Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@22:40:33 GMT

70 هزار دانشجو متقاضی استفاده از خوابگاه هستند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۲۴۳۰

70 هزار دانشجو متقاضی استفاده از خوابگاه هستند

به گزارش ایرنا، عباس قنبری عدیوی روز چهارشنبه در حاشیه همایش ملی زبان، فرهنگ و ادبیات بختیاری در جمع خبرنگاران شهرکرد افزود: در طول سال های اخیر تلاش شده که دانشجویان متقاضی بخصوص دختران در مناطق کمتر توسعه یافته به طور کامل اسکان داده شوند.
وی درباره علت عدم اسکان دانشجویان اظهار کرد: حمایت نشدن ساخت سراهای دانشجویی در دولت های پیشین و فرسوده شدن سراهای قدیمی و کمبود اعتبارات دانشگاه ها منجر به بروز این مشکل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قنبری ادامه داد: اینک صندوق رفاه دانشجویی در راستای حمایت از این دانشجویان، اعطای وام، سپرده گذاری بخشی از درآمد اختصاصی دانشگاه ها در این صندوق و ساخت خوابگاه از محل سود این اعتبارات را در دستور کار دارد.
وی با بیان فعالیت یکهزار و 200 سرای دانشجویی اظهار کرد: 800 سرای دانشجویی دولتی است و مابقی نیز توسط بخش خصوصی اداره می شود.
قنبری در ادامه تجهیز 200 اتاق تندرستی را از برنامه های در دست اجرای این صندوق در 2 سال اخیر عنوان کرد و افزود: تاکنون 126 اتاق از این تعداد به تجهیزات ورزشی مجهز شده است.
به گزارش ایرنا، نخستین همایش ملی زبان، ادبیات و فرهنگ بختیاری با حضور استاد برجسته زبان و ادبیات پارسی و چهره ماندگار فرهنگ و ادب سال 84 ، پژوهشگران و اساتید حوزه زبان و ادبیات پارسی در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.
8125/6021
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 ادبیات بخش خصوصی دانشجو درآمد متقاضی موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۲۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات گواهینامه موتورسیکلت بانوان از زبان وزیر کشور

وزیر کشور در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: درباره گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان فعلاً چیزی در دستور کار نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد وحیدی صبح امروز _ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در حاشیه نشست هیئت دولت درباره مرحله دوم انتخابات اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات مجلس به اندازه دور اول مهم است زیرا با انتخاب مردم، ۴۵ نماینده دیگر راهی خانه ملت می‌شوند بنابراین همه باید تلاش کنند تا مردم حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی داشته باشند و نماینده مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی افزود: در مرحله دوم ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در ۲۲ حوزه وجود دارد و در واقع ۱۵ استان درگیر رأی‌گیری هستند و کار گسترده‌ای در این دوره داریم تا مردم بار دیگر حماسه جدیدی خلق کنند.

وزیر کشور در ادامه درباره گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان هم گفت که فعلاً چیزی در دستورکار نیست.

وحیدی در ادامه درباره آتش سوزی شفت هم گفت: دولت از طریق صندوق بیمه حوادث به کسانی که در آتش‌سوزی شفت دچار خسارت شدند کمک خواهد کرد.

کد خبر 751717

دیگر خبرها

  • رویکرد ما در حوزه ادبیات کودک و نوجوان حمایت جدی از «تألیف» است
  • بخش زیادی از ۳۰ میلیون گیمر دانشجو هستند
  • ادغام یا تغییر رویکرد در انتظار دانشگاه‌های کم دانشجو
  • جشنواره سراسری تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی فراخوان داد
  • کارگروه تأمین مسکن خبرنگاران استان اصفهان تشکیل شد
  • آخرین جزئیات گواهینامه موتورسیکلت بانوان از زبان وزیر کشور
  • عبور از نگاه سنتی به رسانه با پدیده‌ دانشجو ـ خبرنگار
  • شعبان جولا: دانشجو باید به تقابل تمدنی وارد شود و به بیانیه دادن اکتفا نکند/ حق وتو آمریکا باید سلب شود
  • شرایط دریافت وام دانشجویی چیست؟
  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین: این صدای آمریکاست! | چند دانشجو بازداشت شده‌ اند؟