Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رسانه‌های آمریکایی فاش کردند که در جریان سفر اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستیش به آمریکا او در رستورانی در واشنگتن با سفرای امارت و بحرین ملاقات کوتاهی داشته است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی اعلام کرد: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همسرش ساره در رستوران "کافه میلانو" در محله جرج تاون که یوسف العتیبه، سفیر امارات به همراه جمعی از مسئولان و خبرنگاران در آن حضور داشتند، حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق این گزارش نتانیاهو به سمت میز العتیبه رفته که در کنار او عبدالله بن راشد آل خلیفه، سفیر بحرین و برایان هاک، یکی از مسئولان وزارت خارجه آمریکا نشسته بودند. تعدادی خبرنگاران نیز در آنجا حاضر بوده‌اند.

در این گزارش آمده است: نتانیاهو با العتیبه و آل خلیفه دست داده و به سوالات خبرنگاران درباره ایران پاسخ داد.

طبق این گزارش دو طرف از این موقعیت غافلگیر کننده متعجب شده و نتانیاهو پیش از ترک رستوران با سفرای بحرین و امارات دست داد.

آسوشیتدپرس در ادامه گزارش داد: دو طرف اسرائیلی و اماراتی تاکنون از این دیدار خبری منتشر نکرده بودند اما این جزئیات از سوی شش تن از اشخاصی که در این دیدار حضور داشته و در جریان صحبت‌ها و اتفاقات بودند، به دست آمد.

روزنامه عبری زبان هاآرتص در ژوئیه ۲۰۱۷ نیز فاش کرد: نتانیاهو دیداری محرمانه با سفیر امارات در آمریکا و نیز عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر امور خارجه امارات در اتاق هتلی در نیویورک در سال ۲۰۱۲ داشتند.

پنجشنبه گذشته خالد بن احمد آل خلیفه، وزیر امور خارجه بحرین در توئیتی مدعی شد: "تا زمانی که ایران موقعیت موجود در منطقه را برهم بزند و با موشک‌های خود دیگر کشورها را تهدید می‌کند، حق هر "کشوری" در منطقه از جمله اسرائیل است که از خود در برابر این منابع تهدید دفاع کند".

در مقابل ایوب قرا، وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی از حمایت دولت بحرین از حملات موشکی در سوریه تقدیر کرده و آن را حمایتی تاریخی خواند.

ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۰۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن: حمله به رفح خسارتی فراتر از انتظار به همراه دارد

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا اذعان کرد که عملیات بزرگ ارتش اسرائیل در رفح خسارتی فراتر از حد انتظار به همراه خواهد داشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا، جنبش حماس را به کارشکنی در مسیر آتش بس  متهم کرد و مدعی شد: تنها مانع بین ساکن غزه و آتش بس، حماس است.

وی  تاکید کرد: ما منتظر هستیم تا حماس با آتش بس و آزادی گروگان‌ها موافقت کند.

حماس: پایان هر توافقی باید تضمین‌کننده آتش‌بس دائمی باشد

به گزارش خبرگزاری فرانسه، وزیر خارجه آمریکا درباره رفح و تجاوز زمینی احتمالی رژیم صهیونیستی به آن گفت: موضع ما ثابت است و باید قبل از تصمیم اسرائیل برای ورود به رفح، یک طرح روشن برای حفاظت از غیرنظامیان ارائه شود.

وی در عین حال اذعان  کرد که عملیات بزرگ ارتش اسرائیل در رفح خسارتی فراتر از حد انتظار(حد قابل قبول) به همراه خواهد داشت.

وزیر خارجه آمریکا همچنین از امکان تشکیل کشور مستقل فلسطینی با حفظ امنیت اسرائیل سخن گفت.

طرح بلینکن برای احیای ناتوی عربیواکنش تند حماس به ادعاهای جدید بلینکن درباره مذاکرات

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ملاقات امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالی در گامبیا
  • ملاقات امیرعبداللهیان با هاکان فیدان در گامبیا
  • ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا/ اهتمام قاهره برای تداوم گفتگو با تهران
  • ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر ‌در گامبیا
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • ادعای بلینکن: تنها مانع بین ساکنان غزه و آتش‌بس، حماس است
  • ادعای بلینکن: تنها مانع بین ساکن غزه و آتش‌بس، حماس است
  • بلینکن: حمله به رفح خسارتی فراتر از انتظار به همراه دارد
  • نویسنده اسرائیلی: پیروزی در رفح در انتظار ما نیست/ نتانیاهو از ترس فلج شده است
  • دیدار رهبر مخالفان نتانیاهو با وزیز خارجه امارات