Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@02:06:15 GMT

نسل جدید الماس ژاپنی چه ویژگی هایی دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۱۶۷۹

نسل جدید الماس ژاپنی چه ویژگی هایی دارد؟

رکنا: ویژگی های نسل جدید میتسوبیشی اوت لندر معرفی شد.

سرانجام بادهای موافق به کشتی میتسوبیشی رسیده و روند کاهش فروش این خودروساز متوقف شده است اما الماس ژاپنی هنوز هم راه درازی برای فروش بیش از 300 هزار دستگاهی در آمریکا پیش رو دارد.

خوشبختانه این کمپانی در حال دریافت کمک‌های اتحاد رنو-نیسان است. این امر راه را برای ایجاد تغییرات زیاد در آینده باز می‌کند و خبر جدید منتشر شده توسط موتور ترند ایده‌ای از انتظارات پیش رو را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گفته این نشریه، نسل آینده اوت لندر در سال 2021 عرضه خواهد شد و بر پایه همان پلتفرم نیسان روگ شکل خواهد گرفت. ظاهراً این خودرو طویل‌تر و پهن‌تر از نسل فعلی بوده و بازهم به‌صورت پلاگین هیبریدی در نظر گرفته خواهد شد.

میتسوبیشی حدود یک سال بعدتر اقدام به معرفی نسل جدید اوت لندر اسپورت (ASX) خواهد کرد. مدیر تولید میتسوبیشی موتورز آمریکای شمالی قبلاً گفته بود نسل آینده این خودرو از نظر ابعاد کوچک‌تر خواهد شد تا جا برای اکلیپس کراس جدید باز شود. او همچنین گفته بود این خودرو احتمالاً ابعادی در حد نیسان کیکس خواهد داشت و ممکن است این دو خودرو پلتفرم مشترکی هم داشته باشند.

میتسوبیشی از زمان عرضه پیکاپ رایدر در سال 2009 که بر پایه داج داکوتا شکل گرفته بود پیکاپی را برای آمریکا تدارک ندیده است. نمایندگی‌های این شرکت خواهان تولید چنین خودرویی بوده و یکی از آن‌ها گفته است: “افرادی هستند که به دنبال تولید این‌گونه خودروها می‌باشند.” اگرچه به نظر نمی‌رسد تولید یک پیکاپ میان‌سایز، چراغ سبز مدیران را دریافت کند اما ممکن است میتسوبیشی نسخه‌ای از نسل آینده نیسان فرونتیر را عرضه نماید.

این خودروساز ژاپنی همچنین در حال برنامه‌ریزی برای استفاده از تکنولوژی الکتریکی بوده و می‌خواهد حداقل دو خودروی الکتریکی عرضه کند. هنوز چیزی به‌صورت رسمی اعلام نشده اما گفته می‌شود یکی از این خودروها می‌تواند نسخه الکتریکی اوت لندر اسپورت یا اکلیپس کراس باشد.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت خودرو خودروی الکتریکی الماس تکنولوژی موتور عکس دختر ایران قتل اعدام مرد حوادث تهران پسر فیلم پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۱۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی

تین نیوز

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: در حال حاضر نزدیک به ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شده که ظرف روزهای آینده عرضه خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهدی ضیغمی در حاشیه نشست خبری ایران اکسپو ۲۰۲۴ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیاری از افرادی که در سامانه ثبت نام کردند، منتظر هستند خودرو مورد علاقه شان وارد شود و به همین دلیل تاکنون از ۳۰ هزار نفر که در سامانه بودند، ۱۵ هزار نفر خودروی خود را انتخاب کردند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر خودروهای زیادی در گمرکات و مناطق آزاد هست. بیش از ۱۲ تا ۱۳ هزار خودرو دپو در مناطق آزاد و کشور هست که این خودروها فقط منتظر توافق های داخلی در وزارت صمت و بانک مرکزی هستند تا ترخیص شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: واردات خودروهای جانبازان هم فقط مربوط به سازمان توسعه تجارت نیست و کار سازمان در این رابطه انجام شده و منتظر هستیم بانک مرکزی مدل تخصیص ارز و بنیاد شهید هم گروه هایی که قرار است ارز بگیرند را مشخص کند.

ضیغمی با بیان اینکه ظرف چند روز آینده اولین عرضه خودروهای برقی انجام خواهد شد، گفت: در حال حاضر نزدیک به ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شده که ظرف روزهای آینده عرضه خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • از صدای خودرو به شخصیت افراد پی ببرید
  • از صدای خودرو به شخصیت افراد پی ببرید/ رابطه عجیب صدای بلند خودرو و ابتلا به سادیسم، روان‌پریشی و خودشیفتگی
  • موتور ۶ سیلندر بنزینی بومی چه ویژگی دارد؟
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات/ ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شد
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی؛ اولین عرضه در روزهای آینده
  • اولین عرضه خودرو‌های برقی در روز‌های آینده
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • رقیب تسلا موبایل هوش مصنوعی عرضه کرد