Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@19:23:31 GMT

29 معلم نمونه میناب تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۳۲۷۰

29 معلم نمونه میناب تجلیل شدند

به گزارش ایرنا، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش میناب روز سه شنبه در آیین تجلیل از مقام معلم در این شهرستان گفت: معلمان، نجات بخش انقلاب در مواقع حساس بوده و معماران آینده نظام هستند و شأن آن ها باید در طول خدمت و دوران بازنشستگی حفظ شود.
غلامرضا سالاری میری اضافه کرد: باید در کنار حفظ و ارتقای شان والای معلمان، برای حل مشکل معیشتی این قشر تلاش کنیم و خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی ایران، نگاه ویژه ای به جایگاه معلمان دارد و جهت رفع دغدغه های آنان اقدام های خوبی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در 18 ماه گذشته بیش از 25 مدرسه نوسازی شده و 1 مدرسه توسط خیران مینابی در حال احداث است.
امام جمعه میناب نیز در این آیین گفت: آینده و پیشرفت هر کشور درگرو آموزش و پرورش آن است و معلم باید به علم روز آشنا باشد و جهت پیشرفت دانش آموزان تلاش کند.
حجت الاسلام میرزا حسین معتمدی فر افزود: معلمان در جامعه از رسالت و جایگاه ارزشمندی برخوردار هستند و مسئولان و مدیران، در سایه زحمت های معلمان به مناصب و مسئولیت ها دست یافته اند.
امام جمعه میناب پیشینه با افتخار تاریخ و فرهنگ این شهرستان را متاثر از تلاش معلمان دانست و بر ارج گذاری بیشتر به جایگاه این قشر فرهیخته تاکید کرد.
وی گفت: دولت باید با عمل به نظام پرداخت هماهنگ حقوق، دغدغه های مالی فرهنگیان و معلمان را برطرف کند تا مربیان با فراغ خاطر به تربیت نسل های متعهد بپردازند.
در شهرستان میناب سه هزار و 700 نفر فرهنگی ، با بیش از 51 هزار دانش آموز در 513 آموزشگاه فعالیت دارند.
7408/7194
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام جمعه بازنشستگی حقوق مدیر آموزش و پرورش معلم موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، استاندار همدان در مراسم گرامیداشت و تکریم مقام معلم در شهرستان فامنین گفت: پیشرفت کشور از مسیر توجه به آموزش‌ و‌ پرورش می‌گذرد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: اگر کشوری به سوی پیشرفت قدم بردارد، باید در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کند تا نسلی همانند ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و ۴ هزار شهید معلم تربیت شوند که در راه مانایی ایران اسلامی جان خود را هدیه کردند.

او تصریح کرد: سطح فرهنگ‌ها، بینش‌ها و ارزش‌ها در خانواده‌ها متفاوت است از همین رو محلی که می‌تواند یک تعادل خاص بین دانش‌آموزان ایجاد کند، آموزش‌و‌پرورش است تا دلبستگی و وابستگی‌های دینی، ملی، اعتقادات و ارزش‌های جامعه اسلامی را سرلوحه دروس قرار دهد.

استاندار همدان گفت: ایران قوی تمام تلاش و توان خود را برای تقویت آموزش‌و‌پرورش در زمینه ارتقای محتوا با تاکید بر اجرای سند تحول بنیادین و توسعه زیرساخت‌ها به کار بسته است.

دیگر خبرها

  • نشستی از جنس مدرسه در لرستان
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • شناسایی ۹۳ هزار معلم نمونه با ارزیابی‌های چندگانه
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»