Web Analytics Made Easy - Statcounter


مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد می‌گوید این باشگاه اعتماد کامل نسبت به سازمان لیگ دارد و مطمئن است این سازمان به دنبال گرفتن حق و حقوق باشگاه است.

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نحوه همکاری سازمان لیگ و شرکت امین سیمای کیش در موضوع حق تبلیغات محیطی ورزشگاه‌ها اظهار کرد: سازمان لیگ قراردادی با تنها متقاضی این موضوع  امضا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان صدا و سیما در طول لیگ برتر تبلیغات محیطی ورزشگاه‌ها را پخش نمی‌کرد. آقای شیرازی که تبلیغات محیطی ورزشگاه‌ها را در اختیار داشت، اعلام کرد که اگر سازمان صدا و سیما تصویری از تبلیغات محیطی پخش نکند نمی‌تواند از شرکت‌های داخل قراردادش پولی دریافت کند. در همین راستا در سازمان لیگ صورت جلسه امضا شد که خود من یکی از امضا کنندگان آن بودم تا سازمان صدا و سیما تا یک تاریخ مشخص، مشکل پخش نشدن تبلیغات محیطی را حل کند.

او افزود: با توجه به ماهیت و کار سازمان صدا و سیما که هر کاری در آن گره می‌خورد، در ضرب‌الاجل سازمان لیگ نتوانست خواسته‌های ما را برآورده کند.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد با بیان این که فدراسیون فوتبال تاکنون دو بار به باشگاه‌ها پرداختی داشته است گفت‌: آنها یک جدول دارند که نحوه تقسیم پول بین باشگاه‌ها در آن مشخص است. تنها در بار سوم، پولی به باشگاه‌ها پرداخت نشد. قرار است از سال آینده سازمان لیگ خودش مسئولیت تبلیغات محیطی را بر عهده بگیرد.

نصیرزاده در پاسخ به این سوال که باشگاه گسترش فولاد تاکنون چقدر از تبلیغات محیطی دریافت کرده است؟ تصریح کرد: باشگاه ما تاکنون ۴۰۰ میلیون تومان از سازمان لیگ دریافتی داشته است.

او در ادامه‌ درباره اظهار نظر شیرازی مبنی بر این که قصد داشته پول‌های تبلیغات محیطی را مستقیما به باشگاه‌ها پرداخت کند اما سازمان لیگ این اجازه را به او نداده است، اظهار کرد: نحوه تقسیم باید توسط سازمان لیگ انجام شود نه توسط یک فرد. سازمان لیگ جدولی دارد و مثلا پولی که به استقلال و پرسپولیس تعلق می‌گیرد بیشتر از پول تعلق گرفته به ماست. آن جدول در اختیار خود سازمان لیگ است و به نظر من حرف شیرازی منطقی نبوده است. تسویه حساب نهایی را باید سازمان لیگ انجام دهد.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد در پاسخ به این سوال که سازمان لیگ در این قضیه چقدر مقصر بوده است، بیان‌ کرد: سازمان لیگ اصلا در این قضیه مقصر نیست. یکسری اتفاقات رخ داد که خارج از اراده بوده است. سازمان لیگ قراردادش را به طور منطقی بسته اما به خاطر خلف وعده پیمانکار و یا همکاری نکردن سازمان صدا و سیما  باعث شده تا در دریافت حق تبلیغات محیطی مشکل پیش بیاید. سازمان لیگ همیشه پیگیر حق و حقوق باشگاه‌هاست.

او درباره شیرازی، مدیر شرکت امین سیمای کیش، اظهار کرد: او در قضیه انتقال شجاعیان به استقلال چند چک از طرف استقلال به ما داد که هیچ‌کدام پاس نشد. این چک‌ها تحت عنوان "حواله‌های بانکی" بود. این چک‌ها را خود آقای افتخاری به ما داد. من فکر می‌کنم شیرازی در این قضیه خلف وعده کرده است. قرار بود چند ‌اسپانسر چک‌هایشان را ارائه کنند که سازمان لیگ خواستار این شد که این چک‌ها را خودش دریافت کند اما شیرازی نگذاشت. کار شیرازی حتی برای سال‌های آینده هم به مشکل خواهد خورد.

نصیرزاده در ادامه‌ درباره انتظارات باشگاه‌ها از سازمان لیگ برای دریافت حق و حقوقشان، تصریح کرد: تبلیغات محیطی یک موضوع جدید در فوتبال ایران است. ما هر روز با مسائل نوین‌تری آشنا می‌شویم. امیدواریم خود سازمان لیگ که کارشناسانی را در اختیار دارد تبلیغات محیطی را خودشان انجام دهند تا بتوانند پول را مستقیما به باشگاه بدهند. این را بگویم که باشگاه گسترش فولاد به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اعتماد کامل دارد و مطمئنیم آنها از حقوق باشگاه‌ها دفاع می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد در پاسخ به این سوال که آیا فیروز کریمی پاسخ نهایی‌اش را برای تمدید قرارداد با این باشگاه اعلام کرده است؟ گفت‌: جلسه ما با فیروز کریمی یا آخر این هفته‌ یا اول هفته‌ بعد است. ما نظر او را می‌پرسیم تا به امید خدا کارهایمان را برای فصل آینده انجام دهیم.

