Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@20:15:43 GMT

ممنوعیت پخش اذان از مساجد قدس در روز انتقال سفارت آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۲۲۵۳

ممنوعیت پخش اذان از مساجد قدس در روز انتقال سفارت آمریکا

خبرگزاری شبستان: رژیم صهیونیستی قصد دارد فردا در روز انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی از پخش اذان مساجد جلوگیری کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه خبری «القدس العربی» پلیس رژیم صهیونیستی همزمان با تغییر مکان سفارت آمریکا از تل آویو به شهر قدس در روز دوشنبه (24 اردیبهشت ماه) از پخش اذان از مساجد قدس جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هدف از این اقدام رژیم صهیونیستی نشنیدن صدای اذان از سوی شرکت کنندگان در این مراسم است.

 

کانال دوم تلویزیون عبری اعلام کرد: آمادگی های امنیتی بی سابقه ای انجام می گیرد و پلیس ها برای حفظ امنیت به شکل دیوار خواهند ایستاد و بالگردها نیز برای محافظت در مکان سفارت به پرواز در می آیند.

 

همچنین قرار است شرکت کنندگان بعد از مراسم به سمت دیوار براق؛ دیوار غربی مسجدالاقصی بروند.

 

مرکز اطلاع رسانی فلسطین نیز گزارش داد: سفرای 40 کشور برای شرکت در مراسم افتتاح سفارت آمریکا در قدس اشغالی اعلام آمادگی کرده اند.

 

بنابر گزارش پایگاه خبری «العالم» گروه‌های مختلف فلسطینی به مشخص شدن تاریخ انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس واکنش نشان دادند و اعلام کردند، باید پاسخی در حجم این تصمیم به واشنگتن و تل‌آویو داده شود.

 

حماس، جهاد اسلامی، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین و تشکیلات خودگردان نسبت به این اقدام واکنش نشان داده اند.

 

دونالد ترامپ؛ رییس جمهور آمریکا روز ۱۵ آذر سال 96 قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخت و اعلام کرد که قصد دارد سفارت کشورش را از تل‌آویو به این شهر منتقل کند.

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران برجام کانون های مساجد مقام معظم رهبری کانون های فرهنگی هنری مساجد کنگره بین المللی نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی کنگره نقش شیعه ترامپ و برجام نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی نمایشگاه کتاب پخش اذان قدس ممنوعیت مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۲۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه الجزیره در کابینه رژیم صهیونیستی

به گزارش قدس آنلاین، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد کابینه وی به اتفاق آرا، بستن دفتر شبکه الجزیره قطر در سرزمین های اشغالی را تصویب کرده است.

رادیو رژیم صهیونیستی همچنین با اعلام خبر فوق، اعلام کرد که نتانیاهو گفته است این رژیم نمی تواند خواسته حماس مبنی بر پایان دادن به جنگ، خروج نیروهای ارتش رژیم اسرائیل از غزه و رها کردن این جنبش به حال خود در نوار غزه را بپذیرد.

از سوی دیگر، شبکه الجزیره در واکنش به این اقدام رژیم صهیونیستی، اعلام کرد: کابینه نتانیاهو، در اقدامی سرشار از گمراهی و افترا، همزمان با روز جهانی آزادی رسانه ها، تعطیلی دفاتر شبکه در سراسر سرزمین های اشغالی را تصویب کرده است.

شبکه الجزیره با محکوم کردن این اقدام رژیم صهیونیستی، آن را مجرمانه و تجاوز به حقوق بشر در زمینه دستیابی به اطلاعات دانست و بر حق این شبکه در ارائه خدمات به بینندگان خود در سراسر جهان تأکید کرد و آن را مطابق با معاهدات بین المللی دانست.

شبکه الجزیره خاطرنشان کرد: اقدام رژیم اسرائیل در سرکوب کردن رسانه های آزاد با هدف سرپوش گذاشتن بر جنایت هایش در زمینه کشتار و بازداشت روزنامه نگاران، ما را از انجام مسوولیت هایمان بازنخواهد داشت.

این شبکه قطری تأکید کرد: از ابتدای جنگ در غزه، بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی در راه انعکاس حقیقت به شهادت رسیده اند.

شبکه الجزیره همچنین ضمن محکوم کردن ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره زیرپا گذاشتن اصول فعالیت رسانه ای، بر پایبندی این شبکه به ارزش های مذکور در اصول اخلاق کاری و حرفه ای تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • اسموتریچ: ارتش باید امروز وارد رفح شود
  • گیر کردن نتانیاهو در میان آرواره‌ها
  • آتش‌بس یا تقسیم کار واشنگتن و تل‌آویو برای ادامه جنایت‌گری؟
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه «الجزیره» در کابینه رژیم صهیونیستی
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه الجزیره در کابینه رژیم صهیونیستی
  • اسرائیل و حماس به توافق آتش بس نزدیک شدند+ جزئیات/ هشدار درباره راه افتادن حمام خون در رفح
  • هشدار دموکرات‌ها به بایدن نسبت به نقض قوانین آمریکا توسط تل‌آویو
  • درخواست ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو در کنگره
  • درخواست نمایندگان کنگره آمریکا برای ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو