Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان ۵۰ رده مقاومت برتر بسیج استان خراسان جنوبی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، اسحاق عنایتی امروز (23 اردیبهشت) در مراسم تجلیل از برترین های امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار کرد: در حال حاضر در تمام حوزه ها و اقشار بسیج دبیرخانه امر به معروف تشکیل دادیم و برای هر سال برنامه های مختلفی را تعریف کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه 25 برنامه های برای اعتلای بسیج داریم، افزود: امسال پنج برنامه و در واقع آسیب اجتماعی برجسته استان در دستور کار است و کمک به فقرا، تکریم ایتام و اطعام مساکین یکی از طرح های اجرایی است.

 

عنایتی با اشاره به اینکه مقابله با اعتیاد و ارشاد محرمین و پیشگیری از طلاق از دیگر برنامه های در دستور کار برای سال جاری است، گفت: مطالبه گری در بسیج مهمترین کار است.

 

مسئول امر به معروف و نهی از منکر سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی ادامه داد: در این جلسه 50 رده مقاومت برتر امر به معروف و نهی از منکر استان تجلیل می شوند.

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران برجام کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مقام معظم رهبری مجلس آیت الله مکارم شیرازی نمایشگاه کتاب مصلی خروج آمریکا از برجام امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۲۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری

در آئین نکوداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و روز قشر بسیج ورزشکاران حجت الاسلام یاسر طاهری، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، غفارپور مسئول بسیج ورزشکاران مازندران، طورسوادکوهی و باقری روسای هیات زورخانه‌ای و کبدی استان و ساری، شریفی عضو شورای شهر ساری، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و روسای هیات‌های ورزشی ساری و قهرمانان حضور داشتند.

در این برنامه از خانواده شهدای ورزشکار، مهرادعلی بابایی و علی معلم کلایی، تجلیل شد و همچنین شهید شاخص ورزشکار سال ۱۴۰۳ کشور شهید سعید شبان گورچین قلعه معرفی و از تمثال این شهید رونمایی شد.

در پایان این آئین تجلیل از پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در شهرستان ساری برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم