Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش اشتغال و کارورزی ویژه دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی با موضوع بازاریابی من به میزبانی ستاد استانی در سالن آمفی‌تئاتر خانه جوان ارومیه برگزار شد. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ استانها آذربایجان غربی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، همایش اشتغال و کارورزی ویژه دانشجویان دانشگاه جامع علمی-کاربردی آذربایجان غربی با موضوع بازاریابی من به میزبانی ستاد استانی و با حضور مدرسان کارآفرینی و بازاریابی و دانشجویان این دانشگاه در سالن آمفی‌تئاتر خانه جوان ارومیه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دانشگاه علمی و کاربردی آذربایجان غربی در ابتدای این همایش ضمن ابراز خرسندی از استقبال پرشور دانشجویان در این مراسم با اشاره به فعالیت 23 ساله این دانشگاه و کسب موفقیت‌های کثیر در حوزه علوم مهارتی اظهار داشت: در حال حاضر این دانشگاه با 9 هزار و 300 دانشجو در مقاطع مختلف در سطح استان و رشد 40 درصد در بهره‌مندی از علوم مهارتی به تربیت و آموزش دانشجویان می‌پردازد.

جواد صدقی با تاکید بر صدور 33 هزار گواهی موقت دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی در سال گذشته افزود: این مهم یکی از اقدامات تأثیر گزار این دانشگاه در طول سال 96 بوده است.

صدقی به ارائه عملکرد این دانشگاه در طول سال گذشته پرداخته و تصریح کرد: کلنگ زنی ساختمان جدید ستاد استانی در آذر ماه سال 96 به دست ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، برگزاری اولین مناظره دانشجویی این دانشگاه و نیز اعزام دانشجویان برتر به مسابقات کشوری، انتخاب مرکز مشاوره دانشگاه علمی کاربردی استان آذربایجان غربی به عنوان مرکز نمونه مشاوره در بین کل دانشگاه‌های کشور، کسب مقام قهرمانی دانشجویان در مسابقات کشوری والیبال به میزبانی شهرستان چابهار، برگزاری اولین جشنواره ورزش‌های همگانی و برگزاری کارگاه اشتغال هوشمند از اقدامات و افتخارات دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان غربی در سال 96 بوده است.

وی در مورد پالایش و جذب مدرسان جدید دانشگاه علمی کاربردی استان به عنوان مهم‌ترین اقدام در بهبود کیفیت آموزشی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 30 درصد از مدرسان در سطح استان مورد پالایش و ارزیابی قرار گرفته‌اند و امید است در نیم سال نخست سال جاری با اتمام طرح پالایش مدرسان شاهد بهبود کیفیت و ارتقا سطح آموزش در مراکز آموزشی آذربایجان غربی باشیم.

در ادامه این مراسم یکی از اساتید دانشگاه علمی و کاربردی ارومیه به تشریح علم اینترنت اشیا و نیز هوشمند سازی شهرهای کشور پرداخته و بیان کرد: امروزه هوشمند سازی شهرهای کشور بستر خوبی برای رسیدن به توسعه همه جانبه و مطلوب جهانی است.

جلیلی یکی از اصول مهم در هوشمند سازی شهرها را روابط اجتماعی و روابط بین‌الملل عنوان کرده و گفت: متأسفانه یکی از مشکلات اصلی کشور ایران عدم مهارت و توانایی در برقراری روابط اجتماعی است که سیستم هوشمند سازی شهری در صدد رفع این مشکل و توسعه روابط کشور ایران حتی در سطح بین‌الملل پرداخته است.

وی بیان کرد: شهرستان ارومیه به عنوان یکی از 5 شهر پایلوت کشور در هوشمند سازی شهری در سال 96 انتخاب شده است که امید است به همکاری دانش آموختگان و نیز مسئولان این شهر به این مهم جامعه عمل پوشانده و موفق عمل کنیم.

یکی از مدرسین مجرب آذربایجان غربی نیز ضمن ارائه دیدگاه‌های مختلف در بحث بازاریابی اظهار کرد: بازاریابی علم و هنر شناخت نیازهای مشتری و پاسخگویی منطقی به آنهاست به طوری که به یک نتیجه برد-برد ختم شود.

