Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@09:44:07 GMT

مسابقات مردان آهنین درغرب گلستان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۰۵۸۲

مسابقات مردان آهنین درغرب گلستان برگزار شد

بهمن کر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: ورزشکاران در دو آیتم کشیدن ماشین 8 تنی و پرس سینه قدرتی 100 کیلویی با هم رقابت کردند که در پایان حسن خاکیان از یساقی شهرستان کردکوی قهرمان شد و حلیم بروفه و امانگلدی قرنجیک از شهرستان گمیشان دوم و سوم شدند.
سیمین شهر با حدود 15 هزار جمعیت مرکز بخش گلدشت شهرستان گمیشان بوده و در شمال غربی گلستان واقع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


7333/1648
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 مردان برگزار مسابقات گلستان آهنین موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۰۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این نشست که اختصاص به بازنویسی حکایات گلستان سعدی دارد از نوجوانان درخواست می‌شود تا داستانی از گلستان سعدی را با استفاده از قوه تخیل خود بازنویسی کنند.

همچنین در این برنامه، مفاخر شعر و ادب پارسی معرفی شده و به مناسبت بزرگداشت روز سعدی بحث و گفتگوی آزاد با موضوع داستان نویسی خلاق برگزار می‌شود.

اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۱۰:۳۰ در کتابخانه فرهنگسرای نهج‌البلاغه برای عموم نوجوانان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت