Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@12:06:41 GMT

ترکیب تیم خوزستان در وزنه برداری معلولان کشور مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۰۰۱۰

ترکیب تیم خوزستان در وزنه برداری معلولان کشور مشخص شد

غلامحسین چلتوک کار شنبه به خبرنگار ایرنا گفت:در مسابقات وزنه برداری جانبازان و معلولان استان خوزستان که در ورزشگاه شهید مجدیان دزفول برگزار شد تیم هایی از اهواز ، آبادان ، ایذه ، آقاجاری ، ماهشهر ، مسجدسلیمان و 2 تیم از دزفول شرکت داشتند.
وی افزود:در پایان این رقابت ها تیم دزفول با کسب 10 مقام اول و چهار مقام دوم با160 امتیاز قهرمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد:تیم اهواز نیز با کسب سه مقام اول ،هفت مقام دومی و سه مقام سوم با 133 امتیاز مقام دوم این مسابقات را کسب کرد.
تیم رامهرمز هم با 19 امتیاز مقام سوم این مسابقات را به دست آورد.
چلتوک کار افزود: رضا بلوکی خواه،سجاد مهرآقا،مهیار روشن زاده،نادر زرگانی،محسن کمبوی ،رضا دلجانی پور،عبدالرضا نظرزاده،ابوالفضل هادی شاه آبادی،احمد امین زاده و محمد کریمی با پیروزی بر حریفان به مسابقات قهرمانی کشور راه یافتند.
7278/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 استان خوزستان جانبازان معلولان وزنه برداری تیم موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۰۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با پیگیری‌های خبر خوزستان، در پی گزارش از مشکلات آبرسانی به واحد‌های تولیدی از خبر خوزستان طرح آبرسانی به این واحد‌های تولیدی آغاز شد.

رئیس آب و فاضلاب سالمد دزفول گفت: این واحد‌های تولیدی در طول ۱۰ سال گذشته آب مورد نیاز خود را از طریق تانکر تامین و همین امر موجب راکد ماندن و غیر فعال شدن بعضی از طرح‌های اشتغالزایی و‌تولیدی شده بود.


محمد باقر منش افزود: با اجرای این طرح که به طول ۶ کیلومتر انجام می‌شود،   مشکل آبرسانی به واحد‌های تولیدی سردشت دزفول برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد:  در مجاورت این طرح   دو روستا عباس آباد و غریب آباد نیازمند تامین آب شرب هستند که با تامین لوله مورد نیاز به این روستا‌ها آبرسانی خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام