Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@05:23:01 GMT

عوارض آزاد راه اندیمشک - خرم آباد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۰۲۵۶

عوارض آزاد راه اندیمشک - خرم آباد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار ایرنا جمعی از رانندگان کرایه این مسیر صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن اعتراض به این افزایش نامتعارف اظهار داشتند : تعرفه دریافتی آزاد راه اندیمشک - پل زال - خرم آباد نسبت به مسافت مذکور بسیار بالاست و برای خودروهای مسافربری که روزانه از این مسیر تردد می کنند مقرون به صرفه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحیم برزویی دیگر راننده این مسیر نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: افزایش عوارض آزاد راه موجب کاهش تردد خودروها در این مسیر و در نهایت روی آوردن به جاده قدیم می شود.
وی گفت:بسیاری از رانندگان نسبت به این افزایش نامتعارف اعتراض داشته اما پیگیری برای کاهش آن تاکنون نتیجه ای نداشته است.
یک منبع آگاه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت:افزایش عوارض آزاد راه با توجه به هزینه نگهداری جاده ، آسفالت و تابلوهای مسیر انجام شده است.
وی افزود:تعرفه ها معمولا از سوی وزارت راه و شهرسازی و طبق توافق قانونی انجام می شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا عوارض تردد سواری از آزادراه خرم آباد - پل زال از 120 هزار ریال به 150 هزار ریال افزایش یافته و این تعرفه از امروز اعمال شده است.
همچنین تعرفه خودروسواری در آزاد راه اندیمشک - پل زال از 45 هزار ریال به 55 هزار ریال افزایش یافت.ضمن اینکه عوارض عبور مینی بوس از این مسیر 90 هزار ریال،کامیونت 10 هزار ریال ،اتوبوس و کامیون دو محور 140 هزار ریال ، کامیون سه محور 20 هزار ریال و تریلر 250 هزار ریال تعیین شده است.
آزاد راه اندیمشک - پل زال به طول 45 کیلومتر از 125 کیلومتری جنوب خرم‌آباد آغاز و تا 2 کیلومتری شمال اندیمشک ادامه دارد.
آزاد راه خرم آباد - پل زال به طول 104 کیلومتر با وجود اینکه گرانترین عوارض را در کشور به خود اختصاص داده دارای ضعف های چون خرابی سیستم روشنایی در برخی تونل هاست.
7281/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 آزاد راه اتوبوس روشنایی وزارت راه و شهرسازی افزایش موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۰۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به اینکه ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه در اهواز فعال است گفت: این انتظار می‌رود که با انجام مناقصات، تسریع امور و تصویب لوایح بتوانیم میزان پروژه‌های فعال شهرداری اهواز را تا ۷۰ هزار میلیارد ریال افزایش دهیم.

سیاوش محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: از ابتدای دوره جدید مدیریت شهری در اهواز تلاش شد تا سهم بخش عمرانی در بودجه شهرداری اهواز افزایش پیدا کند در حالی که در گذشته بیش از ۸۰ درصد بودجه شهرداری صرف هزینه‌های جاری می‌شد.

وی افزود: این فرآیند و سهم عمرانی در بودجه شهرداری در هر سال نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است، به نحوی که در سال جاری سهم پروژه‌های عمرانی از بودجه ۱۴۰ هزار میلیاردی شهرداری اهواز به بیشترین میزان طی سال‌های گذشته رسیده است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: در حال حاضر ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه حمل‌ونقل، عمران و محیط زیست فعال است با این حال با توجه به ابلاغ بودجه سال جاری انتظار می‌رود این میزان بیشتر شود.

محمودی تاکید کرد: این انتظار می‌رود که با انجام مناقصات، تسریع امور و تصویب لوایح بتوانیم میزان پروژه‌های فعال شهرداری اهواز را تا ۷۰ هزار میلیارد ریال افزایش دهیم.

کد خبر 750039

دیگر خبرها

  • مصرف بیش از حد ویتامین D این عوارض را دارد
  • عوارض مصرف بیش از حد ویتامین D
  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد
  • صفی آباد دزفول و حسینیه اندیمشک پربارش‌ترین نقاط خوزستان
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • خواص قهوه + تاثیر بر لاغری و عوارض مصرف بیش از حد
  • نرخ جدید عوارض آزادراه‌های کشور اعلام شد +جدول
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان