Web Analytics Made Easy - Statcounter

در لابه‌لای اخبار بین‌الملل، تصاویر جالبی از رخدادهای مهم وجود دارد که می‌تواند برای مخاطب قابل توجه باشد. آنچه در این گزارش آمده، دست‌چین تصاویری از گوشه و کنار حوادث جهان در هفته گذشته است.

استقبال ترامپ و همسرش از سه آمریکایی که در مذاکرات رفع تحریم از سوی کره شمالی آزاد شده اند. استقبال مردم سن پترزبورگ از رفت و آمد تجهیزات نظامی به مناسبت رژه روز پیروزی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
خوشحالی مردم ارمنستان از انتخاب پاشینیان، سردبیر پرتیراژترین روزنامه این کشور به عنوان نخست‌وزیر پس از استعفای سرکیسیان بنرهای اردوغان در کنار آتاتورک در آستانه انتخابات زودهنگام که به درخواست رئیس‌جمهور ترکیه برگزار می‌شود. دیدار مجدد کیم جونگ اون با شی جین پینگ رئیس‌جمهور چین در آستانه مذاکرات رفع تحریم از کره شمالی مرگ 45 نفر بر اثر بارش‌های شدید و سرریزشدن سدها در کنیا اعلام خروج آمریکا از برجام در تالار دیپلماتیک کاخ سفید اعلام پویش Be Best از سوی ملانیا ترامپ با هدف آموزش سلامت اجتماعی، عاطفی و جسمانی به کودکان آمادگی یک اف-18 آمریکایی برای پرواز از باند ناو ترومن در شرق مدیترانه بر فراز سوریه رهگیری و انهدام یک موشک اسرائیلی از سوی سامانه دفاع هوایی سوریه تظاهرات فلسطینیان برای بازگشت به موطن خود در میانه شلیک گاز اشک آور و گلوله‌های واقعی از سوی سربازان رژیم صهیونیستی درگیری و بمباران در یرموک، محل پیشین اردوگاه فلسطینیان در جنوب دمشق آیین‌های قوم مایا در چین به مناسبت آغاز تابستان فعالیت آتشفشان هاوایی که همه چیز را می‌سوزاند و خاکسترش را مدفون می کند. ربات جدید ساخت شرکت انگلیسی کورنیش. این ربات‌ها به مراکز علمی و تجاری فروخته می شود. بازی موش و گربه مرزداران آمریکایی در جنوب تگزاس با مهاجران مکزیکی پناهندگان آفریقایی در قایق نجات به سمت ساحل بندر مالاگا در اسپانیا. بسیاری از آنها به دلیل تعمد قاچاقچیان یا نامناسب بودن قایق‌ها به آب انداخته می‌شوند و برخی از آنها پیش از نجات، جان می‌بازند. طاق پیروزی در پاریس هنگام غروب آفتاب. در زیر این طاق، آرامگاهی به یاد شهید گمنام قرار دارد. آغاز چهارمین دور از ریاست‌جمهور ولادیمیر پوتین در روسیه کشف بازمانده 12 سرباز ارتش سرخ در منطقه استاوروپول روسیه که در جنگ جهانی دوم کشته شده‌اند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه خروج آمریکا از برجام حمایت از کالای ایرانی آزادی زندانیان اردوغان استعفای نخست وزیر ارمنستان انتخابات پوتین تصاویر برگزیده خروج آمریکا از برجام ربات رژه مذاکره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش تسلیحات غنیمتی روس ها در «پارک پیروزی» مسکو | ویدئو

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، روسیه، تانک‌ها و تسلیحات غرب را که از نیروهای اوکراینی به غنیمت گرفته است، در «پارک پیروزی» واقع در مسکو به نمایش گذاشته و قرار است این نمایشگاه از تاریخ اول ماه مه (۱۲ اردیبهشت) برای عموم افتتاح شود.

نمایش زره‌پوش‌های غربی غنیمتی در پارک پیروزی مسکو نمایش زره‌پوش‌های غربی غنیمتی در پارک پیروزی مسکو نمایش زره‌پوش‌های غربی غنیمتی در پارک پیروزی مسکو کد خبر 848037 منبع: ایسنا برچسب‌ها تسلیحات نظامی خبر ویژه روسیه - اوکراین روسیه اوکراین

دیگر خبرها

  • پیروزی بدون جنگ
  • چرا سوخو-۳۵ روسیه از اف-۱۶ آمریکا پیشرفته تر است؟
  • نمایش تسلیحات غنیمتی روس ها در «پارک پیروزی» مسکو | ویدئو
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا
  • روسیه به ۴ نیروگاه حرارتی اوکراین حمله کرد
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶
  • زلنسکی باز هم ساز کمک کوک کرد