Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@15:25:44 GMT

بوشهری ها 10 هزار و 604 تماس با سامد داشتند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۰۶۸۷

بوشهری ها 10 هزار و 604 تماس با سامد داشتند

به گزارش ایرنا، عباس قلی پور روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این شمار ارتباط تلفنی سه هزار و 950 مورد ثبت شده و مابقی نیز مشورت آنی با کاربران و یا برقراری ارتباط تلفنی بصورت اشتباه بوده است.
وی بیان کرد: تماس های تلفنی های ثبت شده در 322 موضوع مختلف و مربوط به 110 دستگاه اجرایی است.
قلی پور افزود: همچنین از این شمار تماس سه هزار و 344 مورد درخواست، 156 مورد انتقاد، 56 مورد گزارش و مابقی نیز تقدیر و تشکر از دستگاه های اجرایی استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: از مجموع ارتباط های تلفنی برقرار و ثبت شده 2 هزار و 709 مورد ثبت خدمت، 552 مورد مشاوره، 385 مورد در دست اقدام، 280 مورد پاسخ منفی و 24 مورد نیز بدون نیاز به پیگیری در سامانه بایگانی شده است.
قلی پور بیانکرد: اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره)، فرمانداری عسلویه، اداره های کل بهزیستی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ترتیب بیشترین موارد درخواست را داشتند.
وی افزود: زمان رسیدگی به تماس های تلفنی در ابتدای راه اندازی سامد حداقل 2 ماه بود که در این دولت با تاکید ویژه رئیس جمهوری و استاندار بوشهر این زمان به 20 روز کاهش یافته است.
قلی پور یادآور شد: سامانه های تلفنی 111، پایگاه اینترنتی Www.samad.ostb.ir و سامانه پیامکی 1022111 بصورت شبانه روزی سه راه ارتباط مردم با سامد است و در 24 ساعت شبانه روز مردم می توانند موارد مدنظر خود شامل شکایت، انتقاد، پیشنهاد و تقدیر و تشکر از دستگاه های اجرایی را گزارش دهند.
وی گفت: مهم ترین هدف راه اندازی سامانه سامد این است که مردم بدون نیاز به مراجعه حضوری بتوانند با دستگاه های اجرایی ارتباط برقرار کنند.
7212/6043**
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 دستگاه های اجرایی دستگاه های اجرایی استان شبانه روزی کار و رفاه اجتماعی کمیته امداد امام خمینی موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۰۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد

نصرت الله نیکو مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: اجرای این طرح‌ها باعث شد تا هزار و ۲۴۵ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین به سامانه نوین آبیاری مجهز شوند و نیاز بهره برداران را برطرف سازد.

وی با بیان اینکه هزار و ۹۵۵ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین نیز در حال اجرای سامانه‌های نوین آبیاری است، ادامه داد: ۱۳۰ طرح برای این منظور در دستور کار قرار دارد که میانگین پیشرفت فیزیکی آنها ۶۳ درصد بوده و درحال تکمیل است.

نیکو اضافه کرد: ۶۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین به سامانه‌های نوین آبیاری مجهز است که این عملکرد سبب شده تا در سطح کشور رتبه دهم را بین استان‌ها به دست بیاوریم.

به گفته این مسئول، سازمان جهاد کشاورزی در برنامه ریزی پیش رو باید سه هزار هکتار طرح سامانه‌های نوین آبیاری را در اراضی کشاورزی اجرایی کند که بخش قابل توجهی از این مهم نیازمند تامین اعتبار به موقع و در برخی موارد همکاری بهره برداران است.

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: سامانه‌های نوین آبیاری سبب کاهش مصرف آب و افزایش بهره وری و کیفیت مصرف آب می‌شود که استفاده از این روش به عنوان یکی از برنامه اصلی و هدفمند در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حضور استاندار اذربایجان غربی در سامانه سامد
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند