Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@18:57:29 GMT

از علی‌اکبر فرهنگی تقدیر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۲۳۱۱

از علی‌اکبر فرهنگی تقدیر می‌شود

در مراسم هفته ارتباطات و روابط‌ عمومی با حضور جمعی از استادان این عرصه از علی‌اکبر فرهنگی به پاس سال‌ها فعالیت او در حوزه ارتباطات و رسانه تقدیر می‌شود.

به گزارش ایسنا، در مراسم هفته ارتباطات و روابط‌ عمومی که قرار است با حضور جمعی از فعالان، استادان و دانشجویان دو حوزه ارتباطات و روابط عمومی روز سه‌شنبه (۲۵ اردیبهشت ماه) در دانشگاه سوره برگزار شود، از دکتر علی‌اکبر فرهنگی به پاس سال‌ها فعالیت در حوزه ارتباطات و رسانه تقدیر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسن خجسته (رییس پژوهشکده ارتباطات پژوهشگاه فرهنگ و ارتباطات)، محمود مختاریان (روزنامه‌نگار پیشکسوت)،  مجید رضاییان (استاد ارتباطات و روزنامه‌نگار باسابقه) و صدیقه ببران (استاد ارتباطات) از جمله افرادی هستند که در این مراسم سخنرانی می‌کنند.

این مراسم روز سه‌شنبه (۲۵ اردیبهشت ماه) ساعت ۱۴:۳۰ در تالار سوره حوزه هنری به میزبانی دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره برگزار می‌شود. در حاشیه این مراسم نمایشگاه کتابی از آثار برخی از استادان این حوزه نیز برگزار می‌شود.

از جمله برنامه‌های دیگر هفته ارتباطات و روابط‌عمومی می‌توان به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه عکاسی خبری و خبرنویسی، بازدید از یکی از خبرگزاری‌ها و اردو علمی و شرکت در همایش علمی روابط عمومی در دانشگاه تربیت مدرس اشاره کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام علی اکبر فرهنگی هفته روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۲۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا بساطی شهردار ناحیه ۸ اظهار داشت: به مناسبت ۸ اردیبهشت سالروز تولد سیمین دانشور نویسنده بزرگ معاصر و خالق رمان مشهور سووشون، با همکاری خانه موزه سیمین و جلال، شرکت توسعه فضاهای فرهنگی و معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه یک، مراسم جشنی با حضور شخصیت های فرهنگی، مدیران فرهنگی شهر و علاقمندان فرهنگ و ادب در خانه این زوج نامدار معاصر برپا شد.

گفتنی است در این مراسم محمد حسین دانایی خواهرزاده جلال آل احمد، احمد محیط طباطبایی رییس ایکوم در ایران ( شورای جهانی موزه‌ها)، احمد ابوحمزه رییس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر حضور داشتند و هر کدام به جنبه‌هایی از شخصیت سیمین دانشور و جلال آل احمد و اهمیت خانه موزه سیمین پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان
  • بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی برای معلمان و استادان
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست