Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@13:41:53 GMT

6 هزار زائر استان مرکزی به مرقد امام (ره) اعزام می شوند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۳۶۰۷

6 هزار زائر استان مرکزی به مرقد امام (ره) اعزام می شوند

به گزارش ایرنا، سیدعلی آقازاده روز سه شنبه در نشست ستاد برگزاری آیین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در سالن جلسات استانداری مرکزی افزود: امسال به علت تقارن ایام ارتحال امام خمینی(ره) با ماه مبارک رمضان از استان‌های همجوار تهران و سایر شهرها، کاروان هایی به مرقد مطهر امام راحل (ره) اعزام می شود.
وی ادامه داد: بر این اساس ارادتمندان به حضرت امام خمینی(ره) در استان مرکزی از شهرهای ساوه 3 هزار نفر، اراک 2 هزار نفر و یک هزار از زرندیه نیز به مرقد امام راحل در تهران اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: در طول 2 تا 3 سال آینده آیین بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با ماه مبارک رمضان تقارن دارد و استان مرکزی جز 6 استانی است که به سبب نزدیکی، امکان اعزام کاروان را به مرقد مطهر دارد.
استاندار مرکزی گفت: این آیین باید در شهر خمین به عنوان زادگاه آن امام سفر کرده، به صورت ویژه برگزار و اندیشه های ناب این شخصیت محبوب بین المللی برای نسل جوان تبیین شود.
آقازاده افزود: برگزاری نشست شورای اداری استان در 14 خرداد امسال به مناسبت سالروز ارتحال در زادگاه امام راحل برگزار می شود.
وی اظهار کرد: همه اقشار مردم مدیون امام خمینی (ره) هستند و با شرکت در آیین عزاداری و بزرگداشت ارتحال امام (ره) و تجدید میثاق با آرمان‌های آن حضرت به دنیا ثابت می کنند که دست از آرمان های مقدس نظام و انقلاب بر نمی دارند.
آقازاده افزود: مبنای اندیشه های ناب امام خمینی (ره) باید در راهبری توسعه فرهنگی استان مرکزی نمود عینی داشته باشد و نیاز است صاحب نظران و اندیشمندان استان؛ اندیشه های آن پیر سفر کرده را در تصمیم سازی ها مد نظر قرار دهند.
استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی به سبب زادگاه امام راحل باید در آیین ارتحال با میزبانی از زائران دلسوخته پیشگام باشد.
جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی نیز گفت: 6 کمیته شامل اطلاعات و ارتباطات، امنیتی، پشتیبانی، اجرایی، اعزام، بهداشت و درمان برای برگزاری و اعزام کاروان به مرقد حضرت امام خمینی (ره) پیش بینی شده است.
سرهنگ محسن گلشن زاده افزود: ضروری است در شهرها و روستاهای استان مرکزی نیز ویژه برنامه های آیین بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) برگزار شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز گفت: 600 برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی ویژه ایام ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در استان مرکزی تدارک دیده شده است.
حجت الاسلام عباس هاشمی افزود:این برنامه های با هدف تجدید میثاق با اندیشه های ناب حضرت امام خمینی (ره) در نقاط شهری و روستایی برگزار می شود.
امام خمینی (ره) چهاردهم خرداد سال 1368 در سن 87 سالگی به دیدار حق شتافت.
6991/3075
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 ارتحال امام خمینی استان مرکزی امام راحل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نسل جوان موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۳۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع

سید حمید مصطفایی اظهار داشت: امسال تعداد هزار و ۲۱۰ زائر از لرستان عازم سرزمین وحی و حج تمتع خواهند شد.

وی عنوان کرد: این تعداد زائر در قالب هشت کاروان از لرستان به حج تمتع مشرف خواهند شد.

مدیرکل حج و زیارت لرستان، ادامه داد: برنامه‌های متعددی برای آموزش زائران در نظر گرفته شده است و در این راستا همایش متمرکز آموزش زائران شهرستان‌های کوهدشت و خرم‌آباد را تا کنون برگزار کرده‌ایم.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • آیین افتتاح سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • ۴۰۰۰ زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
  • اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع
  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اعزام زائر اولی ها به مشهد طی دهه کرامت در ورامین
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود