Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: هنر کاریکاتور بهترین وسیله برای نقد صاحبان قدرت و ثروت است .
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، مجید خدابخش در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره بین‌المللی کاریکاتور رسانه‌های دیجیتال گفت: هنر کانونی است سازنده که یکی از مهمترین اهداف آن معماری ساختمان فکری و روحی انسان است و بی شک از اساسی ترین و موثرترین ابزاری است که در تدوام، گسترش و بقاء فرهنگ یک جامعه نقش دارد و در طول تاریخ پیامهایی که با ابزار هنر بیان شده‌اند ماندگارتر بوده‌‌اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     وی افزود: هنرمندان انسانهایی تاثیرگذارند که با تاثیرگذاری بر عواطف و احساسات انسانها روح و ذهن افراد و جامعه را هدایت می‌کنند .     استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: در دنیای کنونی که فضای مجازی غالب است باید از ظرفیت تمام رشته‌های هنری و بالاخص هنرهایی که امکان برقراری ارتباط بیشتری با مخاطب را دارند بهره بگیریم و هنر کاریکاتور با توجه به ظرایف و ظرفیت‌های خود می تواند در این راستا موفق باشد .     وی تصریح کرد: هنر کاریکاتور جایگاهی حائز اهمیت و خطیر دارد، چرا که پیامی که یک اثر کاریکاتور می‌تواند با یک تصویر انتقال دهد شاید با دهها صفحه مطلب و قلم فرسایی نتوان انتقال داد .     خدابخش افزود:  بهره‌برداری تام و تمام از ابزار هنر و علی الخصوص هنر کاریکاتور، در راستای تربیت و تعالی رفتارهای انسانی وظیفه‌ای است که بر دوش اهالی این هنر  گذاشته شده است .     وی تاکید کرد:‌ به عبارتی می توان گفت هنر کاریکاتور بهترین وسیله برایی نقد صاحبان قدرت و ثروت است .     استاندار آذربایجان‌شرقی در پایان خاطرنشان کرد: شهر تبریز در عرصه‌های مختلف علی‌الخصوص در عرصه‌ی فرهنگ و هنر شهر اولین‌هاست و امیدواریم در حوزه‌ی رسانه های دیجیتال نیز میزبان خوبی باشد .     گفتنی است چهارمین جشنواره بین المللی کاریکاتور رسانه های دیجیتال با حضور حسینی معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌خدابخش استاندار آذربایجان‌شرقی، سعیدی نماینده مردم تبریز،‌اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولین استانی و اهالی فرهنگ و هنر ضمن معرفی نفرات برتر  به کار خود پایان داد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 ثروت جامعه فرهنگ و هنر کاریکاتور نماینده مردم موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۰۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی و مطالعه تقسیم استان‌های غربی و شرقی تهران

استاندار تهران با اشاره به نام شهرستانهای غربی و جنوب شرقی استان تهران، جزئیات و ملاک‌های مورد مطالعه برای تقسیم استان‌های غربی و شرقی تهران را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا فخاری، در تشریح موضوع تشکیل دو استان غربی و شرقی تهران گفت: دو منطقه در این طرح وجود دارد که در غرب شهریار، ملارد، بهارستان و پرند شهرهای این بخش و در حوزه جنوب شرقی نیز ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک جزو محدوده‌هایی است که این ۴ شهرستان مشمول طرح جداسازی می‌شوند.

تطبیق طرح تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران با شرایط امروز جمعیتی

وی افزود: مطالعات این طرح مدت زیادی است آغاز شده و باید با شرایط امروز جمعیتی طرح را منطبق کنیم. براساس سرشماری هوایی که از گذشته داریم در غرب استان تهران نزدیک به ۳ میلیون نفر ج​​​​​معیت داریم و در جنوب شرقی استان هم یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت داریم، لذا به لحاظ گسترش جمعیت باید ملاحظاتی را در نظر بگیریم.

تقسیم و تفکیک زیرساخت‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد

استاندار تهران ادامه داد: ملاحظات سرزمینی، جمعیتی و جغرافیایی هر دو منطقه و چگونگی تأمین زیرساخت‌ها بسیار مهم است. بی‌تردید تقسیم و تفکیک زیرساخت‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد و قطعا باید مطالعات میزان خدماتی که مردم باید در هر دو استان بگیرند، کامل شود. باید مباحث اقلیمی و جمعیتی هم به لحاظ ترکیب دارای منطق باشد.

فخاری تأکید کرد: ترکیب‌بندی جمعیتی در بخش غربی استان تقریبا باعدم تجانس همراه است و در بخش جنوب شرقی دارای تجانس است و به لحاظ گویش و سایر مولفه‌هایی که تاثیرگذار است همانند مولفه‌های اجتماعی، ممکن است در نقاطی ناهمگونی و در جاهایی همگونی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید همه مولفه‌ها در مطالعات به خوبی دیده شود، اظهار کرد: نکته مهم این موضوع است که باید تصمیمات موجب آسایش و آرامش مردم باشد و تقسیمات باید به گونه‌ای باشد که در نتیجه مردم در رفاه نسبی با ایجاد تعادل در تأمین نیازمندی‌ها و رفع مطالبات قرار بگیرند.

استاندار تهران افزود: بنابراین تقسیم مدیریتی که هدف اجرای این طرح است و از این طریق نظام مدیریت را مقداری کوچک‌تر می‌کند، باید قابلیت دسترسی داشته باشد، همچنین باید به لحاظ ماهیتی و یک امر الزامی محقق شود و اگر این موارد محقق شد در امر تقسیمات موفق هستیم.

دیگر خبرها

  • سیل در تسوج ماشین‌ها را جلوی چشم صاحبانشان بلعید | ناله و شیون دردناک صاحبان خودروها را ببینید + فیلم
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • جزئیات تقسیم استان تهران از زبان استاندار
  • جزئیات جدید از تشکیل استان‌های غربی و شرقی تهران
  • جزئیات طرح تقسیم تهران از زبان استاندار
  • بررسی و مطالعه تقسیم استان‌های غربی و شرقی تهران
  • تصاویر وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی
  • راه اندازی نخستین مدرسه فریلنسری ایران
  • دریادار سیاری: دسترسی به دریا یک منبع بسیار مهم برای تولید قدرت و ثروت است
  • آموزش ۵ هزار نفر در سیستان و بلوچستان در حوزه اقتصاد دیجیتال