Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال با اشاره به آغاز کار در پست جدید گفت: پس از برگزاری اولین جلسه هیئت رئیسه حکم قطعی من صادر می‌شود.

امیرحسین منظمی که به تازگی به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال انتخاب شده است، در گفت‌وگو با ایسنا، درباره قبول کردن این سمت با وجود رقابت با ضیایی در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال، اظهار کرد: من سرباز این مملکت هستم و هر جا که به من نیاز باشد انجام وظیفه می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز بحث نایب رییسی و پس از رفتن افشار دوست بحث دبیر شدن من رونق گرفت و به همین خاطر چند هفته‌ای نزدیک فدراسیون والیبال آفتابی نشدم. من حتی سمت مدیر تیم‌های ملی و عضویت در هیات رییسه را داشتم  ولی با این وجود خودم را از فدراسیون دور نگه داشتم تا مبادا حرف و حدیثی پیش بیاید. پس از سه، چهار هفته‌ آقای ضیایی گفتند بیا صحبت کنیم و در جلسه‌ای چند ساعته نقطه نظرات من را شنید و در آخر گفتند که من در پست دبیری فدراسیون ایفای نقش کنم و من هم قبول کردم.

او ادامه‌ داد: در حال‌ حاضر حجم کار بسیار زیاد است. در وهله اول به خاطر این انتخاب از ضیایی تشکر می‌کنم و در وهله دوم امیدوارم جواب اعتماد ضیایی را بدهم.

سرپرست جدید دبیر کلی فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که آیا بالاخره از افشار دوست رخصت گرفته است تا کارش را شروع کند؟ اظهار کرد: بله. رخصت گرفتم. صبح دوشنبه که حکمم را زدند تا ساعت چهار بعد از ظهر وارد اتاق دبیر فدراسیون نشدم، چرا که در رفاقت به یک سری مسائل اعتقاد دارم. به همین خاطر به افشار دوست زنگ زدم و پس از گرفتن اجازه و رخصت وارد اتاق شدم. هنوزم پشت میز او ننشسته‌ام چون تعدادی دفتر و وسایل افشار دوست اینجاست و به همین خاطر من کمی آن طرف‌تر می نشینم و کارها را انجام می‌دهم.

منظمی در جواب این سوال که آیا نقطه نظراتش با زمانی که در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال با ضیایی رقابتی کرد تفاوت کرده است یا خیر؟ پاسخ داد: من برنامه‌هایی داشتم و معتقد بودم که به پیشرفت والیبال ایران کمک کند. فدراسیون والیبال در سال‌های اخیر عملکرد خوبی داشته  ولی خلاءهایی بود. باید یادآور شوم من و ضیایی در خیلی از موارد هم عقیده بودیم و هنوز هم هستیم و تلاش می‌کنیم تا والیبال و ورزش این مملکت به اعتلا برسد.

او درباره میزان زمان سرپرستی دبیر کل فدراسیون والیبال نیز،  گفت‌: این مساله در اولین جلسه هیات رییسه مطرح می‌شود  ولی هنوز معلوم نیست چه زمانی این جلسه برگزار شود. پس از ‌تایید هیات رییسه حکم قطعی من صادر می‌شود. با این شرایط هم من کارم را شروع کرده‌ام.

منظمی در پایان با اشاره به پیگیری منظم برنامه‌ها  و رقابت‌های تیم‌های‌ ‌ملی و باشگاهی که در تقویم فدراسیون جهانی والیبال هستند، گفت‌: علاوه بر این موارد یکسری برنامه‌هایی داریم که باید حتما با جدیت دنبال شوند. اولین مورد بحث ثبات در لیگ است که باید حتما فکری به حال آن شود. در برنامه‌هایمان احترام و تکریم پیشکسوتان را نیز داریم، چرا که آنها سرمایه‌های والیبال هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام امیرحسین منظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۰۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با دکتر فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کد خبر 6093338

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • هوای گرم و آفتابی تا پایان هفته در مازندران
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم