Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@23:46:41 GMT

تاریخ‌سازی لواندوفسکی در جشن ششمین قهرمانی بایرن مونیخ

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۱۷۲۱

تاریخ‌سازی لواندوفسکی در جشن ششمین قهرمانی بایرن مونیخ

در شب تلخ و شیرین باواریایی‌ها در هفته پایانی بوندس‌لیگا، مهاجم لهستانی این تیم یک رکورد جدید در فوتبال آلمان به ثبت رساند. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بایرن مونیخ در شب شکست خانگی‌اش برابر اشتوتگارت، جشن ششمین قهرمانی متوالی‌اش در بوندس‌لیگا را برگزار کرد و در این میان مهاجم لهستانی‌اش روبرت لواندوفسکی هم مفتخر به کسب یک افتخار فردی شد که نامش را در کتاب تاریخ لیگ دسته اول فوتبال آلمان به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم سابق بوروسیا دورتموند که مدتی است شایعه رفتنش به رئال مادرید شنیده می‌شود، اگرچه در هفته آخر بوندس‌لیگا گل نزد اما در صدر جدول رده‌بندی برترین گلزنان این فصل لیگ آلمان ماند. 29 گلی که او در این فصل بوندس‌لیگا به ثمر رسانده، چنان حاشیه امنیتی برای او در صدر جدول برترین گلزنان فصل به وجود آورده بود که حتی عدم گلزنی‌اش در هفته پایانی باعث نشود سومین عنوان آقای گلی‌اش در بوندس‌لیگا را از دست بدهد.

لواندوفسکی در این باره در صفحه توئیترش نوشت: اینکه باری دیگر آقای گل بوندس‌لیگا شده‌ام، افتخار بزرگی است. تشکر فراوان از هم‌تیمی‌هایم چون بدون آنها ممکن نبود چنین افتخاری کسب کنم.

تنها امتیاز منفی گل نزدن در هفته پایانی بوندس‌لیگا برای لواندوفسکی، از دست رفتن فرصت تکرار رکورد گرد مولر، اسطوره فوتبال آلمان برای ثبت سه فصل 30 گله در بوندس‌لیگا بود. با این حال او اولین بازیکن غیرآلمانی شد که سه فصل عنوان آقای گل بوندس‌لیگا را از آن خود می‌کند.

نزدیک‌ترین رقیب لواندوفسکی در جدول برترین گلزنان فصل نیلز پیترسن مهاجم فرایبورگ بود که 15 گل زده است.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۱۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژیرونا ششمین تیم تاریخ لالیگا که در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل بارسلونا +4 گل می‌زند

ژیرونا حداقل در فصل جاری، خود را به عنوان تیم برتر ایالت کاتالونیا معرفی کرد.

دیدار ژیرونا و بارسلونا در هفته 34 لالیگا 2023/24 با برتری 4-2 تیم شگفتی ساز ژیرونا خاتمه یافت. در بازی رفت نیز دقیقا همین نتیجه به ثبت رسیده بود.

به نقل از اوپتا؛ بارسلونا تا قبل از فصل جاری و 2 بار مغلوب شدن مقابل ژیرونا با نتیجه 4-2، طی 69 سال اخیر هرگز چنین باخت های سنگینی را مقابل یک تیم از ایالت کاتالونیا تجربه نکرده بود. بارسلونا در سال 1953 در خانه خود مقابل اسپانیول با نتیجه 4-1 مغلوب شده بود. همچنین برای ششمین بار در تاریخ بارسلونا است که آنها در دو بازی مقابل رقیبی مشخص در طول یک فصل از لالیگا +4 گل دریافت می کنند:

فصل 1929/30 | بارسلونا در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال مادرید +4 گل دریافت کرد فصل 1929/30 | بارسلونا در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل اسپانیول +4 گل دریافت کرد فصل 1940/41 | بارسلونا در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل اتلتیکو مادرید +4 گل دریافت کرد فصل 1941/42 | بارسلونا در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل والنسیا +4 گل دریافت کرد فصل 1997/98 | بارسلونا در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل سالامانکا +4 گل دریافت کرد فصل 2023/24 | بارسلونا در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل ژیرونا +4 گل دریافت کرد

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • رانگنیک: رد پیشنهاد بایرن ربطی به اظهارات هوینس نداشت
  • پیشنهادهای بزرگ به بایرن مونیخ؛ پپ گواردیولا را برگردانید!
  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • کان: بایرن مونیخ پس از جذب کین، حالا باید به فکر هالند و ام باپه باشد
  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد
  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!
  • جانشین لواندوفسکی از آنفیلد می‌آید؛ بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز
  • جشنواره گل بایرلورکوزن در فرانکفورت
  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • ژیرونا ششمین تیم تاریخ لالیگا که در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل بارسلونا +4 گل می‌زند