او در پایان درباره اخباری مبنی بر انتقال دو بازیکن از این تیم به باشگاه استقلال گفت‌: ممکن است پیشنهادی برای انتقال این دو بازیکن به باشگاه استقلال وجود داشته باشد اما ما از آن بی‌خبریم. هیچ پیشنهاد رسمی تاکنون به باشگاه گسترش فولاد ارائه نشده است ولی باشگاه‌ها در حال‌ حاضر یا در تعطیلات یا درگیر مسابقات آسیایی هستند به همین دلیل به فکر گرفتن بازیکن نیستند.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 باشگاه استقلال تعطیلات چک سازمان صدا و سیما سازمان لیگ موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۰۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از برگزاری مرحله دیگری از آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن کریم خبر داد و گفت: به حافظان ۱۰ جزء قرآن کریم مدرک دیپلم به حافظان ۲۰ جز قرآن مدرک فوق دیپلم و به حافظان کل مدرک لیسانس اعطا می‌شود. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی در نشست خبری نوزدهمین آزمون سراسری اعطای مدارک تخصصی به حافظان قرآن کریم، اظهار داشت: این آزمون بزرگترین رویداد قرآنی کشور است که در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر انس با قرآن برگزار می‌شود، در این راستا مدارک تخصصی به حافظان قرآن اعطا می‌شود و این مدارک توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان سنجش آموزش کشور صادر و به حافظان واجد شرایط تعلق می‌گیرد و داوطلبان پس از موفقیت در آزمون کتبی در آزمون شفاهی که توسط اساتید مجرب برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

وی افزود: امسال این آزمون در هفت حوزه تربت جام، نیشابور، کاشمر، سبزوار، مشهد در دوحوزه (خواهران و برادران) و خواف برگزار و این در حالی است که در مجموع 1618 نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در خصوص هزینه ثبت نام در این آزمون تصریح کرد: هزینه ثبت نام 220 هزار تومان است و بخشی از آن توسط سازمان تبلیغات اسلامی پرداخت می‌شود.

صاحبقرانی با تأکید بر اهمیت انس با قرآن کریم، گفت: حفظ و قرائت قرآن، دروازه ورود به سعادت و رستگاری است، طرح "زندگی با آیه‌ها" با هدف پیاده‌سازی آموزه‌های قرآن در زندگی، در حال اجرا است و این طرح در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن است.

وی با بیان اینکه در زمینه کاربردی کردن قرآن در زندگی کوتاهی‌هایی صورت گرفته است، تاکید کرد: باید با همفکری و مطالبه‌گری در فضای عمومی جامعه، نسبت به ترویج فرهنگ قرآنی اهتمام ورزیم. گفتمان‌سازی در خصوص تربیت 10 میلیون حافظ قرآن باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.

صاحبقرانی در خصوص برگزاری برنامه محفل نیز، گفت: این برنامه نقطه عطفی در امر حفظ قرآن است ، همچنین گفتمان‌سازی در خصوص اهمیت حفظ قرآن را به همراه داشت و تکرار چنین برنامه‌هایی در طول سال می‌تواند در تحقق اهداف قرآنی رهبر معظم انقلاب مؤثر باشد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، افزود: خراسان رضوی با 1618 نفر شرکت کننده، رتبه اول کشور را در این زمینه دارد که از این تعداد 1130 نفر خانم و 488 نفر آقا هستند.

20 هزار حافظ بالای 5 جزء و 20 هزار مربی و استاد قرآن در خراسان رضوی

مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات خراسان رضوی نیز اظهار داشت: به حافظان 10 جز مدرک دیپلم، 20 جز مدرک فوق دیپلم و کل قرآن مدرک لیسانس اعطا خواهدشد و این درحالی است که در این آزمون، به حافظان 10 جز قرآن، مدرک دیپلم، به حافظان 20 جز، مدرک فوق دیپلم و به حافظان کل قرآن، مدرک لیسانس اعطا می‌شود.

رمضانی با اشاره به جایگاه ویژه مشهد در ترویج فرهنگ قرآنی، بیان کرد: استان خراسان رضوی به عنوان دارالقرآن ایران، مفتخر به تربیت قاریان و حافظان ممتاز بین‌المللی است که این امر، برکت وجود بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) است.

وی ادامه داد: آزمون در 7 حوزه امتحانی در سطح استان برگزار می‌شود که 933 نفر از شرکت کنندگان در حوزه های مشهد حضور دارند و در حال حاضر 20 هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان وجود دارد و بیش از 2500 جلسه قرآن به صورت روزانه در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود.

مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات خراسان رضوی با بیان اینکه اعطای مدرک به حافظان قرآن، زمینه اشتغال آنان را به عنوان معلم و استاد در مدارس و مراکز آموزشی فراهم می‌کند، گفت: تاکنون از سال 85 حدود 11 هزار نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • ایران و سریلانکا همکاری در سازمان‌های منطقه‌ای و بین المللی را گسترش می‌دهند
  • توافق ایران و پاکستان برای گسترش بیشتر همکاری‌های اقتصادی
  • رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی