Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:09:35 GMT

302 مدرسه توسط خیران مدرسه ساز لرستان ساخته شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۲۶۲۲

302 مدرسه توسط خیران مدرسه ساز لرستان ساخته شد

خرم آباد - ایرنا - رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان گفت: تاکنون 302 مدرسه در قالب 1205 کلاس درس توسط خیرین مدرسه ساز در این استان ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمدعلی رضوی روز یکشنبه در پنجمین جشنواره بانوان خیر مدرسه ساز لرستان بیان کرد: اکنون 906 خیر مدرسه ساز در این استان وجود دارد که 140 نفر بانو، 700 خیر آقا و 66 خیر حقوقی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بیش از 40 خیر بانو در استان اقدام به مدرسه سازی کردند و 11 هزار و 125 متر مربع فضای آموزشی ساخته اند.
رضوی ادامه داد: 400 بانوی مدرسه یار در استان فعال هستند که در راستای تجهیز و هوشمندسازی مدارس همکاری دارند.
به گفته رضوی تاکنون 3 هزار و60 میلیارد ریال تعهد خیران مدرسه ساز لرستان بوده است که یک هزار و 990 میلیارد ریال آن تحقق یافته است.
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان بیان کرد: 32 طرح در سال 96 در قالب 74 کلاس درس با زیر بنای 9 هزار متر مربع تحویل آموزش و پرورش شد.
به گفته وی در حال حاضر 8 طرح آموزشی در دست اجرا می باشد و 2 استخر بزرگ شنا و چند سالن ورزشی چند منظوره نیز تحویل آموزش و پرورش شده است.
وی افزود: 40 طرح در قالب 159 کلاس درس با زیربنای 11 هزار و 120 متر مربع توسط بانوان خیر مدرسه ساز استان ساخته شده است.
رضوی تاکید کرد که سه هزار500 کلاس درس در لرستان نیازمند تخریب و بازسازی هستند.
از مجموع طرح های خیر ساز آموزشی بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز لرستان سه شنبه 25 اردیبهشت ماه جاری در سالن علامه طباطبائی خرم آباد برگزار خواهد شد.
/6060/7274

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي خيرين مدرسه ساز بانوان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۲۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۰ مدرسه با ۴۲ هزار دانش‌آموز در این شهرستان فعال است، ادامه داد: نگاه عدالت‌محوری در روستای دردوی خواف که تنها ۲ دانش‌آموز دارد نیز وجود دارد.

روح اله غلام‌پور سدهی افزود: در آموزش و پرورش شهرستان خواف بعد از ۱۰ سال شیر رایگان به دانش‌آموزان ارائه شد و این طرح که با استقبال دانش‌آموزان و اولیای آنها روبرو شده است، در راستای ارتقای سلامت و تغذیه دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه در دوسال گذشته ۱۵۷ کلاس درس در قالب ۴۰ مدرسه به بهره برداری رسیده است، بیان داشت: در این شهرستان ۲۳۳ تفاهم نامه خیران مردمی و ۶۰ تفاهم نامه شرکت‌های صنعتی و معدنی به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • ۱۰۰ هزار معلم تازه نفس در راه مدرسه
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • فیلم رقص و‌ شادمانی معلم در کلاس در روز معلم
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • ۲۶ طرح روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • واگذاری رایگان زمین به خیران مدرسه‌ساز در قشم