ترابی افزود: امروزه با تغییر شکل دنیای کسب‌وکار که طبیعتاً ناشی از تغییرات در تکنولوژی نیز می‌باشد که در قالب تغییرات در شیوه، منش، اخلاق، نوع نگاه و طرز فکر، فرهنگ و انتظارات مردم نسبت به محصولات مختلف نمود یافته؛ بسیاری از روش‌های بازاریابی از گردونه خارج شده و یا تغییر شکل داده‌اند. در این راستا لازم است جهت حفظ حرکت در مسیر توسعه بازار از ابزارهای روز بازاریابی استفاده کرد.

گفتنی است این همایش با تشریح روش هاوفنون بازاریابی و نیز پرسش و پاسخ دانشجویان به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/م

R41361/P1486/S6,48/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۲۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق التدریس دانشگاه علمی‌کاربردی

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اعلام نتایج فراخوان سال ۱۴۰۲ جذب مدرس حق التدریس دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، اصغر کشت کار قائم مقام رییس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اعلام نتایج فراخوان سال 1402 جذب مدرس حق التدریس دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد و افزود: با اتمام بررسی پرونده متقاضیان تدریس در هیات های اجرایی معین استان ها و بررسی نهایی در هیات اجرایی جذب دانشگاه، نتایج این فراخوان اعلام شد.

حمایت دانشگاه علمی کاربردی از دانشگاهیان آمریکا علیه اسرائیل

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه اظهار داشت: در سال گذشته به منظور تامین نیازهای موجود در بکارگیری مدرسان، ابتدا نیازسنجی اولیه در مراکز آموزشی و واحدهای استانی باتوجه به دوره های در حال اجرا و رشته های جدید انجام شد.

کشت کار افزود: دراین فراخوان حداقل سن متقاضیان برای شرکت در فراخوان 28 سال و حداکثر سن 65 سال بود و جذب مدرس به صورت بومی در واحدهای استانی صورت گرفت.

وی تصریح کرد: پس از ثبت نام، تکمیل فرم‌ها و بارگذاری مستندات توسط متقاضی در سامانه جامع جذب مدرسان، اعتبارسنجی اطلاعات و مستندات متقاضیان در واحدهای استانی انجام شد و پرونده متقاضیان واجد شرایط در کارگروه‌های بررسی صلاحیت علمی مطابق با شاخص‌های ارزیابی بومی شده، امتیاز دهی شد و نتایج بررسی صلاحیت علمی به همراه وضعیت صلاحیت عمومی در هیات اجرایی معین استان و هیات اجرایی جذب دانشگاه جمع‌بندی شد.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه گفت: در این فراخوان بیش از 73 هزار نفر وارد سامانه ثبت نام شدند که از این تعداد، حدود 18 هزار نفر ثبت‌نام قطعی کرده و در مجموع بالغ بر 7 هزار نفر برای مصاحبه و ارزیابی علمی به کارگروه‌های بررسی توانایی علمی دعوت شدند. از این تعداد حدود 3 هزار نفر واجد شرایط شناخته شده و کد مدرسی برایشان صادر شد.

وی افزود: لازم به ذکر است کد مدرسی افراد واجد شرایط پس از شرکت در دوره تربیت مدرس با عنوان آشنایی با نظام علمی کاربردی که از طریق مرکز امور مدرسان دانشگاه با همکاری واحدهای استانی برگزار می گردد، فعال می شود و مدرسان پس از فعال سازی کد مدرسی می توانند با مراکز آموزش علمی کاربردی برای تدریس همکاری کنند.

کشت کار در خاتمه اظهار داشت: فراخوان بعدی، پس از نیازسنجی در تابستان 1403 اعلام می‌شود و افرادی که در فراخوان 1402 در اولویت قرار نگرفته‌اند در صورت علاقمندی می‌توانند در فراخوان آتی مجددا شرکت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق التدریس دانشگاه علمی‌کاربردی
  • همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد
  • همایش ملی شاعر بلند آوازه‌ کُرد «میرزا احمد داواشی» برگزار می‌شود
  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» برگزار می‌شود
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد