Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:18:15 GMT

218هزار دلار ارز قاچاق درالبرز کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۳۲۰۵

218هزار دلار ارز قاچاق درالبرز کشف شد

کرج- ایرنا- فرمانده انتظامی البرزبا اشاره به رصد شبانه روزی فعالیت های قاچاق در این استان گفت: 218 هزار 60 دلار، ارز قاچاق از یک صرافی در البرز کشف شد.

سردار عباسعلی محمدیان روز یکشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پس از اطلاع از خرید و فروش ارز قاچاق ازیکی ازصرافی های کرج موضوع را به صورت ویژه دردستورکار خود قراردادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: پس از محرز شدن محل مورد نظر با اقدامات اطلاعاتی و فنی صحت موضوع مشخص شد و بیش از 218هزار دلار به مبلغ 10 میلیاردو 445 میلیون و 74هزارریال کشف شد.
وی گفت: با کشف این ارز قاچاق، 2 نفر دستگیر و با وثیقه 30 میلیاردریالی روانه زندان شدند.
محمدیان خاطرنشان کرد که صرافی فوق به دلیل عدم تمدید مجوز فعالیت به صورت غیرقانونی فعالیت می کرده که پرونده آن نیز به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
فرمانده انتظامی استان البرز یادآورشد: دراجرای نظارت بر قاچاق کالا وارز و اجرای دستورالعمل های ابلاغی مبنی برکنترل و نظارت برفعالان بازار ارز وصرافی ها طرح های مختلف در استان البرز اجرا شده است.
وی، نقش مردم را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز که اقتصاد، تولید و اشتغال کشور را با مشکلات عدیده ای روبرو می کند،بسیار تاثیرگذار دانست.
2098/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد دلار قاچاق البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۳۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز مشخص شد فردی با حک ارکان خودرو با تجهیزات خاص بر روی خودروهای قاچاق اقدام به سند نمره کردن خودروها می‌کند.

وی افزود: مأموران مخفیگاه متهم را در منطقه مهرشهر کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند و دو دستگاه خودروی خارجی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال از گاراژ متهم کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز عنوان کرد: همچنین تعدادی تجهیزات مخصوص حک ارکان و ارقام بر روی شاسی و موتور خودروها نیز در مخفیگاه نامبرده کشف شد.

سردار هداوند از تشکیل پرونده در این خصوص و معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و گفت: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در حوزه قاچاق کالا را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۰۰ به ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی فراجا اطلاع دهند.

کد خبر 6081208

دیگر خبرها

  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • تأکید مسئولان استان بر برخورد جدی با خودرو‌های قاچاق بر
  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  • کشف ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز
  • کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • ۱۰راهکار مقابله با قاچاق کالا و ارز