Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مازندران گفت:هیچ عذری را در قبال کوتاهی به مصرف کنندگان را نمی پذیریم، پاسخگویی به مردم تخفیف بردار نیست، اگر در حق مردم کوتاهی کنیم مدیون آنان خواهیم بود.

به گزارش ایلنا از ساری،محمد اسلامی بعدازظهر امروز در همایش تجلیل از واحدهای اقتصادی و دستگاههای اجرایی برتر حامی حقوق مصرف‌کنندگان با بیان اینکه شرائط کشور خاص است و نیازمند تلاش مضاعف هستیم تا درجنگ اقتصادی امروز کشور پیروز شویم، اظهار داشت: دستیابی به عزت ملی بدون کار و تلاش ، ایثار و از خود گذشتگی میسر نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بدانید که برای رسیدن به استقلال فرهنگی،سیاسی،نظامی و ... هزینه زیادی داده ایم و باید بدانیم رسیدن به ساختار قدرتمند سیاسی، اجتماعی و فرهنگی درسایه پیوستگی و با پیوند دولت با ملت محقق شده است.

استاندار مازندران گفت: آمریکا و متحدین آن جبهه واحدی را علیه ایران تشکیل داده اند و از زمان پیروی انقلاب اسلامی تاکنون در حال هزینه کردن برای براندازی نظام هستند .

 وی تصریح کرد: تمام حرف دشمنان این است که برای ساقط کردن جمهوری اسلامی از طریق نظامی و سایبری موفق نشده‌اند و اکنون تلاششان بر جنگ اقتصادی با ایران است تا به جایگاه ایران لطمه زنند.

اسلامی  به منشور حقوق شهروندی اشاره و افزود: رعایت حقوق مصرف‌کننده یکی از ابعاد حقوق شهروندی است و ما ملزم به اجرا و رعایت از حقوق مصرف‌کنندگان هستیم.

استاندار مازندران با اعلام این خبر گفت: پایش مستمر بنگاه های اقتصادی ، دستگاه های اجرایی و نهادهای دولتی در پاسخگویی به مردم و رضایتمندی آنان باید برقرارباشد.

اسلامی به ایجاد میز خدمت و اتاق شیشه ای دستگاه های اجرایی اشاره کرد و ادامه داد: کوتاه کردن زمان دریافت مجوز   در مازندران باید عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه خرید فروش ارز به عنوان کسب و کار در بازار سیاه ممنوع و غیر قانونی است ،گفت: ایجاد رعب و وحشت در دل تولید کننده و مصرف کننده قابل پذیرش نیست و به عنوان یک جرم قابل رسیدگی و پیگیری است.

اسلامی ادامه داد: تمام ارز مورد نیاز بنگاه های اقتصادی استان مازندران را با همراهی و هماهنگب نظام ارزی در تهران پیگیری می کنیم و برای گرفتن ارز ناشی از صادرات از واحدهای تولیدی و صنعتی نیز حمایت می کنیم.

استاندار مازندران در بخش دیگر از سخنانش به تولید بیش از6.5 میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در استان اشاره کرد و افزود: برای محصولات کشاورزی مازندران به گسترش بازار نیاز داریم و باید به هدف گذاری سه میلیارد دلاری صادرات تا پایان برنامه ششم توسعه دست پیدا کنیم.

وی  افزود: منطقه دریای خزر بازار خوبی برای مازندران است و بایستی تولید بااستاندارد ،با کیفیت و سازگار با ذائقه بازار و مصرف کنندگان را دنبال کرده و زنجیره ارزش محصولات غذایی را قدرتمندانه ایجاد کنیم.

اسلامی سهم کشاورزی در اقتصاد استان 21 درصد، صنعت 28 درصد و سهم خدمات را 51 درصد اعلام کرد و گفت: باید به نیروی کار وسیع ، مهارت آموزی و قابلیت سازی توجه شود و رقابتی کار کنیم، چراکه با رقابتی کردن می توان هزینه تولید را کاهش داد.

وی تاکید کرد :هیچ عذری را در قبال کوتاهی به مصرف کنندگان را نمی پذیریم، پاسخگویی به مردم تخفیف بردار نیست، اگر در حق مردم کوتاهی کنیم مدیون آنان خواهیم بود.

استاندار مازندران بابیان اینکه از سال آینده علاوه بر واحدهای تولیدی برتر، واحدهای ضعیف در رعایت حقوق مصرف‌کنندگان نیز معرفی می‌شوند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 اجتماعی و فرهنگی استقلال صنعت کسب و کار محصولات کشاورزی موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۰۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، علی باستین در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ از ۸ اردیبهشت در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، افزود: در این نمایشگاه توانمندی همه استان‌های کشور در حوزه‌های مختلف و فرصت‌های سرمایه‌گذاری تجاری و به ویژه زنجیره ارزش محصولات راهبردی ارائه می‌شود.

وی با بیان این‌که در این نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش دو محصول راهبردی استان بوشهر یعنی خرما و آبزیان عرضه می‌شود، از بخش خصوصی فعال استان تقاضا کرد در این نمایشگاه حضور پیدا کنند، چراکه از ۷۰ کشور خارجی نمایندگان بخش دولتی و خصوصی و فعالان اقتصادی در حوزه تجارت و سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه حضور دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تأکید کرد: با زمینه‌ای که در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ فراهم شده است، با برگزاری نشست‌های دوطرفه نسبت به شناسایی فرصت‌ها و نیاز‌هایی سایر نقاط کشور و کشور‌هایی که نیازمند محصولات ما هستند اقدام و زمینه توسعه مبادلات بازرگانی، اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی در استان فراهم شود.

وی گفت: قرار است در نمایشگاه ایران اکسپو نسبت‌به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با استان‌های دیگر در زمینه‌های مختلف اقدام و هم این‌که زمینه‌ای فراهم تا منجر به انعقاد قرارداد با دیگر کشور‌ها هم شود.

باستین اظهار کرد: از همه دستگاه‌های متولی استان بوشهر برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده است و آمادگی کامل در بخش‌های مختلف وجود دارد و ان‌شاءالله برگزاری ایران اکسپو ۲۰۲۴ باعث تحقق اهداف مورد نظر شود و دستاورد‌های خوبی را برای استان به همراه داشته باشد.

وی با بیان این‌که برای حضور فعالان بخش خصوصی در حوزه‌های اقتصادی، تولیدی و صادراتی در این نمایشگاه یاد شده هیچ محدودیتی وجود ندارد، گفت: براساس اطلاعات کسب شده تا کنون بین ۱۵ تا ۲۰ فعال بخش خصوصی تولیدی و اقتصادی استان بوشهر برای حضور در این نمایشگاه غرفه گرفته‌اند و ان‌شاءالله با حضور خود و تعامل و نشست‌ها با تجار داخلی و خارجی و سرمایه‌گذاران از این فرصت استفاده مطلوب برده شود.

دیگر خبرها

  • مسئولان هم محصولات ملی و داخلی خریداری و مصرف کنند
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • نوری؛ استاندار: برای پیشرفت مازندران برنامه داریم
  • همت عشایر گیلان در جهش تولید با تولید انواع محصولات
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • سوق دادن سرمایه‌ها به بخش تولید با اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم/ فشار را از دوش تولید کنندگان بر داریم
  • آبلیموی تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟ | باورهای اشتباه مردم درباره آبلیموهای سنتی