع و ۴۸۷ نقطه باقی‌مانده دیگر نیز امسال ایمن سازی خواهد شد.

امانی گفت: در مسیر گذرگاه‌های اربعین کشور نیز ۱۲۰ نقطه پرخطر شناسایی شده که تاکنون ۷۰ نقطه برطرف و تا ایام اربعین امسال بیشتر آن‌ها ایمن‌سازی و رفع می‌شوند.

وی افزود: سال گذشته برای رفع نقاط پرحادثه، بهسازی، روشنایی، نصب نیوجرسی، خط کشی و روکش آسفالت در مسیرهای منتهی به مرزهای اربعین حسینی، ۲۵۰۰ میلیارد تومان پروژه تعریف شد که امسال نیز همین اقدام در دست انجام است.

منبع: سازمان راهداری 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار
  • آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس
  • چرا در پروژه ها از سینی کابل گالوانیزه برق استفاده می کنند؟
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • گره ناگشوده مسکن ملی در آذرشهر/ جانی که به لب رسیده است
  • مهمترین اقدامات انجام شده پروژه سایت نهضت ملی مسکن اشکذر
  • مشارکت بنیاد مسکن اردبیل در ساخت ۵۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن
  • آغاز ساخت «شهر هنر» از تابستان امسال/ نرخ نهایی اجراهای صحنه‌ای اعلام می‌شود