Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: عربستان در اقدام عجیبی به تاسیس فدراسیونی به نام «جنوب غرب آسیا» اقدام کرده است که در این امر ۹ کشور عربی و آسیایی، این کشور را که طرح جدایی از AFC را نواخته است، همراهی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العالم، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به ریاست « شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه » در این سالهای با شعار «وحدت و یکپارچگی آسیا» فعالیت می کرد، اما برخی کشورها همچون عربستان علاقه عجیبی به ایجاد تفرقه و اختلاف دارند و به همین دلیل در عرصه ورزش نیز دستی برده اند و بدون توجه به شعار AFC، طبل جدایی از این کنفدراسیون را با تاسیس فدراسیون جدیدی به نام«جنوب غرب آسیا» نواخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه الریاضیه عربستان خبر داد که «ترکی آل شیخ» رئیس هیئت ورزش سعودی و رئیس کمیته المپیک کشورهای عربی اعلام کرده است که «فدراسیون فوتبال جنوب غرب آسیا» در جده تاسیس شده و «عادل عزت» رئیس فدراسیون عربستان را به عنوان رییس این فدراسیون جدید انتخاب کرده ست.

این فدراسیون متشکل از 10 کشور عربستان، کویت، بحرین، امارات، یمن، پاکستان، هند، بنگلادش، سریلانکا و مالدیو است.

عربستان با اعلام تشکیل این فدراسیون جدید، جدایی از AFC را اعلام کرده است و به نظر می رسد که این اقدام عربستان به علت مشکلات سیاسی اش با ایران و قطر بوده است، زیرا پیش از این نیز خواستار جدایی از AFC شده بود.

این اقدام سعودی ها به تشکیل فدراسیون جدید با حضور در میان کشور آسیایی به نوعی اعلام آنها برای جدایی از AFC است. پیش از این نیز عربستان به خاطر مشکلاتی سیاسی که با ایران و قطر داشت چنین ادعاهایی را کرده بود و خواستار جدایی از AFC شده بود.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران برجام کانون های مساجد مقام معظم رهبری کانون های فرهنگی هنری مساجد کنگره بین المللی نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی کنگره نقش شیعه ترامپ و برجام نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی نمایشگاه کتاب فدراسیون عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۲۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد

آفتاب‌‌نیوز :

امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در اقدامی جالب، با انتشار عکس خودش در یک استوری اینستاگرامی، تولد همسرش را تبریک گفت. 

امید عالیشاه نوشت: چه اسفند‌ها دود کردیم برای تو.‌ای آرزوی اردیبهشتی که گفتند این روز‌ها میرسی از همین راه. زادروزت مبارک همسر عزیزم.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ
  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند؛ گشت و گذار با گرگ خانگی در خیابان‌!
  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است
  • وزیر نفت: ۵۰ درصد از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت است
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • دمای کشور در ۵۰ سال اخیر روندی افزایشی داشته است
  • نخستین مسجد اسلام گسترش می‌یابد
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است